PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Nawigacja GPS => AutoMapa => Wokół licencji => Wątek zaczęty przez: DRIFT-R w Lipiec 02, 2009, 17:03:49

Tytuł: Błąd Supportu i co dalej....
Wiadomość wysłana przez: DRIFT-R w Lipiec 02, 2009, 17:03:49
Dokładnie wczoraj wieczorem miałem taką sytuację - poprosiłem o odblokowanie licencji do ponownej rejestracji automapy na co dość szybko otrzymałem odpowiedź, że licencja jest odblokowana ale z dziwną notką, a mianowicie:
Cytuj
Data waznosci aktualizacyjnej podanego kodu licencji wygasla juz dnia 17.09.2007 r.

Co oczywiście jest nieprawdą gdyż była zakupiona pół roku temu, a co ciekawsze licencja tak naprawdę nie została odblokowana, co sam dziś sprawdziłem.

Oczywiście na tym problemy się nie kończą - ktoś uznał, że odblokował mi licencję i teraz support na moje e-maile nie odpowiada co jest trochę irytujące, gdyż jutro wyjazd a nie mogę wgrać posiadanego przez siebie oryginalnego oprogramowania. Lekka paranoja jak dla mnie. Bo nie po raz pierwszy okazuje się, że oprogramowanie oryginalne przysparza więcej problemów niż pirackie a czym przekonałem sie ostatnio kupując oryginalnego office'a z laptopem ale to już zupełnie inna historia.

Pytanie do ogółu użytkowników - miał już ktoś podobną sytuację?
Tytuł: Odp: Błąd Supportu i co dalej....
Wiadomość wysłana przez: JaMi w Lipiec 02, 2009, 17:38:01
czemu nie zadzwonisz do supportu i od reki nie wyjasnisz sprawy ? Lepiej pisac maile i czekac na odpowiedzi ?
Tytuł: Odp: Błąd Supportu i co dalej....
Wiadomość wysłana przez: puniek w Lipiec 02, 2009, 22:15:25
Dokładnie wczoraj wieczorem miałem taką sytuację - poprosiłem o odblokowanie licencji do ponownej rejestracji automapy na co dość szybko otrzymałem odpowiedź, że licencja jest odblokowana ale z dziwną notką, a mianowicie:
Cytuj
Data waznosci aktualizacyjnej podanego kodu licencji wygasla juz dnia 17.09.2007 r.

Co oczywiście jest nieprawdą gdyż była zakupiona pół roku temu, a co ciekawsze licencja tak naprawdę nie została odblokowana, co sam dziś sprawdziłem.

Oczywiście na tym problemy się nie kończą - ktoś uznał, że odblokował mi licencję i teraz support na moje e-maile nie odpowiada co jest trochę irytujące, gdyż jutro wyjazd a nie mogę wgrać posiadanego przez siebie oryginalnego oprogramowania. Lekka paranoja jak dla mnie. Bo nie po raz pierwszy okazuje się, że oprogramowanie oryginalne przysparza więcej problemów niż pirackie a czym przekonałem sie ostatnio kupując oryginalnego office'a z laptopem ale to już zupełnie inna historia.

Pytanie do ogółu użytkowników - miał już ktoś podobną sytuację?

Ja dzisiaj odblokowałem bo jutro zmiana sprzętu i dostałem taką odpowiedź:

"Licencja i Miplosync zostaly odblokowane.

Czy mozemy z czystej ciekawosci spytac, na jakie urzadzenie Pan zmienia? :)

Pozdrowienia / Regards / Mit freundlichen Gruessen
AutoMapa (gm)
"

Mam nadzieję, ze nie będzie jutro niespodzianek...
Tytuł: Odp: Błąd Supportu i co dalej....
Wiadomość wysłana przez: emperator w Lipiec 03, 2009, 08:30:07
...licencja jest odblokowana ale z dziwną notką, a mianowicie:
Cytuj
Data waznosci aktualizacyjnej podanego kodu licencji wygasla juz dnia 17.09.2007 r.

Co oczywiście jest nieprawdą gdyż była zakupiona pół roku temu, a co ciekawsze licencja tak naprawdę nie została odblokowana, co sam dziś sprawdziłem.
Zrób fotki faktury i podeślij im mailem. U mnie trwało to łącznie jeden dzień i support zaktualizował ważność licencji do dnia zakupu.
W temacie odblokowania dzwoń do supportu, jak napisał JaMi. Ja jestem zadowolony z profesjonalizmu obsługi telefonicznej, z której miałem przyjemność niegdyś korzystać.
Tytuł: Odp: Błąd Supportu i co dalej....
Wiadomość wysłana przez: DRIFT-R w Lipiec 03, 2009, 11:03:10
Wczoraj niestety nie miałem już możliwości zadzwonienia gdyż byłem na spotkaniu do 17. Natomiast zauważyłem dziwną rzecz - gdy odpisywałem na wiadomość którą otrzymałem przez cały dzień zero odzewu, natomiast gdy wieczorem napisałem nową wiadomość  odpowiedź przyszła zaskakująco szybko ;).

