Masz prawo do restutucji poniesionych strat moralnych z powodu niekompetencji ich pracownika. Proszę napisz jak to się skończyło.
Niestety nie jest to takie proste.
Polskie prawo przewiduje, że odszkodowanie możliwe jest tylko za rzeczywiste szkody poniesione przez wierzyciela - w tym przypadku byłyby to opłaty za telefon, ew. internet (jak jest dodzwaniany). Można by tez dochodzić odszkodowania za utracony zarobek - gdyby wykazać, że utrata zarobku wynikła z nienależytego wykonania zobowiązania.
Natomiast zadośćuczynienie za straty moralne jest kwestią dyskusyjną. Z praktyki mogę Ci powiedzieć, że żaden sąd w takiej sprawie nie zasądzi zadośćuczynienia. Gdyby problemy WampciaXP trwały kilka miesięcy, a jeszcze lepiej lat, to wtedy miałby szanse.
Niestety tu nie Ameryka - wysokich zadośćuczynień się nie zasądza.
Natomiast każda firma dbająca o swój wizerunek powinna z własnej woli zaproponować jakiś sposób poprawy swojego wizerunku
Ciekawe, co będzie jak ja sie do nich zgłoszę i poproszę o zmianę licencji z TPC na PPC? Niestety zrobiłem głupotę i zarejestrowałem licencję na TPC, a nie na PPC.
Nie powinno być żadnych problemów. Jeśli rejestracja na błędnej platformie wynikła z błędu, który na dodatek jest usprawiedliwiony, bo TPC i PPC brzmią podobnie, masz więc prawo domagać się przerejestrowania produktu.
Zastrzeżenia licencji o 6 miesięcznym okresie karencji przy zmianie platformy nie mają w tym wypadku zastosowania, albowiem Ty nie zmieniasz platformy z TPC na PPC, a jedynie popełniłeś błąd przy rejestracji.
Jeśli byłyby problemy z przerejestrowaniem, a jesteś z Zachodniopomorskiego, mogę reprezentować Cię przed sądem - choć odradzam takie wyjście, bo proces potrwa min. 1,5 roku (jak dobrze pójdzie).