Serwis ACERA - no porażka - przestroga!!!

  • 115 Odpowiedzi
  • 20912 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Serwis ACERA - no porażka - przestroga!!!
« dnia: Marzec 01, 2006, 21:53:31 »
No i tak to jest...zamiast uzyskac info czy cos zle robie, czy jest podstawa do naprawy gwarancyjnej dostaje info ze dwie rozne karty maja prawo nie dzialac....czyli nie ja decyduje co kupic i co chce uzywac...no i strasza mnie 100-ma euro..zamiast doradzic fachowo...albo napisac...oooo!dziwne..slij go pan do nas to sie nadaje na naprawe gwarancyjna...(w kazdym razie nóżki w slocie CF sa oki..tylko jak zrobic im zdjecie...bo jeszcze powyginaja...za 100 euro sam bym gial-zartuje.....ale kto ich tam wie)....albo naprawia i powiedza ze karta nie taki producent...i lup 100 euro...lubie taki serwis..ech..100 zika za transport to przezylbym gdyby co...

A moze mnie w sklepiku orzneli jakims wadliwym towarem??
a moze faktycznie cos zle robie-poradzcie....help?
Bo az sie boje po polrocznym zbieraniu kasy wyslac tam moje cacuszko...

CZYTAC DALEJ NIEJAKO..hehehe..OD DOŁU !!!!!!!! ..coby kolejnosc zachowac...na bledy nie zwracac uwagi bom wkur...ny...


aha i przypominam ze w/g fachowca jak dwie rozne karty to jak nie dziala...to "może być potrzebna naprawa w serwisie. " i zaraz dalej tekst o 100 euro....a moi drodzy czytelnicy nie po to pisze do serwisu zeby uzyskac slowo "może...naprawa..."a może "100 euro"

No ja nic nie mówie..laik jestem..moze cos zle robie..ale po to mam serwis zeby sie o tym dowiedziec...a nie dostawac grozby z umowy gwarancyjnej...
zapraszam do lektury
od dolu..

*****************************************
Szanowny panie

Zrobilem hardreset i wlozylem sama karte CF....to samo...jest sygnal ze karta wlozona i pojawia sie napis

"Unrecognized Card

Enter the name of the device driver for this card.For information, see the card manufaturer's dokumentation"

i jewst miejsce na wpis "Unkown card insocket 2"

OK Cancel

naciskalem ok

i nic

zmienialem nazwe na cf,cf card, i inne


rozumiem ze to cos z acerem??


I czy to juz jest usterka czy tylko taka normalnosc acerów.

No bo rozumiem ze mogloby sie zdazyc ze jak sa dwie karty w pockecie i jedna nie dziala to oki??ciekawe jak przegrac wtedy z karty na karte jakis plik.Widzialem kolegow z HP jak brali karty z aparatow cyfrowych i bez problemu zgrywali na druga.widzialem tez cf-gps i dzialajace rownoczesnie SD.dziwne podejscie do kogos kto wydaje ponad 1000 zlotych.

Zalaczam zdjecia bo czegos nie rozumiem.Kupilem tego pocketa w koszalinie.(jestem przedst.handl.)i nie zauwazylem zeby w pudelku byla jakas gwarancja po polsku w ktorej jest to 100 euro?wlasciwie nie znalazlem tam nic po polsku.Czy to oznacza ze czegos mi nie dano?mam Passport co mowiono mi ze jest gwarancja,ale on tez nie jest po polsku?

Mysle ze warto opublikowac ten list na PDACLUB jako przestroge dla innych uzytkownikow acera?zeby nie mysleli ze ma wszystko wacerze dzialac.a jak sie nie podoba to trza postraszyc tymi 100 euro.

