Błąd Supportu i co dalej....

  • 9 Odpowiedzi
  • 6003 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline DRIFT-R

  • ****
  • 712
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nigdy nie jest tak źle żeby nie mogło być gorzej..
Błąd Supportu i co dalej....
« dnia: Lipiec 02, 2009, 17:03:49 »
Dokładnie wczoraj wieczorem miałem taką sytuację - poprosiłem o odblokowanie licencji do ponownej rejestracji automapy na co dość szybko otrzymałem odpowiedź, że licencja jest odblokowana ale z dziwną notką, a mianowicie:
Cytuj
Data waznosci aktualizacyjnej podanego kodu licencji wygasla juz dnia 17.09.2007 r.

Co oczywiście jest nieprawdą gdyż była zakupiona pół roku temu, a co ciekawsze licencja tak naprawdę nie została odblokowana, co sam dziś sprawdziłem.

Oczywiście na tym problemy się nie kończą - ktoś uznał, że odblokował mi licencję i teraz support na moje e-maile nie odpowiada co jest trochę irytujące, gdyż jutro wyjazd a nie mogę wgrać posiadanego przez siebie oryginalnego oprogramowania. Lekka paranoja jak dla mnie. Bo nie po raz pierwszy okazuje się, że oprogramowanie oryginalne przysparza więcej problemów niż pirackie a czym przekonałem sie ostatnio kupując oryginalnego office'a z laptopem ale to już zupełnie inna historia.

Pytanie do ogółu użytkowników - miał już ktoś podobną sytuację?
MIO 336/ACER N50/ACER N50P/ASUS A730/MIO A701/HP 6515/SPV E650/HTC TOUCH/ASUS P525/HTC TOUCH/HTC TOUCH DUAL/HTC TyTn II Kaiser/HTC TOUCH PRO/ASUS P552/Asus P750/LG KS20/ASUS M530W/HTC VOX/DIAMOND/HD2/FLYER/DESIRE Z/ONE V/HOX(wkrótce) - moja historia z PDA

*

Offline JaMi

  • ****
  • 563
  • Sprzęt: obecnie HTC x7500, SE X1 XPERIA, Larki 43.0 50.1
Odp: Błąd Supportu i co dalej....
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 02, 2009, 17:38:01 »
czemu nie zadzwonisz do supportu i od reki nie wyjasnisz sprawy ? Lepiej pisac maile i czekac na odpowiedzi ?

*

Offline puniek

  • ******
  • 4617
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S7 EDGE SM-G935F
Odp: Błąd Supportu i co dalej....
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 02, 2009, 22:15:25 »
Dokładnie wczoraj wieczorem miałem taką sytuację - poprosiłem o odblokowanie licencji do ponownej rejestracji automapy na co dość szybko otrzymałem odpowiedź, że licencja jest odblokowana ale z dziwną notką, a mianowicie:
Cytuj
Data waznosci aktualizacyjnej podanego kodu licencji wygasla juz dnia 17.09.2007 r.

Co oczywiście jest nieprawdą gdyż była zakupiona pół roku temu, a co ciekawsze licencja tak naprawdę nie została odblokowana, co sam dziś sprawdziłem.

Oczywiście na tym problemy się nie kończą - ktoś uznał, że odblokował mi licencję i teraz support na moje e-maile nie odpowiada co jest trochę irytujące, gdyż jutro wyjazd a nie mogę wgrać posiadanego przez siebie oryginalnego oprogramowania. Lekka paranoja jak dla mnie. Bo nie po raz pierwszy okazuje się, że oprogramowanie oryginalne przysparza więcej problemów niż pirackie a czym przekonałem sie ostatnio kupując oryginalnego office'a z laptopem ale to już zupełnie inna historia.

Pytanie do ogółu użytkowników - miał już ktoś podobną sytuację?

Ja dzisiaj odblokowałem bo jutro zmiana sprzętu i dostałem taką odpowiedź:

"Licencja i Miplosync zostaly odblokowane.

