Problem z Android Market i YouTube

  • 15 Odpowiedzi
  • 9295 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline świeżak88

  • **
  • 110
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: SPV M3000 HTC Touch Pro HTC Sensation BB 9900
Problem z Android Market i YouTube
« dnia: Luty 08, 2012, 19:11:53 »
Witam.  Od kilku dni HTC Sensation nie chce pobierać aktualizacji aplikacji w Android Markecie ani pobierać żadnych nowych programów. Taki sam mam problem z aplikacją YouTube. Żaden filmik nie chce się załadować. Połączenie WiFi działa bo przeglądarka jak i inne programy korzystające z internetu działają. Czy wiecie jak to naprawić. Jestem świeżakiem w sprawie Andka więc przepraszam za moje lamerstwo. Mój soft to Android 2.3.4 Sense 3.0 bez roota ani innych zmian. Po prostu taki sam sprzęt jak dostarcza Orange z pobranymi wszelkimi aktualizacjami. Z góry dziękuję wam za pomoc.
Pozdrawiam

*

Offline Brolly666

  • ***
  • 262
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Motorola Milestone, HTC Desire HD, HTC Sensation
Odp: Problem z Android Market i YouTube
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 08, 2012, 19:42:50 »
Masz aktywne konto Gmail? Nie zmieniałeś hasła na Gmailu itp?

Ps.
Swoją drogą to raczej nie odpowiedni dział na zadawanie tego typu pytań.
Diablo ]I[ And The Heavens Shall Tramble

*

Offline świeżak88

  • **
  • 110
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: SPV M3000 HTC Touch Pro HTC Sensation BB 9900
Odp: Problem z Android Market i YouTube
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 08, 2012, 19:47:44 »
Tak mam konto na gmailu. Hasło nie było zmieniane na pewno. Więc to chyba nie to.

*

Offline Brolly666

  • ***
  • 262
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Motorola Milestone, HTC Desire HD, HTC Sensation
Odp: Problem z Android Market i YouTube
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 08, 2012, 19:54:51 »
Łączysz się w domu przez Wi-Fi? Sprawdź czy masz odblokowany 5228 port bo z tego korzysta Market, lub połącz się z jakiegoś innego punktu dostępu np. Twojego operatora GSM.
Diablo ]I[ And The Heavens Shall Tramble

*

Offline świeżak88

  • **
  • 110
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: SPV M3000 HTC Touch Pro HTC Sensation BB 9900
Odp: Problem z Android Market i YouTube
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 08, 2012, 22:03:21 »
Głupio się przyznać ale jak to zrobić bo nie mam pojęcia.  Mam linsysa wrt 54gl z softem DD-WRT v24-sp2 . Mógłby mi ktoś pomóc? No ale to dziwne. Wszystko do tej pory przecież działało dobrze i nie miałem żadnych problemów z tym

*

Offline Brolly666

  • ***
  • 262
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Motorola Milestone, HTC Desire HD, HTC Sensation
Odp: Problem z Android Market i YouTube
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 08, 2012, 22:19:13 »
Ściągnij jakiś darmowy program do skanowania portów i zobacz, czy interesujący Cię port jest otwarty. Nie instalowałeś jakiś antywirusów na tel?
Diablo ]I[ And The Heavens Shall Tramble

*

Offline świeżak88

  • **
  • 110
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: SPV M3000 HTC Touch Pro HTC Sensation BB 9900
Odp: Problem z Android Market i YouTube
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 08, 2012, 22:51:06 »
Nie. A ten program do skanowania portów ma być na PeCeta?


EDIT
Za pomocą Advanced Port Scanner przeskanowałem sieć. I otworzyłem tam jak jest HTC. I mam otwartych 5 portów 25,80,110,3128 oraz 8080. I tyle reszta jest na czerwono więc pewnie są zamknięte. Niestety nie mam pojęcia jak je otworzyć.
« Ostatnia zmiana: Luty 08, 2012, 23:02:44 wysłana przez świeżak88 »

Odp: Problem z Android Market i YouTube
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 09, 2012, 07:32:51 »
Ja też nie mam otwartych wszystkich portów a te usługi mi działają. Idź najlepiej do jakiegoś kolegi, który ma wifi lub poszukaj hotspota (w prawie każdym centrum handlowym taki jest) i tam sobie spróbuj.
Swoją drogą możesz też zrestartować Twój router (wyłącz go z prądu i wlącz ponownie) oraz telefon.

*

Offline świeżak88

  • **
  • 110
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: SPV M3000 HTC Touch Pro HTC Sensation BB 9900
Odp: Problem z Android Market i YouTube
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 09, 2012, 10:40:59 »
Póki co zresetowałem router ale i to nic nie pomogło niestety. Niestety nie mam jak iść do znajomego bo wszyscy są na studiach a ja jeszcze siedzę w domu z powodu ferii ale poszukam kogoś tutaj może mi się uda jakiegoś hot spota znaleźć.

