0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Witam WszystkichPo dwóch m-cach użytkowania P535 pojawiła się usterka która powtarza się co 2 dzień - GINIE ZASIĘG SIECI. Nie jest to sprawa sieci komórkowej tylko telefonu. Sprawdziłem to kilkakrotnie zamieniając karty sim i porównując z innymi telefonami. Jest to bardzo uciążliwe. Mój P535 miesiąc temu trafił do serwisu ASUSA -ORIKI gdzie ,wymieniono jak twierdzą płytę główną lecz po powrocie z naprawy Asus nadal zachowuje się jak przedtem czyli bez jakiejkowiek poprawy. Wskaźnik zasięgu raz go pokazuje a raz nie. W związku z tym jestem zmuszony go tam znowu odesłać. SZANOWNY SERWISIE ASUSA ODSYŁACIE KLIENTOM NIE NAPRAWIONY SPRZĘT NIE WIEM NA CO LICZĄC, A CO DO FACHOWOŚCI WASZEGO WARSZTATU TO WIDAĆ JAK WYŻEJ. Chyba wrócę starej marki. I CO WY NA TO?POZDRAWIAM