No właśnie chodzi o to że nie wiadomo tak naprawdę czyja licencja za pierwszym razem została odblokowana, bo na pewno nie moja ;). No ale sprawa już się wyjaśniła - na szczęście jeszcze przed wyjazdem ;).
Ja dzisiaj odblokowałem bo jutro zmiana sprzętu i dostałem taką odpowiedź:
"Licencja i Miplosync zostaly odblokowane.
Czy mozemy z czystej ciekawosci spytac, na jakie urzadzenie Pan zmienia? :)
Pozdrowienia / Regards / Mit freundlichen Gruessen
AutoMapa (gm)
"

Mam nadzieję, ze nie będzie jutro niespodzianek...

Mi kiedyś odpisali żebym przeniósł licencję na kartę, bo w/g supportu za często zmieniałem sprzęt, tylko jak jeśli akurat najczęściej używam diamonda ;)
Tytuł: Odp: Błąd Supportu i co dalej....
Wiadomość wysłana przez: puniek w Lipiec 03, 2009, 14:04:26
Mi kiedyś odpisali żebym przeniósł licencję na kartę, bo w/g supportu za często zmieniałem sprzęt, tylko jak jeśli akurat najczęściej używam diamonda ;)
Mi nie składaja takich propozycji  :terrified:... bo to fajne Ludzie :)
Tytuł: Odp: Błąd Supportu i co dalej....
Wiadomość wysłana przez: Pawlitko w Lipiec 03, 2009, 21:35:00
Cytuj
Mi kiedyś odpisali żebym przeniósł licencję na kartę, bo w/g supportu za często zmieniałem sprzęt, tylko jak jeśli akurat najczęściej używam diamonda

A co ich to obchodzi że zmieniasz często sprzęt? Masz do tego prawo... Ja np, bym sobie kupił 100 urzadzeń z WM i codziennie po 10 razy bym odblokowywał  :E haaaa i co mi zrobią? :-) A jak im sie nie podoba to pirata wgramy i koniec.. NIe dość że laglnie płacisz za używanie AM to ci jeszcze coś zarzucają... Hmmmm
Tytuł: Odp: Błąd Supportu i co dalej....
Wiadomość wysłana przez: Dżeju w Lipiec 03, 2009, 22:04:13
Częstotliwość zmian jest określona: http://www.automapa.com.pl/?PEI=38149&article_id=48439 (http://www.automapa.com.pl/?PEI=38149&article_id=48439), i jak już masz AM z licencją, to pewne ustalone reguły należy przestrzegać - w obie strony oczywiście. Poza tym AM zazwyczaj nie robi żadnych "ale" odnośnie licencji i w tym przypadku nie ma co drzeć łacha  :-|

P.S. Spróbujcie zmienić urządzenie dla MapyMap - to dopiero są SCHODY  >:(
Tytuł: Odp: Błąd Supportu i co dalej....
Wiadomość wysłana przez: bikekowal w Lipiec 04, 2009, 08:57:18
Cytuj
Mi kiedyś odpisali żebym przeniósł licencję na kartę, bo w/g supportu za często zmieniałem sprzęt, tylko jak jeśli akurat najczęściej używam diamonda

A co ich to obchodzi że zmieniasz często sprzęt? Masz do tego prawo... Ja np, bym sobie kupił 100 urzadzeń z WM i codziennie po 10 razy bym odblokowywał  :E haaaa i co mi zrobią? :-) A jak im sie nie podoba to pirata wgramy i koniec.. NIe dość że laglnie płacisz za używanie AM to ci jeszcze coś zarzucają... Hmmmm

delikatnie mówiąc nie masz racji. Tutaj nie chodzi o jakieś widzimisie, a uczciwe podejście do zakupionego towaru. Ja nie dziwię się, że jeśli za czesto ktoś zmienia aplikacje to ma problemy z przenoszeniem licencji...
Tytuł: Odp: Błąd Supportu i co dalej....
Wiadomość wysłana przez: DRIFT-R w Lipiec 17, 2009, 11:31:47
oczywiście nie miałem na myśli przenoszenia licencji raz dziennie.

Częstotliwość zmian jest określona: http://www.automapa.com.pl/?PEI=38149&article_id=48439 (http://www.automapa.com.pl/?PEI=38149&article_id=48439), i jak już masz AM z licencją, to pewne ustalone reguły należy przestrzegać - w obie strony oczywiście.

No właśnie ta zasada jest taka:
Cytuj
Odblokowanie następuje automatycznie co 6 miesięcy. W razie konieczności wcześniejszego przeniesienia licencji prosimy o kontakt z działem pomocy technicznej (patrz poniżej).

Nie ma ograniczenia, a jedynie konieczność kontaktu s supportem.

I dodam tylko jeszcze, że jestem ich stałym klientem :) bo mam ich oprogramowanie już bardzo długo... i zazwyczaj wszystko jest ok. Muszę pochwalić obsługę za kontakt nawet późnymi wieczorami