Brak łaczności z ActiveSync z powodu uszkodzenia rejestru

  • 4 Odpowiedzi
  • 1306 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Andre53

  • 32
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC 7 Mozart, Omnia HD, SPV M650
Witam.
Mam problem, czyszcząc rejestr niechcący wykasowałem jakieś istotne dla systemu zapisy. Zachodzi konieczność ponownego wgrania romu, ale nie mam łączności z ActiveSync. Jak to zrobić.
Pomocy !!!
pozdrawiam
        Andre53

*

Offline AMIGAnTOMEK

  • Ekspert HTC Artemis
  • *****
  • 1858
  • Sprzęt: HTC HD2, Nokia Lumia 820
Odp: Brak łaczności z ActiveSync z powodu uszkodzenia rejestru
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 18, 2009, 18:16:43 »
Wykonaj Hardreset to sie rejestr przywroci albo do wgrywania romu uruchom Artka w trybie bootloadera
Jeśli podoba Ci się mój ROM i chcesz zostać donatorem wyślij mi PW.

*

Offline Andre53

  • 32
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC 7 Mozart, Omnia HD, SPV M650
Odp: Brak łaczności z ActiveSync z powodu uszkodzenia rejestru
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 18, 2009, 18:47:11 »

Hardreset nie pomaga, możesz powiedzieć mi coś bliższego na temat bootloadera, bo w tym temacie jestem zielony.]
« Ostatnia zmiana: Marzec 18, 2009, 18:48:45 wysłana przez Andre53 »
pozdrawiam
        Andre53

*

Offline AMIGAnTOMEK

  • Ekspert HTC Artemis
  • *****
  • 1858
  • Sprzęt: HTC HD2, Nokia Lumia 820
Odp: Brak łaczności z ActiveSync z powodu uszkodzenia rejestru
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 18, 2009, 19:14:41 »
Jesli hardreset nie pomaga to nie ma nic wspolnego z rejestrem bo przy HR rejestr jest tworzony na nowo.
W bootloadrea wchodzi się
The bootloader is invoked by pressing down the Power and Voicedialer buttons simultaneously, and using the stylus at the same time to press the RESET button at the left side. Continue pressing the two buttons for a few seconds after pressing and releasing the reset button until the bootloader screen appears.
Jeśli podoba Ci się mój ROM i chcesz zostać donatorem wyślij mi PW.

*

Offline Andre53

  • 32
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC 7 Mozart, Omnia HD, SPV M650
Odp: Brak łaczności z ActiveSync z powodu uszkodzenia rejestru
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 18, 2009, 19:23:43 »
Masz rację, już wszystko działa.
W nerwach nie doczytałem do końca jak się przeprowadza hardreset.
Po poprawnym wykonaniu wszystko wróciło do normy. Całe szczęście, że mam aktualne backupy systemu i danych.
Dzięki.

Temat zamknięty.
pozdrawiam
        Andre53