AM i zmiana PDA

  • 17 Odpowiedzi
  • 5905 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

AM i zmiana PDA
« dnia: Lipiec 30, 2004, 17:37:53 »
Taką odpowiedź dostałam od firmy Geosystems Polska:

"Niestety nie ma takiej możliwości. Jedna licencja moze byc uzyta tylko do rejestracji na jednym urzadzeniu.
Z poważaniem
AutoMapa(jk1)

> Rozumiem, iź skoro sprzedałam PPC na któłrym była zarajestrowana
> AM to nie moge zarejestrować  ponownie jej na nowym.
> Jeśli tak jest to prosze o wyrejestrowanie AM i danie
> moĹźliwości ponownej rejestracji."


*

Offline Maku

  • **
  • 187
    • http://maku.avx.pl
AM i zmiana PDA
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 30, 2004, 17:50:48 »
Dziwne, kiedy kupowałem XL telefonicznie zapewniono mnie, że nie będzie problemu... Z punktu widzenie prawa to dziwna sytuacja, bo przecież ja jestem nabywcą nie PPC ;) Zresztą jeśli padnie PDA i wymienią płytę główną - co wtedy?

*

Offline sfw

  • 33
AM i zmiana PDA
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 30, 2004, 17:53:23 »
Słuchajta forumowicze, nie ma żadnego problemu ze zmianą licencji dla nowego Pocketa w AM. Wystarczy telefon do AM i w 5 min sprawę się załatwia. Mi padł ASUS i kupiłem jedynego słusznego iPAQa 2210, przerejestrowana AM hula aż miło :)

AM i zmiana PDA
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 30, 2004, 18:06:55 »
Ja natomiast dostałam taką oficjalą odpowiedź przez ich Support. Nic dodać nic ująć. Znowu musze tracić czas i nerwy żeby legalnie zakupiony produkt móc używać.


AM i zmiana PDA
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 30, 2004, 18:38:21 »
Bez przesady - wymienilem Axima na HP i ladnie to opisalem w liscie do AM - nastepnego dnia moja licencja zostala odblokowana i moglem ponownie zarejestrowac  ja pod nowym HP.
Jeszcze inna sprawa to zgodnie z jakims ich tekstem po 6 miesiacach mozna zmienic platforme !

*

Offline mslaw

  • **
  • 131
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC P-3300 "Artemis", MicroSD 4GB,TomTom 6,HTC TOUCH
AM i zmiana PDA
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 30, 2004, 18:39:10 »
Witam!
Nie rozumie w czym problem robi AM.
Ja osobiście skorzystałem 2 krotnie z wymiany kluczy na POLSKA 50K + Wa-wa ponieważ wymieniłem urządzenia PDA na nowsze modele a do tego miesiąc temu poraz 3 bo miałem wymieniana płyte główną w HP 2210 i zero problemu. Wszystko załatwiałem przez poczte e-mail.
Pozdrawiam

AM i zmiana PDA
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 30, 2004, 18:53:37 »
[ post wycięty przez uzytkownika ]

*

Offline Maku

  • **
  • 187
    • http://maku.avx.pl
AM i zmiana PDA
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 30, 2004, 22:06:56 »
Myślę, że jedynym wyjściem Automapy z tej sytuacji z twarzą jest zwolnienie pracownika, który napisał Ci taką bzdurę i zaoferowanie XL za darmo. Masz prawo do restutucji poniesionych strat moralnych z powodu niekompetencji ich pracownika. Proszę napisz jak to się skończyło.

AM i zmiana PDA
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 30, 2004, 23:10:26 »
Sprawa teoretycznie wyjaśniona ale niesmak pozostał i wolałabym sprzedać ten wyrób. ( bez GPS i takich przeżyć mozna żyć i to chyba nawet dłużej gdyż nie łapie atak kamicy :) )





Żeby być uczciwą zamieszcze odp:

""""""""""""""""""Zwykle nieporozumienie.
Skoro sprzedala Pani urzadzenie bez AutoMapy
to nie ma problemu z przeniesieniem licencji na nowy sprzet.
Licencja zostala odblokowana i moze Pani wykonac
rejestracje na nowym sprzecie.

Z powaĹźaniem
AutoMapa (m)"""""""""""""""""""""""""""""""

AM i zmiana PDA
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 01, 2004, 14:08:25 »
Firma Geosystems Polska przeprosiła mnie za zaistniałą sytuację ... the rest is a silence ........

Wycięty cytat z odpowiedzi Supportu:

"Oczywiscie przepraszamy za niepotrzebne zdenerwowanie
jakie to u Pani wywolalo."


AM i zmiana PDA
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 11, 2005, 11:41:24 »
Ciekawe, co będzie jak ja sie do nich zgłoszę i poproszę o zmianę licencji z TPC na PPC? Niestety zrobiłem głupotę i zarejestrowałem licencję na TPC, a nie na PPC.

*

Offline Moi (Adam Kubicki)

  • ******
  • 6498
  • Płeć: Mężczyzna
    • Moje linki do stron o GPS (i nie tylko)
  • Sprzęt: SGS2, iP3GS, Lumia 800, Note 3
AM i zmiana PDA
« Odpowiedź #11 dnia: Wrzesień 11, 2005, 12:25:13 »
Myślę, że zareagują prawidłowo. Rzecz tylko w tym, żebyś opisał dokładnie cała sytuację i wyjaśnił przyczyny, z powodu których popełniłeś błąd.

