Serwis ACERA - no porażka - przestroga!!!

  • 115 Odpowiedzi
  • 20947 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Serwis ACERA - no porażka - przestroga!!!
« Odpowiedź #30 dnia: Marzec 23, 2006, 00:27:46 »
Ja też czekam i czekam :] Wczoraj dzowniłem i niby kurier miał odebrać sprzęt tego dnia. Tak więc licze na to że juz dzisiaj będzie u mnie w domu.

Co do samego serwisu, jestem w stanie zrozumieć, że naprawa się przedłuża - może zamawiają cześci, nie mogą sobie poradzić z naprawa. Wszytsko OK, ale jak sprzęt wysyłają do mnie 2tygodnie to jest przegięcie :] Ile to jest zamówić kuriera. Już nawet nie muszą nigdzie go zawozić :] Ehhhhh szkoda gadać. Wszystkim nastepnym "ofiarom" tego serwisu współczuje i polecam uzbroić się w cierpliwość.

Serwis ACERA - no porażka - przestroga!!!
« Odpowiedź #31 dnia: Marzec 23, 2006, 08:52:15 »
Powiem tak...hmmm...im wiecej maili i telefonow i  zamieszania kolo sprawy tym szybciej wraca sprzet po naprawie.
Ja dzwonilem tam co drugi dzien,maila X 3 dziennie,i jeszcze po pomoc do Acera z Brna gdzie tez obiecali interweniowac.
W sumie to poslizg wyszedl u mnie jakies 6-7 dni wliczajac w to wekendzik.

W firmie Blasc:
Status naprawiony oznacza ze odfajkowane na liscie i odlozone na polke.
A z jakis wzgledow ( ? ) te odlozone acerki leza sobie tam wygodnie niewyslane przez dluzszy czas.
Sa osoby co w takim statusie czekaja ponad miesiac, wiec to nie wina braku czesci.

Serwis ACERA - no porażka - przestroga!!!
« Odpowiedź #32 dnia: Marzec 23, 2006, 09:30:58 »
A ja wciąż czekam i szlag mnie trafia :( Jako jeden z pierwszych osobiście oddałem sprzęt do BLASC'u, inni już odebrali a u mnie nawet płyta główna jeszcze nie przyszła :( Ehhh ciekawe jak długo to jeszcze potrwa.

Serwis ACERA - no porażka - przestroga!!!
« Odpowiedź #33 dnia: Marzec 23, 2006, 16:47:24 »
Tak jak się spodziewałem Pocket juz jest u mnie. Narazie wyglada na sprawnego :D Nawet jakby kopa dostal ;> A i wyswietlacz ladnie wyczyscili :P

Łącznie nie miałem go od 27dni :]

*

Offline chato.pl

  • ******
  • 4852
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://chato.pl
  • Sprzęt: iPhone • Mio C520 [AM]
Serwis ACERA - no porażka - przestroga!!!
« Odpowiedź #34 dnia: Marzec 23, 2006, 17:21:35 »
Cytat: "Kwadrat"
Nawet jakby kopa dostal ;>
Łącznie nie miałem go od 27dni :]

to efekt uboczny tak dłuugiego oczekiwania na niego
'(•_•)' oмиιa possυм ιи εo, qυι мε coиƒoяτaτ '(•_•)'

*

Offline akubit

  • Ekspert GPS
  • ******
  • 4001
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Navroad Vivo Plus, Huawei Honor 6
Serwis ACERA - no porażka - przestroga!!!
« Odpowiedź #35 dnia: Marzec 23, 2006, 18:46:05 »
Pytanie do BLASCu:
Proszę o informację na temat dostępności i ceny rysika do Acera n311.

Odpowiedź z BLASCu:
Proszę o podanie poprawnego modelu sprzętu do którego niezbędny jest rysik.

Komentarz mój:  :D  :shock:  :?  8)  :lol:  :x  :P  :oops:  :cry:  :evil:  :twisted:

*

silentjob

Serwis ACERA - no porażka - przestroga!!!
« Odpowiedź #36 dnia: Marzec 23, 2006, 19:04:50 »
Myślę, że tego nie trzeba komentować :D.

*

Offline wrona

  • **
  • 216
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: nie narzekam..:)
Serwis ACERA - no porażka - przestroga!!!
« Odpowiedź #37 dnia: Marzec 23, 2006, 19:12:02 »
:lol:  :lol: - jaki bar mleczny taki nalesnik.... - bez urazy :lol:

*

Offline _K4

  • *
  • 82
    • http://mp.info.pl
Serwis ACERA - no porażka - przestroga!!!
« Odpowiedź #38 dnia: Marzec 23, 2006, 19:41:41 »
Cytat: "akubit"
Pytanie do BLASCu:
Proszę o informację na temat dostępności i ceny rysika do Acera n311.

