AutoMapa - problem zarejestrowania

  • 4 Odpowiedzi
  • 5005 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Arise

  • **
  • 101
  • Sprzęt: iPhone 4
AutoMapa - problem zarejestrowania
« dnia: Październik 08, 2009, 14:26:14 »
Wiec mialem Xperie i dostalem do niej automape (nowa) zarejestrowalem ja. Sprzedalem xperie z karta i automapa lezala bo rom bysia mial abudowana automape. Ostatnio padla mi karta zformatowalem ja i zainstalowalem od nowa automape i nie chce mi zarejestrowac ani na urzadzenie ani na karte. Troche dziwne bo energy rom nie ma automapy a problem pojawil sie po formacie karty pamieci a przeciez jest ona inna niz ta w xperii.

edit.. ops zapomnialem ze jest taki dzial jak nawigacja i tam Automapa, prosze moda o przeniesienie o ile mozna :)
« Ostatnia zmiana: Październik 08, 2009, 14:33:10 wysłana przez Arise »

*

Offline Klusek

  • *****
  • 1410
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.pdaclub.pl/info.php?id=6656
  • Sprzęt: Xperia Arc S
Odp: AutoMapa - problem zarejestrowania
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 08, 2009, 14:39:09 »
Odblokuj licencję AM a będziesz mógł ją zainstalować na innym urządzeniu :)
Sony Xperia Arc S powered by:
FXP208 - CM10

*

Offline Arise

  • **
  • 101
  • Sprzęt: iPhone 4
Odp: AutoMapa - problem zarejestrowania
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 08, 2009, 14:48:56 »
to znaczy?

*

Offline copymaker

  • *****
  • 1253
  • Płeć: Mężczyzna
  • PW to nie helpdesk :)
  • Sprzęt: HTC Desire
Odp: AutoMapa - problem zarejestrowania
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 08, 2009, 14:51:29 »
napisz maila do supportu am o odblokowanie licencji; przenoszę do odpowiedniego działu
SPV M3000-->Loox N560-->MDA Vario II-->HTC TyTN II-->HTC TouchDual-->TyTNII-->Touch Pro-->Samsung Omnia 8GB-->Touch HD-->G1-->SPVM5000-->SGH i780->Iphone 3G 16 GB->HTC Hero--> HTC Touch HD->Iphone 3GS->Vario IV->G2->HD2->BB9700->IP3Gs 32GB->Desire

*

Offline Arise

  • **
  • 101
  • Sprzęt: iPhone 4
Odp: AutoMapa - problem zarejestrowania
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 08, 2009, 15:07:42 »
świetna obsługa AM. Problem rozwiązany w 5min. Można zamknąć