Duzo tego, ale mozna zrozumiec jaki zal ma klient jak kupi nowy sprzet zainwestuje w folie dodatkowe 50 zl i musi od razu sie z tym pozegnac.Na dodatek zeby sie czegos dowiedziec musi wpisac las cyfr podac wszystkie swoje prywatne dane.A na koniec strasza go 100-ma euro.I jeszcze mowia ze jak dwie karty naraz i jedna nie dziala to normalka.

Cale szczescie ze moja nie dziala caly czas -sama czy z druga.Bo inaczej mialbym szmelc bez mozliwosci naprawy na gwarancji.Zreszta dalej nie wiem czy mam taka mozliwosc.Bo przeciez zawsze mozna to 100 euro przywalic frajerowi.



za bledy przepraszam ale jakos nie mam veny zeby ten żal czytać jeszcze raz.Aha ...dziekuje za szybka odpowiedz na moje maile.



Rozżalony klient

Arkadiusz ******** vel woofer






****************************************

Szanowny Panie,

Dziękuję za informacje. Proszę jeszcze sprawdzić, czy w czasie próby
korzystania z kart typu Compact Flash nie korzysta Pan jednocześnie z
dołączonej karty Secure Digital. Przy włożonych dwóch kartach może
występować taki problem, więc zalecam przetestować palmtopa tylko z jednym
typem karty. W przeciwnym wypadku może być potrzebna naprawa w serwisie.
Szczegółowe informacje dotyczące serwisowania, znajdzie Pan na stronie
,http://www.acer.plzakładka Serwis.

Jednocześnie przypominam, iż w przypadku nie stwierdzenia usterki, serwis
ma prawo - z godnie z warunkami Gwarancji - obciążyć klienta kosztami w
wysokości 100 Euro.

Z poważaniem,

Damian ********
Call Center Agent

Regional Service Center
Acer Czech Republic s.r.o.
Turanka 100
627 00 Brno



*************************************************

wooferai@op.pl
2006-02-28 17:30


To: Tech Supp Poland <pl_help@acer-euro.com>
cc:
Subject: Re: Re: Handheld Web-Support-Request # 058-220347


witam

z tylu na srebnej naklejce jest:
model no:n50
product name:acer n50 handled
jest jeszcze jakies n50-31bw

na szarej naklejce jest:
00.10.*********
a pod kodem kreskowym
CPN500H********
w "katalogu" identity
hardware S/N : 00 50 BF 7A **********

karty CF ktore probowalem to:
2 SanDisk po 128 mb
1 hama 256 mb
1 medion 128 mb

podalem chyba wszystkie numery jakie znalazlem na palmie i w palmie
licze na szybka podpowiedz co robie nie tak

pozdrowienia
wooferai

ps.numery to rozumiem,jakby cos bylo jeszcze potrzebne to prosze pisac.
ale cale stado priv danych nie zabezpieczonym laczem i do waszej
dyspozycji ....i to tylko zeby uzyskac informacje na temat trudnosci z
produktem acera.. nic to..pozdrowienia
***********************************************

Użytkownik Tech Supp Poland <pl_help@acer-euro.com> napisał:
>Szanowny Panie,
>
>Poproszę o pełny symbol posiadanego przez Pana palmtopa.
>
>Z poważaniem,
>
>Damian *******
>Call Center Agent
>
>Regional Service Center
>Acer Czech Republic s.r.o.
>Turanka 100
>627 00 Brno
>
>
>
>********************************************
>
>wooferai@op.pl
>2006-02-27 23:15
>
>
> To: pl_help@acer-euro.com
> cc:
> Subject: Handheld Web-Support-Request # 058-220347
>
>
>SERIALNUMBER: 00.10.**********
>PARTNUMBER:
>PN-DESCRIPTION:
>PRODUCT: 8-Handheld
>DAY: 24
>MONTH: 02
>YEAR: 2006
>ADVANTAGE:
>OPERATINGSYSTEM: Windows Mobile 2003
>SERVICEPACK:
>PROBLEM: jak wkladam karte cf do gniazda to pojawia sie okienko
>\"unrecognized card\" a w nim miejsce na zastapienie wpisu \"unkown card
>in socket 2\".wkladalem juz trzy rozne karty cf, roznie formatowane,
>resetowalem palma, nadawalem rozne nazwy.ale dalej nie ma nie widac
zadnej
>karty ani w total comander ani w systeminfo/cf extension card (tu:no card