Odpowiedź z BLASCu:
Proszę o podanie poprawnego modelu sprzętu do którego niezbędny jest rysik.

Komentarz mój:  :D  :shock:  :?  8)  :lol:  :x  :P  :oops:  :cry:  :evil:  :twisted:


Podobnie bylo jak wpadlem do Vobisu, oto przebieg rozmowy:
ja: witam, chce kupic acera n311
v: niestety nie mamy takiego laptopa i chyba w ogole nie ma takiego modelu, cos pan pokrecił
ja: to nie latop tylko palmtop
v: mamy n50, skad pan wymyslil taki model n311?
ja: bo to jest nowosc i na rynku jest od niedawna
v: chyba nie mamy go w swojej ofercie
ja: macie, tym bardziej na wasze strony www na to wskazuja
v: (wielkie oczy, cos postukal w komputerze) faktycznie mamy, ale jest na zamowienie
ja: domyslam sie
v: nie wiadomo czy jest on juz jest w sprzedarzy dostepny
ja: jest, kilka osob w polsce juz go ma, i z tego co sie orientuje w szczecinie juz jedna osoba rowniez go posiada
v: (znowu.. wielkie oczy, cos postukal w komputerze) ale on jest na zamowienie i musi pan sie zdeklarowac czy chce go pan zamowic
ja: tak wiem i wlasnie po to tu przyszedlem
v: ok to ja zamawiam
--

przy odbiorze..
v: pan chyba po tego acera
ja: tak, dokladnie
v: rozpakujmy go (zrobil to trzesacymi rekami )
ja: (dostalem go do rak i wlanczam, posprawdzalem co i jak)
v: (tylko sie mocno przygladal z wielkimi oczami co to za acerek ;) )


tak wiec jeszcze musimy poczekac az ludzie sie osluchaja i beda wiedzieli ze seria n300 nie jest juz mitem ;)

*

Offline chato.pl

  • ******
  • 4852
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://chato.pl
  • Sprzęt: iPhone • Mio C520 [AM]
Serwis ACERA - no porażka - przestroga!!!
« Odpowiedź #39 dnia: Marzec 23, 2006, 20:39:59 »
... no to się dopiero wtedy na forum młyn zacznie
'(•_•)' oмиιa possυм ιи εo, qυι мε coиƒoяτaτ '(•_•)'

Serwis ACERA - no porażka - przestroga!!!
« Odpowiedź #40 dnia: Marzec 23, 2006, 23:10:38 »
Nio taki to juz serwis sobie acer znalazl, ze nawet wyslac im sie nie chce naprawionych acerkow.
Z nowosci prosto od acera powiem, ze bedzie drugi serwis, ktory ma odciazyc Blasca.
Moze wtedy monopolista serwisowy Blasc zacznie cos robic sensownie.

K4 no co sie dziwisz, przeciez oni tam w vobisie pietruszka handluja :lol:
A na strone Vobisa to kto ma im wejsc? No ile tych szkolen mozna robic z obslugi kompa :roll: A co dopiero wbic do glowy cos jeszcze o PDA?

A tak apropo...odebralem od kuriera swojego n50:lol:
Tez dziala narazie...choc niechce mi sie sparowac z komorka??
Wymienili plyte glowna...
Teraz tygodniowa faza testow nastapi  :idea:
pozdrowionka

Serwis ACERA - no porażka - przestroga!!!
« Odpowiedź #41 dnia: Marzec 27, 2006, 16:08:26 »
taaa...
chyba za szybko pochwalilam serwis
naprawili mi sprzet w doslownie niecaly tydzien i juz myslalam ze w nastepnym bede go miala u siebie...  i tu maly zonk
juz tydzien pewnie sobie lezy gdzies na poleczce i czeka na wyslanie, a pani odbierajaca tel wciaz mowi tylko ze przekaze sprawe do dzialu wysylek... nie wiem w czym lezy problem, przeciez oni nawet nie musza sie ruszyc z siedziby firmy, stolica przyjezdza, odbiera i odwozi sprzet do 'zadowolonych' klientow :)
grrr

mala dygresja z piosenki:
"jak najdalej stąd (czyt. Acer), jak  najdalej..." :)

*

Offline OsiRis

  • 43
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.osmenda.pl
serwis acera
« Odpowiedź #42 dnia: Marzec 27, 2006, 21:08:46 »
Ich system to zupełna korozja wysłałem tam pamięci do serwisu i nie ma ich już 3 miesiące boję się pomyśleć co by było jakbym posłał całego kompa tak jak sobie życzą w gearancji.... :?:
Myślenie ma kolosalną przyszłość...