Czy mozemy z czystej ciekawosci spytac, na jakie urzadzenie Pan zmienia? :)

Pozdrowienia / Regards / Mit freundlichen Gruessen
AutoMapa (gm)
"

Mam nadzieję, ze nie będzie jutro niespodzianek...
ISTQB Certified Tester

*

Offline emperator

  • **
  • 242
  • Sprzęt: Nokia N500
Odp: Błąd Supportu i co dalej....
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 03, 2009, 08:30:07 »
...licencja jest odblokowana ale z dziwną notką, a mianowicie:
Cytuj
Data waznosci aktualizacyjnej podanego kodu licencji wygasla juz dnia 17.09.2007 r.

Co oczywiście jest nieprawdą gdyż była zakupiona pół roku temu, a co ciekawsze licencja tak naprawdę nie została odblokowana, co sam dziś sprawdziłem.
Zrób fotki faktury i podeślij im mailem. U mnie trwało to łącznie jeden dzień i support zaktualizował ważność licencji do dnia zakupu.
W temacie odblokowania dzwoń do supportu, jak napisał JaMi. Ja jestem zadowolony z profesjonalizmu obsługi telefonicznej, z której miałem przyjemność niegdyś korzystać.

*

Offline DRIFT-R

  • ****
  • 712
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nigdy nie jest tak źle żeby nie mogło być gorzej..
Odp: Błąd Supportu i co dalej....
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 03, 2009, 11:03:10 »
Wczoraj niestety nie miałem już możliwości zadzwonienia gdyż byłem na spotkaniu do 17. Natomiast zauważyłem dziwną rzecz - gdy odpisywałem na wiadomość którą otrzymałem przez cały dzień zero odzewu, natomiast gdy wieczorem napisałem nową wiadomość  odpowiedź przyszła zaskakująco szybko ;).

No właśnie chodzi o to że nie wiadomo tak naprawdę czyja licencja za pierwszym razem została odblokowana, bo na pewno nie moja ;). No ale sprawa już się wyjaśniła - na szczęście jeszcze przed wyjazdem ;).
Ja dzisiaj odblokowałem bo jutro zmiana sprzętu i dostałem taką odpowiedź:
"Licencja i Miplosync zostaly odblokowane.
Czy mozemy z czystej ciekawosci spytac, na jakie urzadzenie Pan zmienia? :)
Pozdrowienia / Regards / Mit freundlichen Gruessen
AutoMapa (gm)
"

Mam nadzieję, ze nie będzie jutro niespodzianek...

Mi kiedyś odpisali żebym przeniósł licencję na kartę, bo w/g supportu za często zmieniałem sprzęt, tylko jak jeśli akurat najczęściej używam diamonda ;)
MIO 336/ACER N50/ACER N50P/ASUS A730/MIO A701/HP 6515/SPV E650/HTC TOUCH/ASUS P525/HTC TOUCH/HTC TOUCH DUAL/HTC TyTn II Kaiser/HTC TOUCH PRO/ASUS P552/Asus P750/LG KS20/ASUS M530W/HTC VOX/DIAMOND/HD2/FLYER/DESIRE Z/ONE V/HOX(wkrótce) - moja historia z PDA

*

Offline puniek

  • ******
  • 4617
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S7 EDGE SM-G935F
Odp: Błąd Supportu i co dalej....
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 03, 2009, 14:04:26 »
Mi kiedyś odpisali żebym przeniósł licencję na kartę, bo w/g supportu za często zmieniałem sprzęt, tylko jak jeśli akurat najczęściej używam diamonda ;)
Mi nie składaja takich propozycji  :terrified:... bo to fajne Ludzie :)
« Ostatnia zmiana: Lipiec 03, 2009, 14:06:29 wysłana przez puniek »
ISTQB Certified Tester

Odp: Błąd Supportu i co dalej....
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 03, 2009, 21:35:00 »
Cytuj
Mi kiedyś odpisali żebym przeniósł licencję na kartę, bo w/g supportu za często zmieniałem sprzęt, tylko jak jeśli akurat najczęściej używam diamonda