>inserted)....zainstalowalem nawet dzisiaj nowy rom z waszej strony...no
>nie wiem co zle robie??
>TROUBLESHOOTING:
>FIRSTNAME: *****
>LASTNAME: woofer
>COMPANY:
>CUSTOMER_ID:
>PHONE: 5022***
>ADDRESS: a nie przesadzacie
>ZIPCODE: 71-****
>CITY: szczecin
>REGION: Poland
******************************************

Serwis ACERA - no porażka - przestroga!!!
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 01, 2006, 23:38:21 »
Ja właśnie wysłałem swojego do Warszawy do serwisu :) A i wszytsko na temat gwarancji - to że trzeba mieć fakture, a nie jakis passpoert i o tym 100euro też jest napisane (www.acer.pl) więc tutaj uważam, że się troszkę czepiasz. Natomiast to, że mogą Ci przywalić 100euro.... hmmm :P Bardzo czesto i praktycznie we wszytkich serwisach jest tak, że jak się okaże, że towar został wysłany na gwarancje bezpodstawnie to domagają się zwrotu pieniędzy.

Jak dla mnie jeśli jest tak jak piszesz - czyli nie wykrywa wogole tych kart - to coś jest popsute. Wysyłał bym pocketa bez większych zmartwień.

Serwis ACERA - no porażka - przestroga!!!
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 02, 2006, 00:36:19 »
ja mam paragon zakupu ale nie fakture
a passport plus inne papiery po chinsku angielsku i kto to wie

a czepiam sie bo po to mam maila na serwis zeby mi pomogli czy jest sens i podstawa do wysylki a nie zeby mi mowili ze nie moge uzywac np.karty CF sandisk z 1 gb toshiba...bo jej nagle nie wyrzuce...zreszta wlozylem do tych Cf tez inna SD i tez nie dziala CF.i
I nie po to z nimi koresponduje zeby mi mowiono ze moze to acer i ze moze nie zaplace 100 euro jak wysle.

Oczekuje od serwisu informacji na temat usterki.
Nie spadl mi,nie wciskalem tam zapalek,itp.
Sprzet nowy i chce zeby byl sprawny.
Wyslac moge i pewnie tak zrobie, chyba ze ktos na forum napisze ze trza cos gdzies inaczej ustawic i bedzie dzialac.
A w takim przypadku poplynalbym na 100 euro za ustawienie czegos gdzies tam, bo brak informacji z serwisu czy to usterka czy moze karty dwie to za duzo na biednego n50 a moze trza cos przestawic.

ot co.

Serwis ACERA - no porażka - przestroga!!!
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 02, 2006, 00:41:28 »
Te 100 Euro to kwota MAKSYMALNA jaką może pobrać serwis w kraju UE w razie niestwierdzenia usterki. Polski serwis Acera czyli firma BLASC pobiera w takiej sytuacji kwotę 120 zł.

A wiem to bo w poniedziałek byłem u nich osobiście oddać mojego n311 i ponieważ musiałem poczekać kilak minut, to przeczytałem wszystskie materiały które wisiały/leżały w ich biurze.

Serwis ACERA - no porażka - przestroga!!!
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 02, 2006, 01:09:38 »
oooo...i to jest jakis konkret...120 zlotych to moge zaryzykowac nawet gdyby sprzedawca wpuscil mnie w jakies maliny....

czyli jak nic nie trza przestawiac a karta nie dziala to w poniedzialek wysylam.

napewno 120 PLN ? :D a nie 120 euro...bo w warunkach napisali od 100 do 150 euro.

