PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HTC => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Artemis => Wątek zaczęty przez: Andre53 w Marzec 18, 2009, 17:51:34

Tytuł: Brak łaczności z ActiveSync z powodu uszkodzenia rejestru
Wiadomość wysłana przez: Andre53 w Marzec 18, 2009, 17:51:34
Witam.
Mam problem, czyszcząc rejestr niechcący wykasowałem jakieś istotne dla systemu zapisy. Zachodzi konieczność ponownego wgrania romu, ale nie mam łączności z ActiveSync. Jak to zrobić.
Pomocy !!!
Tytuł: Odp: Brak łaczności z ActiveSync z powodu uszkodzenia rejestru
Wiadomość wysłana przez: AMIGAnTOMEK w Marzec 18, 2009, 18:16:43
Wykonaj Hardreset to sie rejestr przywroci albo do wgrywania romu uruchom Artka w trybie bootloadera
Tytuł: Odp: Brak łaczności z ActiveSync z powodu uszkodzenia rejestru
Wiadomość wysłana przez: Andre53 w Marzec 18, 2009, 18:47:11

Hardreset nie pomaga, możesz powiedzieć mi coś bliższego na temat bootloadera, bo w tym temacie jestem zielony.]
Tytuł: Odp: Brak łaczności z ActiveSync z powodu uszkodzenia rejestru
Wiadomość wysłana przez: AMIGAnTOMEK w Marzec 18, 2009, 19:14:41
Jesli hardreset nie pomaga to nie ma nic wspolnego z rejestrem bo przy HR rejestr jest tworzony na nowo.
W bootloadrea wchodzi się
The bootloader is invoked by pressing down the Power and Voicedialer buttons simultaneously, and using the stylus at the same time to press the RESET button at the left side. Continue pressing the two buttons for a few seconds after pressing and releasing the reset button until the bootloader screen appears.
Tytuł: Odp: Brak łaczności z ActiveSync z powodu uszkodzenia rejestru
Wiadomość wysłana przez: Andre53 w Marzec 18, 2009, 19:23:43
Masz rację, już wszystko działa.
W nerwach nie doczytałem do końca jak się przeprowadza hardreset.
Po poprawnym wykonaniu wszystko wróciło do normy. Całe szczęście, że mam aktualne backupy systemu i danych.
Dzięki.

Temat zamknięty.