PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Android OS => Android - Ogólnie => Wątek zaczęty przez: świeżak88 w Luty 08, 2012, 19:11:53
-
Witam. Od kilku dni HTC Sensation nie chce pobierać aktualizacji aplikacji w Android Markecie ani pobierać żadnych nowych programów. Taki sam mam problem z aplikacją YouTube. Żaden filmik nie chce się załadować. Połączenie WiFi działa bo przeglądarka jak i inne programy korzystające z internetu działają. Czy wiecie jak to naprawić. Jestem świeżakiem w sprawie Andka więc przepraszam za moje lamerstwo. Mój soft to Android 2.3.4 Sense 3.0 bez roota ani innych zmian. Po prostu taki sam sprzęt jak dostarcza Orange z pobranymi wszelkimi aktualizacjami. Z góry dziękuję wam za pomoc.
Pozdrawiam
-
Masz aktywne konto Gmail? Nie zmieniałeś hasła na Gmailu itp?
Ps.
Swoją drogą to raczej nie odpowiedni dział na zadawanie tego typu pytań.
-
Tak mam konto na gmailu. Hasło nie było zmieniane na pewno. Więc to chyba nie to.
-
Łączysz się w domu przez Wi-Fi? Sprawdź czy masz odblokowany 5228 port bo z tego korzysta Market, lub połącz się z jakiegoś innego punktu dostępu np. Twojego operatora GSM.
-
Głupio się przyznać ale jak to zrobić bo nie mam pojęcia. Mam linsysa wrt 54gl z softem DD-WRT v24-sp2 . Mógłby mi ktoś pomóc? No ale to dziwne. Wszystko do tej pory przecież działało dobrze i nie miałem żadnych problemów z tym
-
Ściągnij jakiś darmowy program do skanowania portów i zobacz, czy interesujący Cię port jest otwarty. Nie instalowałeś jakiś antywirusów na tel?
-
Nie. A ten program do skanowania portów ma być na PeCeta?
EDIT
Za pomocą Advanced Port Scanner przeskanowałem sieć. I otworzyłem tam jak jest HTC. I mam otwartych 5 portów 25,80,110,3128 oraz 8080. I tyle reszta jest na czerwono więc pewnie są zamknięte. Niestety nie mam pojęcia jak je otworzyć.
-
Ja też nie mam otwartych wszystkich portów a te usługi mi działają. Idź najlepiej do jakiegoś kolegi, który ma wifi lub poszukaj hotspota (w prawie każdym centrum handlowym taki jest) i tam sobie spróbuj.
Swoją drogą możesz też zrestartować Twój router (wyłącz go z prądu i wlącz ponownie) oraz telefon.
-
Póki co zresetowałem router ale i to nic nie pomogło niestety. Niestety nie mam jak iść do znajomego bo wszyscy są na studiach a ja jeszcze siedzę w domu z powodu ferii ale poszukam kogoś tutaj może mi się uda jakiegoś hot spota znaleźć.
EDIT
Podłączyłem się do niezabezpieczonej sieci. I wszystko działało. Bez problemów ściągnęły mi się aktualizacje oraz filmik na YT się odpalił bez problemów. Więc to coś chyba z moim routerem. Pomożecie mi coś z tym zrobić?
-
Wejdź w ustawienia rutera znajdź coś takiego jak DMZ tam wpisz dowolny wewnętrzny adres IP (oczywiście z klasy jaką przydziela DHCP routera) ustaw sobie na sztywno ten sam adres na telefonie i problem powinien się rozwiązać.
-
Zrobiłem tak jak napisałeś i d*pa nic nie działa dalej. Chyba ze coś poknociłem ale wszystko mi się wydaje ze jest dobrze.
-
Skoro Ty nic nie zmieniałeś w routerze, to może twój dostawca blokuje porty w celu zmniejszenia ruchu w sieci. Kto jest twoim ISP? Może zadzwoń i poproś o odblokowanie portów.
-
No mogę zadzwonić i powiedzieć o tym. Ale przecież do tej pory wszystko działało dobrze. Może coś poknociłem w tym ustawianiu w routerze. Bo postawiałem to dmz później takie samo ip ustawiłem w htc i nadal nic;/. A nie da się jakoś odblokować tylko tego portu w routerze??
-
Trochę OT, ale tylko trochę.
Mam kolegę, który dostarcza na na kilku osiedlach internet. Mówi, że użytkownicy Androida to zmora, bo generują masakryczny ruch w sieci i on ma przez nich tylko ciągłe koszty.
Możliwe zatem, że Twój usługodawca też nie zapanował nad swoim ciśnieniem.
-
Trochę OT, ale tylko trochę.
Mam kolegę, który dostarcza na na kilku osiedlach internet. Mówi, że użytkownicy Androida to zmora, bo generują masakryczny ruch w sieci i on ma przez nich tylko ciągłe koszty.
Możesz powiedzieć koledze, że jeżeli provider nie jest w stanie zapewnić odpowiedniej przepustowości łącz albo skonfigurować priorytetów połączenia, to znaczy, że powinien zmienić branżę. Osobiście polecam handel cebulą.
-
No cóż dzisiaj już się wszystkiego dowiedziałem. Problem z youtubem mają już od jakiegoś tygodnia i cały czas z nim walczą a co do Android Market to dopiero dzisiaj go zauważyli dzieki mojej interwencji i mam nadzieję ze będą nad nim pracować.