No dobra...po to jest forum zeby wierzyc klubowiczom
ech a chcialem kupic cos z HP 2***....

*

Offline arielcpu

  • **
  • 176
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Acer n50 Premium, Holux M-1000 GPS
Serwis ACERA - no porażka - przestroga!!!
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 02, 2006, 09:34:43 »
damn... ludzie co ten Acer zrobił z tym PDA, cała seria n3xx widzę że jest zagadkowa i strasznie oporna na peryferia, mój n50p jednak jest super bo testowałem już pendrive, dyski IDE-USB, myszki, klawiatury, i inne dodatkowe bajery, eye toya z ps2 USB, nawet lampkę usb dla zabawy i wiatraczek USB (ha ha)  :lol: i żagnego hard reset'a nie robiłem, zainstalowane parę nakładek SBSH, RESCO, i inne cuda i nigdy nie miałem takich numerów, wifi fruwa jak rakieta, bt to samo. nie no się rozpisałem, więcej zmartwień i kłopotów niż przyjemności z użytkowania macie. dopóki nie będzie dostępny nowy OS upgrade na wasze sprzęty to wam szczerze współczuję.  :cry:  :cry:  :cry:

*

Offline OsiRis

  • 43
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.osmenda.pl
wooferku
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 03, 2006, 23:18:08 »
przeinstaluj system !! idz do jakiegoś sklepu najlepiej do znajomego "swojego" weż pożycz karte SD Kingstona - karta ta jest rekomendowana przez Acera przeinstaluj softa  i zacznij z tymi twoimi kartami od nowa. reinstal softa to 5 min. przykre jest to co piszesz ja sam miałem z N50P problemy z początku acerowski sofcik "raus" i po kłopocie..
a co do j. polskiego i instrukcji przepisy konsumenckie stanowią jednoznacznie produkt powinien posiadać POLSKĄ gwarancję oraz Polską instrukcję obsługi jeżeli sprzedawca ci tego nie da lub nie potrafi zapewnić oddaj produkt z powrotem w sklepie...
 a co do superlatyw ArielCpu poraz pierwszy się z tobą zgadzam  :twisted:
wiecie że Kingston Pendrive pracuje na pamięciach - kościach samsunga?? ostatnio zarżnąłem 2 i jednego rozebraliśmy - samsung  :shock:
Myślenie ma kolosalną przyszłość...

*

Offline bart111

  • **
  • 172
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Magic, HTC Touch Jade 3G, Acer n310, Jornada 6
Serwis ACERA - no porażka - przestroga!!!
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 03, 2006, 23:23:57 »
troche przesadzacie chlopaki ;]
ja mojego n310 mecze juz miesiac i nie narzekam - jezeli cos padlo to z winy moich testow a nie sprzetu ;]

*

Offline PawelP7

  • *****
  • 1204
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy , Asus Transformer TF101
Serwis ACERA - no porażka - przestroga!!!
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 04, 2006, 08:40:15 »
Bardzo przesadzacie mi n311 działa rewelacyjnie, nic się nie zacina nic nie odmawia posłuszeństwa. Drobne błędy będą naprawione w następnym Romie na który wszyscy czekają.
Były: Nec e228, Nec Mobile Pro 780, Acer n311, HTC Wizard, HTC Universal, Toshiba g900, HP rz1710, Nokia E51, Palm Treo 750v, Palm Centro, OQO 01+, Motorola v8, Nokia E90, HTC Alpine, HTC HD, Toshiba g910, HTC Desire, HTC HD 2,

*

Offline cin2000

  • ****
  • 509
  • Płeć: Mężczyzna
Serwis ACERA - no porażka - przestroga!!!
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 04, 2006, 14:49:12 »
Cytat: "arielcpu"
damn... ludzie co ten Acer zrobił z tym PDA, cała seria n3xx [...] szczerze współczuję.  :cry:  :cry:  :cry:


będąc przyszłym użytkownikiem n311 szczerze doceniam, ale woofer chyba pisze o n50...nie?
"Istnieją 3 typy ludzi: Ci co umieją liczyć i Ci co nie umieją liczyć."