Serwis ACERA - no porażka - przestroga!!!
« Odpowiedź #43 dnia: Marzec 27, 2006, 21:25:20 »
taaa...
oni zawsze mowia ze przekaza do dzialu wysylek
na pytanie to moze mnie pani tam przelaczy?oni tam nie maja telefonu :lol:
na pytanie to moze z szefem?z szefem tylko na maila
to moze poda mi Pani maila?ten ogolny blasc@....
uff

a co do naprawy?wczesniej nie dzialal port CF...ale bez problemu dzialal bt i wlan...teraz sam nie wiem...
Bt laczy sie z telefonem ze 2 minuty, jak sie juz polaczy to przyjmnie z tel. ze 2-4 pliki(zdjecia) i zrywa placzenie (odleglosc 20 cm)?
z Wlanem tez jakby cos nie tak.
nic to...stesknilem sie, wiec potestuje, wgram roma od nowa i moze bedzie OKi.
bo na mysl o kolejnej wysylce do Blasca to brrrrrrr
widocznie taki maja sposob na odstraszanie potencjalnych "klientow" naciagnietych na acera.
:(
a wkoncu jaka firma taki serwis i viceversa

*

Offline K4r0l

  • **
  • 155
  • Płeć: Mężczyzna
  • Challenge accepted!
    • http://karol.szastok.net
  • Sprzęt: HTC Desire 500 DualSIM
Serwis ACERA - no porażka - przestroga!!!
« Odpowiedź #44 dnia: Marzec 27, 2006, 21:34:27 »
Może trzeba powiadomić Acera jaki to sobie niekompetentny serwis wybrali :?:

Serwis ACERA - no porażka - przestroga!!!
« Odpowiedź #45 dnia: Marzec 28, 2006, 07:56:18 »
Ja poczekam jeszcze tydzień. W przyszły wtorek upłynie 21 dni roboczych! Potem nie będę już dzwonił do BLASC'u tylko skontaktuję się z samym Acerem - albo oni coś w tej sprawie zrobią, albo postaram się być wyjątkowo nieprzyjemnym klientem, z drogą sądową włącznie. Po prostu jak wczoraj zadzwoniłem (acerek jest od 7 marca w serwisie) to powiedzieli, że jeszcze czekają na części a mnie ręce opadły...

*

Offline macko

  • 46
Serwis ACERA - no porażka - przestroga!!!
« Odpowiedź #46 dnia: Marzec 28, 2006, 08:47:00 »
dzwon teraz, nie ma co czekac.. powiedz, ze jak nie przyjedzie to ma byc nowy albo zwrot kasy!

Serwis ACERA - no porażka - przestroga!!!
« Odpowiedź #47 dnia: Marzec 28, 2006, 09:08:30 »
wiesz, ale oni podobno w przypadku sprowadzania sprzętu mają aż 21 dni roboczych na naprawę. Chciałbym odzyskać sprzęt, bo całą premię roczną mnie kosztował. Jak poruszę przed upływem tych 21 dni to mogę mieć potem kłopoty z odzyskaniem. Niestety w Polsce wciąż stoimy na straconej pozycji jako klienci :(

Serwis ACERA - no porażka - przestroga!!!
« Odpowiedź #48 dnia: Marzec 28, 2006, 09:18:21 »
Z tego co pamietanm to prawnie nie jest okreslone ile ma trwac czas naprawy. Ustawa tylko mowi o tym, że "tyle ile potrzeba". Wiec ciężko będzie cokolwiek wskórać. Chyba, że bezpośrednio u Acera.

Może napiszemy oficjalne Pismo, i się każdy pod tym podpisze, najlepiej z numerami naprawy :> ??

Serwis ACERA - no porażka - przestroga!!!
« Odpowiedź #49 dnia: Marzec 28, 2006, 09:28:26 »
Może być :) na marginesie - ustawa o tym nie mówi ale regulamin napraw w  BLASC'u już tak - i skoro coś takiego napisali i mówią klientom to znaczy, że jest to jakiś wyznacznik prawny.

Serwis ACERA - no porażka - przestroga!!!
« Odpowiedź #50 dnia: Marzec 28, 2006, 12:13:59 »
Cytuj
Może napiszemy oficjalne Pismo, i się każdy pod tym podpisze, najlepiej z numerami naprawy :> ??


Jestem za!!

