Witam
Proszę o pomoc, nie dlatego że jestem leniem tylko że pewnych rzeczy już nie rozumie, mianowicie obejrzałem, przeczytałem to :
https://docs.google.com/document/pub?id=1IOtP02V8CGMFah01skGw0h6ld9ovnwwz8JZ3gvUqpm0 http://htcclub.pl/55-android-nand-q/1814-przygotowywanie-hd2-do-wgrania-androida-page2.htmlHow To Install Android 4.0.4 On HTC HD 2 NexusHD2 HWA V2.7 EnglishHow To Install Android ICS 4.0.4 On HTC HD 2 NexusHD2 2.7 Germani pytanie polega na tym jak się ma to do tego
• Please use at least 170MB system partition and at least 2MB cache partition?
?
o Please refer to ksubedi's HD2 NAND Toolkit and/or mskip's guide.
o Cache partition (/dev/block/mtdblock4) is only mounted and used by CWM.
o Cache partition size is not important because the data partition (/dev/block/mtdblock5) is used as the cache space when running Android.
o If your HD2 has bad NAND blocks, you may need larger partitions.
• Wipe
o Wipe Data/Factory Reset while doing a fresh install. (Optional: also delete /sdcard/Android folder or format your SD card if you have any strange issue.)
o Advanced -> Wipe Dalvik Cache while upgrading from an old version and wanting to retain data.
• Flash this ROM.
A tym bardziej do tego ( nie ma tego na żadnym filmiku ) ale pytam bo chce nexsusa 4.1.1
misc ya 1M
recovery rrecov|ro|nospr 7M recovery_leo.img
boot yboot|ro 5M
system ya 320M
cache ya 2M
userdata ya|asize|hr allsize
I na przykładzie ramki po niżej wytłumaczcie mi proszę
misc ya 1M ---- czy gdzieś się to ustawia ?
recovery rrecov|ro|nospr 7M recovery_leo.img ------ co to znaczy ?
boot yboot|ro 5M ----------- to mam nadzieje jest pokazane również na filmiku
system ya 320M- to na filmikach pokazali
cache ya 2M – gdzie to ustawia ? ( to mnie nurtuje )
userdata ya|asize|hr allsize ----- co to znaczy ?
powiem tak nam wgranego neksusa 4.0.4 ( system ya 170 boot ya 5M jak na filmikach ) z 1gb partycją ext4 ( karta 16 gb good rama ) i sypie się jak bułka tarta testuje to na grach. Gta III i Nova ale i sam system szwankuje
Konfiguracja jest taka podkręcenie procka do 1.1 jakoś się buja ( 1.15 powoduje zwieszki 1.19 pętla restart ładowanie restart )
W przypadku gier
Obcięcie tekstur do 16 bit nic nie daje
Na chainfire 3d ( i tu może jestem w błędzie używam tylko i wyłącznie pluginu qulacom )
ja uzywam "reduce texture quality" zmienia to wielkość tekstur z 32 na 16 b
przez to zużywa sie mniej pamięci
opcjonalnie można włączyć "reduce texture size" ewidentnie widać pixeloze,
Potrafi wszystko obciąć w systemie ikony to prawie kwadraty ale i tak jak odpalisz grę to nie wielka zmiana ale z tym czy bez tego gta 3 ( z edytowany mam plik set )
Gra się wiesza i wywala cie do pulpitu
Nova bez dopalania standard procek 1.0 bez ruszania sterowników hula płynie jakieś 30 sek. od włączenia tak jak gta3 tylko ono się wiesza a nova melduje wystąpił błąd i wymuś zamkniecie lub czekaj
Przed próba zagrania w cokolwiek kill procesy ramu mam na poziomie 200-220 mb
Pytania pozakonkursowe
• nie ma jakiegoś zewnętrznego programu do obsługi foto co by jakość była lepsza ?
• czy u was jak i u mnie nie da się w systemie ani CPU set wykręcić stabilnie procka na 1.19 i na 1.15 ?
Proszę o odpowiedzi proste i zrozumiałe możesz nie możesz a jak możesz to czym kiedy i gdzie
Dziękuje za poświecony czas.