Serwis ACERA - no porażka - przestroga!!!
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 05, 2006, 02:47:16 »
Osiris - przeinstalowałem system juz wczesniej na najnowszy - ten sam rezultat.No moge jeszcze raz wgrac.
Zreszta w poniedzialek acerek idzie do serwisu.
W koncu sie z acerem w miare dogadalem.
Kazali przyslac do serwisu.
Paragon tez wystarczy.Gwarancji tez nie trza-wystarczy dowod zakupu.

I jak ja wytrzymam bez PDA tyle dni??  :(

*

Offline OsiRis

  • 43
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.osmenda.pl
spoko
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 05, 2006, 17:50:09 »
poszukaj sobie w necie jakiegoś emulatorka pda...  :D szkoda miałem też podobne problemy wieszał sie wtrakcie połączeń przez Wifi.. i nie tylko.. łącznie z utratą wszystkich danych brrr..
Myślenie ma kolosalną przyszłość...

*

Offline OsiRis

  • 43
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.osmenda.pl
woofer
« Odpowiedź #12 dnia: Marzec 15, 2006, 20:55:02 »
woofer jak tam twoje "oczko w głowie" wróciło od lekarza -serwisu acera?! :?:
Myślenie ma kolosalną przyszłość...

Re: woofer
« Odpowiedź #13 dnia: Marzec 15, 2006, 21:52:49 »
Cytat: "OsiRis"
woofer jak tam twoje "oczko w głowie" wróciło od lekarza -serwisu acera?! :?:


nie wiem jak woofer ale ja wyslalem swojego 24 lutego do serwisu i wczoraj dostalem informacje ze juz naprawiony i dzisiaj miala babka wysylac. Tak wiec praktycznie 21dni w serwisie. Wymieniana byla cala plyta glowna.

*

Offline Shack

  • 26
Serwis ACERA - no porażka - przestroga!!!
« Odpowiedź #14 dnia: Marzec 15, 2006, 22:02:58 »
albo wgrany nowy rom ;]

*

Offline mystic

  • **
  • 111
Serwis ACERA - no porażka - przestroga!!!
« Odpowiedź #15 dnia: Marzec 15, 2006, 22:36:33 »
Acerowi gratulujemy serwisu.

Serwis ACERA - no porażka - przestroga!!!
« Odpowiedź #16 dnia: Marzec 16, 2006, 22:34:11 »
Ja równiez przyłanczam się do "" gratulacji"" serwisu, miałem bowiem nieprzyjemnosc wysłac tam swojego 3 miesięcznego n50P  na miesiąc czasu bo najpierw po 2 tyg, wymienili baterie, a jak nadal się sam rozładowywał, to po nastepnych 2 tyg, wymienili płyte wkońcu :), strach pomyślec o ( odpukać) następnych awariach.

Serwis ACERA - no porażka - przestroga!!!
« Odpowiedź #17 dnia: Marzec 17, 2006, 09:01:17 »
ano nie wróciło jeszcze
...przeszedłem już stan
-diagnoza
i
-czekanie na cześci
oraz
-ze niby naprawione i czeka na wysyłkę

ale jak narazie to wyslać się nie może i nie mam informacji
"kiedy?"
wiem tylko, że
"W tej chwili jeszcze nie zostalo wyslane!"
a myslalem ze na PDAclub bede juz go miał
hm...chyba że idzie już do mnie, tylko czemu nie podają tego do mojej wiadomości :(  moze to taka niespodzianka?

Serwis ACERA - no porażka - przestroga!!!
« Odpowiedź #18 dnia: Marzec 17, 2006, 09:06:07 »
aha...a dodzwonić się tam to hohoho....tylko email praktycznie zostaje....