Gdzie jest regulamin ktory mowi o terminie naprawy??

Serwis ACERA - no porażka - przestroga!!!
« Odpowiedź #51 dnia: Marzec 28, 2006, 12:25:33 »
Mają go na stoliku :) Kto był w BLASC'u ten wie o czym mówię. Trzeba by ktoś, kto najbliżej mieszka może się wybrał po drodze i wziął regulamin? Jak wszyscy wystosujemy taką petycję do Acera (i do BLASC'u na marginesie), to może coś się wreszcie ruszy? Ale czy nie poskutkuje to tym, że każdy wpisany na listę będzie w przyszłości czekał na naprawę 2x dłużej niż teraz? Sam nie wiem... Ale chyba jestem skłonny zarydzykować jak już oddadzą mi sprzęt - wolałbym jednak na drogę sądową nie wychodzić bo kto mi zwróci koszty sprzętu?

Serwis ACERA - no porażka - przestroga!!!
« Odpowiedź #52 dnia: Marzec 28, 2006, 15:43:33 »
Oj tak, to by bylo potrzebne, jakies zdjecie albo skan owego regulaminu i piszemy ;P

Serwis ACERA - no porażka - przestroga!!!
« Odpowiedź #53 dnia: Marzec 28, 2006, 22:39:57 »
jasne ze piszemy...a pozniej zamiast podpisow....jednego dnia wysylamy maile na podane adresy:acer,dystrybutor,blasc,itp.
i zadamy odpowiedzi od acera co z tym zrobi i kiedy :)

Serwis ACERA - no porażka - przestroga!!!
« Odpowiedź #54 dnia: Marzec 29, 2006, 08:35:04 »
Wiecie, ale z tym pismem, może być tak, że się w Blascu wpienią i innym nie oddadzą ich sprzętu... Ja osobiście tęsknię do mojego placuszka i wiem jak rozłąka działa na ludzi... Spytajcie mojego męża... Przez 3dni uzależniliśmy się od naszego Acerka...


ACER WRÓĆ!!! :cry:

*

Offline chato.pl

  • ******
  • 4852
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://chato.pl
  • Sprzęt: iPhone • Mio C520 [AM]
Serwis ACERA - no porażka - przestroga!!!
« Odpowiedź #55 dnia: Marzec 29, 2006, 08:39:49 »
Cytat: "Atrida"
Wiecie, ale z tym pismem, może być tak, że się w Blascu wpienią i innym nie oddadzą ich sprzętu...

a na jakiej niby to podstawie :?:
'(•_•)' oмиιa possυм ιи εo, qυι мε coиƒoяτaτ '(•_•)'

Serwis ACERA - no porażka - przestroga!!!
« Odpowiedź #56 dnia: Marzec 29, 2006, 08:47:53 »
He he - żonce chodziło o to, że nie oddadzą im tak szybko jak by mogli - na przykład przyjdzie poczekać nie miesiąc a trzy miesiące. Oficjalnie oczywiście będą mówić, że części nie przyszły, że przyszły, ale nie to co zamówili i tak w kółko. Teoretycznie nic im nie udowodnisz :(

Na marginesie: szczerze gratuluję wszystkim Wam, którym Acer działa od nowości i nie muszą przechodzić przez męk... eee... BLASC ;)

Serwis ACERA - no porażka - przestroga!!!
« Odpowiedź #57 dnia: Marzec 29, 2006, 08:49:25 »
Z czystej złośliwości... Albo będą zwlekać z wysyłką... Zresztą Blasc sobie gwiżdże na użytkowników, bo nie oni płacą za naprawy (chodzi mi o te z winy producenta) tylko Acer. Myślę, że trzebaby "uderzyć" do Producenta własnie...

Serwis ACERA - no porażka - przestroga!!!
« Odpowiedź #58 dnia: Marzec 29, 2006, 08:52:11 »
O kurde, ale mi głupio... :oops:  Sorry panowie, ja jestem zielona w te klocki... Mąż się na tym zna, ja dopiero aspiruję do miana "świnki morskiej"...

*

Offline chato.pl

  • ******
  • 4852
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://chato.pl
  • Sprzęt: iPhone • Mio C520 [AM]
Serwis ACERA - no porażka - przestroga!!!
« Odpowiedź #59 dnia: Marzec 29, 2006, 09:26:32 »
czy dobrze rozmumiem, że Wy (tetraedr i Atrida) to razem jednego naleśnika używacie (no nie teraz, tylko tak ogólnie) ...  ;)
'(•_•)' oмиιa possυм ιи εo, qυι мε coиƒoяτaτ '(•_•)'