A co ich to obchodzi że zmieniasz często sprzęt? Masz do tego prawo... Ja np, bym sobie kupił 100 urzadzeń z WM i codziennie po 10 razy bym odblokowywał  :E haaaa i co mi zrobią? :-) A jak im sie nie podoba to pirata wgramy i koniec.. NIe dość że laglnie płacisz za używanie AM to ci jeszcze coś zarzucają... Hmmmm

*

Dżeju

Odp: Błąd Supportu i co dalej....
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 03, 2009, 22:04:13 »
Częstotliwość zmian jest określona: http://www.automapa.com.pl/?PEI=38149&article_id=48439, i jak już masz AM z licencją, to pewne ustalone reguły należy przestrzegać - w obie strony oczywiście. Poza tym AM zazwyczaj nie robi żadnych "ale" odnośnie licencji i w tym przypadku nie ma co drzeć łacha  :-|

P.S. Spróbujcie zmienić urządzenie dla MapyMap - to dopiero są SCHODY  >:(
« Ostatnia zmiana: Lipiec 03, 2009, 22:06:17 wysłana przez Dżeju »

*

Offline bikekowal

  • ******
  • 13104
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Błąd Supportu i co dalej....
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 04, 2009, 08:57:18 »
Cytuj
Mi kiedyś odpisali żebym przeniósł licencję na kartę, bo w/g supportu za często zmieniałem sprzęt, tylko jak jeśli akurat najczęściej używam diamonda

A co ich to obchodzi że zmieniasz często sprzęt? Masz do tego prawo... Ja np, bym sobie kupił 100 urzadzeń z WM i codziennie po 10 razy bym odblokowywał  :E haaaa i co mi zrobią? :-) A jak im sie nie podoba to pirata wgramy i koniec.. NIe dość że laglnie płacisz za używanie AM to ci jeszcze coś zarzucają... Hmmmm

delikatnie mówiąc nie masz racji. Tutaj nie chodzi o jakieś widzimisie, a uczciwe podejście do zakupionego towaru. Ja nie dziwię się, że jeśli za czesto ktoś zmienia aplikacje to ma problemy z przenoszeniem licencji...
Bądźcie realistami, żądajcie niemożliwego...

*

Offline DRIFT-R

  • ****
  • 712
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nigdy nie jest tak źle żeby nie mogło być gorzej..
Odp: Błąd Supportu i co dalej....
« Odpowiedź #9 dnia: Lipiec 17, 2009, 11:31:47 »
oczywiście nie miałem na myśli przenoszenia licencji raz dziennie.

Częstotliwość zmian jest określona: http://www.automapa.com.pl/?PEI=38149&article_id=48439, i jak już masz AM z licencją, to pewne ustalone reguły należy przestrzegać - w obie strony oczywiście.

No właśnie ta zasada jest taka:
Cytuj
Odblokowanie następuje automatycznie co 6 miesięcy. W razie konieczności wcześniejszego przeniesienia licencji prosimy o kontakt z działem pomocy technicznej (patrz poniżej).

Nie ma ograniczenia, a jedynie konieczność kontaktu s supportem.

I dodam tylko jeszcze, że jestem ich stałym klientem :) bo mam ich oprogramowanie już bardzo długo... i zazwyczaj wszystko jest ok. Muszę pochwalić obsługę za kontakt nawet późnymi wieczorami
« Ostatnia zmiana: Lipiec 17, 2009, 11:39:10 wysłana przez DRIFT-R »
MIO 336/ACER N50/ACER N50P/ASUS A730/MIO A701/HP 6515/SPV E650/HTC TOUCH/ASUS P525/HTC TOUCH/HTC TOUCH DUAL/HTC TyTn II Kaiser/HTC TOUCH PRO/ASUS P552/Asus P750/LG KS20/ASUS M530W/HTC VOX/DIAMOND/HD2/FLYER/DESIRE Z/ONE V/HOX(wkrótce) - moja historia z PDA