Mail z orange w sprawie ruu wm6

• 62 Odpowiedzi
  • 15092 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Masta_J

• 309
  • Sprzęt: HD2
Odp: Mail z orange w sprawie ruu wm6
« Odpowiedź #30 dnia: Luty 17, 2008, 11:53:42 »
Czyżbyś zapomniał o blokadzie?

Moim zdaniem Twoja wypowiedź to zwykłe brednie.

Pozdrawiam,
Masta_J

*

Offline rathe

• 20
  • SPV M650, WM6 Era, 32GB SDHC
« Odpowiedź #31 dnia: Luty 17, 2008, 19:01:21 »
Czyżbyś zapomniał o blokadzie?
Moim zdaniem Twoja wypowiedź to zwykłe brednie.
Pozdrawiam,

Gdzie masz coś o zakazie ściągnięcia CIDa w dokumentacji otrzymanej do urządzenia? Czytaj uważnie - napisałem "z czysto prawego punktu widzenia". Nie znam się na kwestiach technicznych. Zabieram głos w sprawach znanych sobie. Sprawa, którą omawiamy jest rozwiązywana na korzyść użytkownika już na poziomie sądu konsumenckiego. Pod warunkiem, że konsument będzie dociekał swoich praw a nie ucieknie w popłochu, jak to się zwykle w naszym kraju dzieje (wszyscy wiemy do jakiej kategorii zalicza się 70% Polaków). Chciałeś podyskutować ze mną o kwestiach prawnych? Zapraszam.

*

Offline skopek

• *
  • 65
  • Sprzęt: Motorola Defy Mini XT320
« Odpowiedź #32 dnia: Luty 17, 2008, 22:31:49 »
Może by tak napisać newsa na głównej stronie PDAclub w tej sprawie. Trochę by się oberwało pomarańczy za to  :evil:

*

Offline Masta_J

• 309
« Odpowiedź #33 dnia: Luty 20, 2008, 17:14:34 »
A jest coś w dokumentacji o zakazie ściągnięcia simlocka?

Tematy prawne są mi obce, mam od tego prawnika :-)

Pozdrawiam,
Napisane: Luty 18, 2008, 10:12:06
Chciałeś podyskutować ze mną o kwestiach prawnych? Zapraszam.

Jak tak zapraszasz to pomóż tutaj koledze:

http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=86120.msg605817#msg605817

Pozdrawiam,
Masta_J

« Odpowiedź #34 dnia: Luty 20, 2008, 19:16:43 »
Ja dostałem taką odpowiedż :Witam serdecznie,