*

silentjob

Serwis ACERA - no porażka - przestroga!!!
« Odpowiedź #19 dnia: Marzec 17, 2006, 11:44:12 »
Czyli jeden wielki bajzel... Ehh współczuje, naprawdę...

Serwis ACERA - no porażka - przestroga!!!
« Odpowiedź #20 dnia: Marzec 17, 2006, 12:14:30 »
Ja w srode dostalem informacje ze sprzet zostal naprawiony (po 5-ciu tygodniach przetrzymywania) do dzisiaj jednak nic jeszcze nie przyszlo.

Serwis ACERA - no porażka - przestroga!!!
« Odpowiedź #21 dnia: Marzec 19, 2006, 10:31:19 »
No to super pocieszający tekst - 5 tygodni...uff...no to pewnie mnie przetrzymaja za kare...
na maila od Pani z BLASCA ze naprawiony ale nie wyslany..odpowiedzialem..
"witam
to fatalnie...a tak sie ucieszylem ze juz jest naprawiony...

a tu kolejny wekendzik bez pocketa...a wystarczylo wykazac odrobinke dobrej woli i pomyslec o uzytkowniku....

ale co kraj to obyczaj

kto sie tu w tym "kraiku" przejmuje kims innym

ale mysle ze to sie msci na nas samych....bo kiedys pojdzie Pani zareklamowac buciki na np.sylwestra i ....beda po sylwestrze...choc mogly byc wczesniej....bo byly...

no coz ...zyjemy tam gdzie zyjemy..i cieszmy sie ze wogule jeszcze jakos zyjemy...

rozumiem ze norma to norma-dwa tygodnie i ani dnia mniej :-(

pozdrowienia"


teraz za takie madrosci po piwku (ech te piwo) to poczekam pewnie nie 5 tygodni a 5 miesiecy... :-(

Serwis ACERA - no porażka - przestroga!!!
« Odpowiedź #22 dnia: Marzec 19, 2006, 13:11:03 »
:(

Serwis ACERA - no porażka - przestroga!!!
« Odpowiedź #23 dnia: Marzec 20, 2006, 18:08:35 »
juz nawet na e-maile nie odpisują...moze na ten odpiszą...

"Witam
hm...
i co z tym acerkiem??
jedzie do mnie czy nie jedzie??
to taki problem wyslac go i podac numer listu przewozowego...
wyslalem do Blasc 6 marca a od 2006/03/16 8:18:31 jest info ze "Naprawa zostala zakonczona,
Bedzie to Pana wyslane!"
Pozostaje wiec pytanie kiedy??"

*

silentjob

Serwis ACERA - no porażka - przestroga!!!
« Odpowiedź #24 dnia: Marzec 20, 2006, 19:18:31 »
Czyli dalej w sprawa tkwi w zawieszeniu...

Serwis ACERA - no porażka - przestroga!!!
« Odpowiedź #25 dnia: Marzec 20, 2006, 21:11:11 »
Nio co ty..w jakim zawieszeniu...przynajmniej dostalem dzisiaj odpowiedz... :-)
i to po 17.00 - jeszcze pracowali :shock: wlasnie odczytalem poczte:
"
Witam!
Przekaze sprawe do dzialu wysylek :)
Pozdrawiam
********  *********
"
A swoja droga to jaka potezna jest firma BLASC, maja nawet dzial wysylek.
Pewnie z 5 pracownikow czeka na kuriera...
kurier przyjezdza i wypisuje list przewozowy,nakleja i zabiera paczke i tak pokolei ze wszystkimi przesylkami.
W/w pracownicy patrza z niedowierzeniem na kuriera, ze mozna tyle zrobic  w ciagu chwili.
Zszokowani wracaja do domu po ciezkim przezyciu,obiecuja sobie w duchu, ze tez tak beda robili. Ale wstaje nowy dzien, a ze pamiec krotka maja to.....
I tak dzien w dzien..uffff

Nie zazdroszcze im.