*

Offline Bene

  • 18
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Mio-168; F-S n560, HTC HD2
AM i zmiana PDA
« Odpowiedź #12 dnia: Wrzesień 11, 2005, 14:07:07 »
Cytat: pjarosiewicz
..............Niestety zrobiłem głupotę i zarejestrowałem licencję na TPC, a nie na PPC.

Zrobiłem taką samą głupotę :S   Na szczęście wystarczył jeden telefon
do pomocy technicznej i sympatyczny pracownik odblokował mi licencję
bez zbędnego problemu i żadnych ceregieli. :D

AM i zmiana PDA
« Odpowiedź #13 dnia: Wrzesień 11, 2005, 18:31:38 »
Dzięki za słowa pocieszenia. Zobaczymy, co z tego wyjdzie...

*

Offline ajed

  • *****
  • 6004
  • Płeć: Mężczyzna
    • Strona prywatna
  • Sprzęt: iPhone 4s, iPad 2
AM i zmiana PDA
« Odpowiedź #14 dnia: Wrzesień 12, 2005, 00:59:19 »
Cytat: Maku
Masz prawo do restutucji poniesionych strat moralnych z powodu niekompetencji ich pracownika. Proszę napisz jak to się skończyło.

Niestety nie jest to takie proste. :(

Polskie prawo przewiduje, że odszkodowanie możliwe jest tylko za rzeczywiste szkody poniesione przez wierzyciela - w tym przypadku byłyby to opłaty za telefon, ew. internet (jak jest dodzwaniany). Można by tez dochodzić odszkodowania za utracony zarobek  - gdyby wykazać, że utrata zarobku wynikła z nienależytego wykonania zobowiązania.

Natomiast zadośćuczynienie za straty moralne jest kwestią dyskusyjną. Z praktyki mogę Ci powiedzieć, że żaden sąd w takiej sprawie nie zasądzi zadośćuczynienia. Gdyby problemy WampciaXP trwały kilka miesięcy, a jeszcze lepiej lat, to wtedy miałby szanse.

Niestety tu nie Ameryka - wysokich zadośćuczynień się nie zasądza.

Natomiast każda firma dbająca o swój wizerunek powinna z własnej woli zaproponować jakiś sposób poprawy swojego wizerunku

Cytat: pjarosiewicz
Ciekawe, co będzie jak ja sie do nich zgłoszę i poproszę o zmianę licencji z TPC na PPC? Niestety zrobiłem głupotę i zarejestrowałem licencję na TPC, a nie na PPC.

Nie powinno być żadnych problemów. Jeśli rejestracja na błędnej platformie wynikła z błędu, który na dodatek jest usprawiedliwiony, bo TPC i PPC brzmią podobnie, masz więc prawo domagać się przerejestrowania produktu.
Zastrzeżenia licencji o 6 miesięcznym okresie karencji przy zmianie platformy nie mają w tym wypadku zastosowania, albowiem  Ty nie zmieniasz platformy z TPC na PPC, a jedynie popełniłeś błąd przy rejestracji.  
Jeśli byłyby problemy z przerejestrowaniem, a jesteś z Zachodniopomorskiego, mogę reprezentować Cię przed sądem - choć odradzam takie wyjście, bo proces potrwa min. 1,5 roku (jak dobrze pójdzie).

AM i zmiana PDA
« Odpowiedź #15 dnia: Wrzesień 12, 2005, 19:52:57 »
Szczęśliwie wszystko zostało załatwione w kilka chwil. No i obsługa była bardzo miła .

*

Offline ajed

  • *****
  • 6004
  • Płeć: Mężczyzna
    • Strona prywatna
  • Sprzęt: iPhone 4s, iPad 2
AM i zmiana PDA
« Odpowiedź #16 dnia: Wrzesień 12, 2005, 20:27:26 »
Cytat: pjarosiewicz
Szczęśliwie wszystko zostało załatwione w kilka chwil. No i obsługa była bardzo miła .

Fajnie. Zawsze to milej być miło załatwionym :D

*

Offline jadsadah

  • **
  • 127
  • Sprzęt: Eten X800, HTC HD
AM i zmiana PDA
« Odpowiedź #17 dnia: Wrzesień 13, 2005, 03:04:03 »
Cytat: Moi
Myślę, że zareagują prawidłowo. Rzecz tylko w tym, żebyś opisał dokładnie cała sytuację i wyjaśnił przyczyny, z powodu których popełniłeś błąd.

mialem dokladnie to samo, bylem na wyjezdzie, poprosilem szwagra zeby zaintalowal ojcu automape (XL).. po godzinie dostalem telefon ze ta AM tablet cos nie chce dzialac..
niestety szwagier byl na etapie wczesnorozwoju poznawczego ppc i nie odroznial tych dwoch spraw.

:)

jeden telefon do siedziby i problem z glowy.

Swoja droga - nie wazelinujac nikomu, AM ma bardzo porzadny helpdesk.