Problem z połączeniem Android Market; CB SMS

  • 7 Odpowiedzi
  • 11418 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Problem z połączeniem Android Market; CB SMS
« dnia: Sierpień 09, 2010, 14:05:19 »
Witam,

Ze względu, że jest to mój 1szy post chciałem wszystkich gorąco powitać. :) Mam następujący problem: Przy próbie połączenia z Android Market pojawi się u mnie następujący błąd: 'UWAGA Wystąpił błąd serwera. Spróbuj ponownie lub anuluj i powróć do poprzedniego ekranu.' (połączenie z internetem jest nawiązane testowałem na wifi i po gsm, w tym czasie można przeglądać strony gmail się synchronizuje). W zarządzaniu aplikacjami czyściłem cache dla usługi Market ale bez efektu. Czy miał ktoś podobny problem? Gdzie można ewentualnie szukać błędu w konfiguracji. 2gi temat który, chciałbym poruszyć to wiadomości CB SMS ? Jak je można wyłączyć. Z góry dziękuje z wszelkie informacje.

*

Offline marcinl

  • DWBKH
  • ******
  • 24436
  • Płeć: Mężczyzna
  • pw to nie helpdesk
    • mój syn Mateuszek
  • Sprzęt: SGS2 z powrotem :)
Odp: Problem z połączeniem Android Market; CB SMS
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 09, 2010, 14:09:48 »
ankietę zamknąłem - niby czemu ona miała służyć?
market czasem nie działa, problem sie powtarza czy sprawdzałeś raz-dwa razy?

Odp: Problem z połączeniem Android Market; CB SMS
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 09, 2010, 16:22:12 »
Próbuje od soboty bez żadnego efektu. Zawsze pojawia się ten sam błąd.

*

Offline Kapitan Pazur

  • ******
  • 11296
  • Sprzęt: iPhone 5, Xperia Z3 Compact
Odp: Problem z połączeniem Android Market; CB SMS
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 09, 2010, 17:58:47 »
jak już byłeś w ustawieniach aplikacji sprawdziłeś czy usługa market ma pełny dostęp do internetu? Może jakimś cudem nie ma. U mnie taki błąd wyskakuje gdy faktycznie nie można połączyć się z siecią

*

Offline Pieka

  • *****
  • 1024
  • Płeć: Mężczyzna
  • Fusionowy Anihilator
    • Polski Oficjalny Support PHP-Fusion
  • Sprzęt: iPhone 4S
Odp: Problem z połączeniem Android Market; CB SMS
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 09, 2010, 18:12:56 »
Kolega ma moze Galaxy S z Orange? Na innym forum czytalem, ze niektorzy maja na nich problemy wlasnie z AM.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 09, 2010, 18:27:36 wysłana przez Pieka »
Jestem jaki jestem :)

Odp: Problem z połączeniem Android Market; CB SMS
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 09, 2010, 18:50:46 »
galaxy i5700 z prepaid play'a

Odp: Problem z połączeniem Android Market; CB SMS
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 24, 2010, 18:20:06 »
Mam ten sam problem. Net śmiga bez problemu. Tylko przy połączeniu z Marketem wyskakuje błąd.
Udało się komuś to rozwiązać.

*

Offline marcinl

  • DWBKH
  • ******
  • 24436
  • Płeć: Mężczyzna
  • pw to nie helpdesk
    • mój syn Mateuszek
  • Sprzęt: SGS2 z powrotem :)
Odp: Problem z połączeniem Android Market; CB SMS
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 24, 2010, 18:27:41 »
wątków na temat niedziałającego marketu mamy już kilka na forum
może poszukasz?
rozwiązania (kilka) były już nie raz podawane