Ps.Pani odpisujaca na maile wydaje sie byc mila i wesola osoba, ale chyba niewiele moze niestety.Zawsze przesyla smieszka :-).Jakby czytala to pozdrawiam.

Serwis ACERA - no porażka - przestroga!!!
« Odpowiedź #26 dnia: Marzec 21, 2006, 01:17:19 »
W srode dostalem maila ze sprzet naprawiony (po 5 tygodniach), w piatek ze wydany (tylko nie wiem komu bo nie kurierowi), dzisiaj po calym dniu czekania na kuriera zadzwonilem i dostalem odpowiedz ze sprzet zostanie dopiero dzisiaj wyslany. Gdy poprosilem o przeslanie mi mailem numeru listu przewozowego (zebym mogl sobie sledzic w internecie gdzie jest moj pda) mila pani mi odmowila. Czekam co bedzie jutro. To juz 6 tygodni.

Serwis ACERA - no porażka - przestroga!!!
« Odpowiedź #27 dnia: Marzec 21, 2006, 08:58:39 »
Widocznie w srody wysylaja maile ze zrobione :-)
To moze dzisiaj zrobia w koncu ta wysylke??
No co - wtorek ladny dzien na wysylke - prawda??
Postaram sie tam dzisiaj dodzwonic, chociaz mysle ze poza centralke nie uda mi ise dostac.
Zaraz wysle tez maila do acera:

"Witam

Wyslalem do Blasc 6 marca a od 2006/03/16 8:18:31 jest info ze "Naprawa zostala zakonczona,

Bedzie to Pana wyslane!"
Pozostaje wiec pytanie kiedy??

Bo w dalszym czasie nie posiadam w/w sprzetu.
Ani zadnej informacji co dalej.

******************************************
Stad pytanie kiedy zwrot pieniedzy - wtedy opcja jest jedna UCIEKAC od firmy.
Ew.wymiana sprzetu na nowy wolny od wad - plus Premium i 50 zł na folie w ramach zadoscuczynienia.
******************************************

Moze Pan interweniuje w tym "Blasczku" (oj fatalnych opini na forum jest sporo o tym serwisie), zeby w koncu mi odeslano tego pda (sprawnego) i podano numer listu przewozowego zebym mogl sprawdzic co gdzie i jak u przewoznika?

******status naprawy ******

Pozdrowienia i licze na fachowa interwencje ze strony acera
woofer *********

ps.mozna zacytowac odpowiedz (o ile bedzie) na forum?oczywiscie tym razem (niezgula ze mnie) bez Panskiego nazwiska. "

i to tyle-a teraz czas do pracki....

Serwis ACERA - no porażka - przestroga!!!
« Odpowiedź #28 dnia: Marzec 22, 2006, 12:46:52 »
No i doczekalem sie :lol: . Blasc oddal mi sprzecik z wymieniona plyta glowna.

Serwis ACERA - no porażka - przestroga!!!
« Odpowiedź #29 dnia: Marzec 22, 2006, 19:11:29 »
Acer w Brnie obiecal pomóc.
Pewna miła Pani, ktora coprawda niewiele moze (ale zawsze cos moze-pokretne to troche  :roll: ) tez obiecala pomoc.

No i prosze...dostalem od swojego dopiero co podkupionego za "różyczke" kontaktu  z Blasca maila z numerem przewozowym mojego acerka.

Uff....teraz tylko do jutra.Później sprawdzic sprzet (czy sa srubki,ekran,itp. :twisted: ).

No i jutro sie odezwe na koniec, coby zakonczyc sprawe.
Przynajmniej po tych wymianach maili i tel. do blasca w sprawie acerka, to juz gdyby cos...puk,puk....odpukac, mam chody.. :D

Pozdrowionka dla wszystkich czekajacych dalej  :(
woofer