EDIT
Podłączyłem się do niezabezpieczonej sieci. I wszystko działało. Bez problemów ściągnęły mi się aktualizacje oraz filmik na YT się odpalił bez problemów. Więc to coś chyba z moim routerem. Pomożecie mi coś z tym zrobić?
« Ostatnia zmiana: Luty 09, 2012, 11:30:24 wysłana przez świeżak88 »

*

Offline Brolly666

  • ***
  • 262
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Motorola Milestone, HTC Desire HD, HTC Sensation
Odp: Problem z Android Market i YouTube
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 09, 2012, 16:36:55 »
Wejdź w ustawienia rutera znajdź coś takiego jak DMZ tam wpisz dowolny wewnętrzny adres IP (oczywiście z klasy jaką przydziela DHCP routera) ustaw sobie na sztywno ten sam adres na telefonie i problem powinien się rozwiązać.
Diablo ]I[ And The Heavens Shall Tramble

*

Offline świeżak88

  • **
  • 110
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: SPV M3000 HTC Touch Pro HTC Sensation BB 9900
Odp: Problem z Android Market i YouTube
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 09, 2012, 22:02:29 »
Zrobiłem tak jak napisałeś i d*pa nic nie działa dalej. Chyba ze coś poknociłem ale wszystko mi się wydaje ze jest dobrze.

*

Offline Brolly666

  • ***
  • 262
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Motorola Milestone, HTC Desire HD, HTC Sensation
Odp: Problem z Android Market i YouTube
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 12, 2012, 11:03:47 »
Skoro Ty nic nie zmieniałeś w routerze, to może twój dostawca blokuje porty w celu zmniejszenia ruchu w sieci. Kto jest twoim ISP? Może zadzwoń i poproś o odblokowanie portów.
Diablo ]I[ And The Heavens Shall Tramble

*

Offline świeżak88

  • **
  • 110
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: SPV M3000 HTC Touch Pro HTC Sensation BB 9900
Odp: Problem z Android Market i YouTube
« Odpowiedź #12 dnia: Luty 12, 2012, 12:11:55 »
No mogę zadzwonić i  powiedzieć o tym. Ale przecież do tej pory wszystko działało dobrze. Może coś poknociłem w  tym ustawianiu w routerze. Bo postawiałem to dmz później takie samo ip ustawiłem w htc i nadal nic;/. A nie da się jakoś odblokować tylko tego portu w routerze??

*

Offline malylysy

  • ******
  • 3008
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Xiaomi Mi9T Pro
Odp: Problem z Android Market i YouTube
« Odpowiedź #13 dnia: Luty 12, 2012, 13:51:37 »
Trochę OT, ale tylko trochę.
Mam kolegę, który dostarcza na na  kilku osiedlach internet. Mówi, że użytkownicy Androida to zmora, bo generują masakryczny ruch w sieci i on ma przez nich tylko ciągłe koszty.
Możliwe zatem, że Twój usługodawca też nie zapanował nad swoim ciśnieniem.
If you want to ma­ke God laugh, tell him about your plans.

*

Offline Jeremy

  • ****
  • 616
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Desire Z
Odp: Problem z Android Market i YouTube
« Odpowiedź #14 dnia: Luty 16, 2012, 09:47:47 »
Trochę OT, ale tylko trochę.
Mam kolegę, który dostarcza na na  kilku osiedlach internet. Mówi, że użytkownicy Androida to zmora, bo generują masakryczny ruch w sieci i on ma przez nich tylko ciągłe koszty.
Możesz powiedzieć koledze, że jeżeli provider nie jest w stanie zapewnić odpowiedniej przepustowości łącz albo skonfigurować priorytetów połączenia, to znaczy, że powinien zmienić branżę. Osobiście polecam handel cebulą.
Nie pytaj mnie, jak zrobić roota, jak wgrać nowy rom itd. Jeżeli nie potrafisz znaleźć tych informacji samemu lub też nie rozumiesz znajdujących się w Sieci i na tym forum instrukcji, to znaczy, że nie powinieneś się za to zabierać...

*

Offline świeżak88

  • **
  • 110
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: SPV M3000 HTC Touch Pro HTC Sensation BB 9900
Odp: Problem z Android Market i YouTube
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 17, 2012, 19:46:36 »
No cóż dzisiaj już się wszystkiego dowiedziałem. Problem z youtubem mają już od jakiegoś tygodnia i cały czas z nim walczą a co do Android Market to dopiero dzisiaj go zauważyli dzieki mojej interwencji i mam nadzieję ze będą nad nim pracować.