PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Android OS => Android - Ogólnie => Wątek zaczęty przez: pawpel w Sierpień 09, 2010, 14:05:19
-
Witam,
Ze względu, że jest to mój 1szy post chciałem wszystkich gorąco powitać. :) Mam następujący problem: Przy próbie połączenia z Android Market pojawi się u mnie następujący błąd: 'UWAGA Wystąpił błąd serwera. Spróbuj ponownie lub anuluj i powróć do poprzedniego ekranu.' (połączenie z internetem jest nawiązane testowałem na wifi i po gsm, w tym czasie można przeglądać strony gmail się synchronizuje). W zarządzaniu aplikacjami czyściłem cache dla usługi Market ale bez efektu. Czy miał ktoś podobny problem? Gdzie można ewentualnie szukać błędu w konfiguracji. 2gi temat który, chciałbym poruszyć to wiadomości CB SMS ? Jak je można wyłączyć. Z góry dziękuje z wszelkie informacje.
-
ankietę zamknąłem - niby czemu ona miała służyć?
market czasem nie działa, problem sie powtarza czy sprawdzałeś raz-dwa razy?
-
Próbuje od soboty bez żadnego efektu. Zawsze pojawia się ten sam błąd.
-
jak już byłeś w ustawieniach aplikacji sprawdziłeś czy usługa market ma pełny dostęp do internetu? Może jakimś cudem nie ma. U mnie taki błąd wyskakuje gdy faktycznie nie można połączyć się z siecią
-
Kolega ma moze Galaxy S z Orange? Na innym forum czytalem, ze niektorzy maja na nich problemy wlasnie z AM.
-
galaxy i5700 z prepaid play'a
-
Mam ten sam problem. Net śmiga bez problemu. Tylko przy połączeniu z Marketem wyskakuje błąd.
Udało się komuś to rozwiązać.
-
wątków na temat niedziałającego marketu mamy już kilka na forum
może poszukasz?
rozwiązania (kilka) były już nie raz podawane