No i tak to jest...zamiast uzyskac info czy cos zle robie, czy jest podstawa do naprawy gwarancyjnej dostaje info ze dwie rozne karty maja prawo nie dzialac....czyli nie ja decyduje co kupic i co chce uzywac...no i strasza mnie 100-ma euro..zamiast doradzic fachowo...albo napisac...oooo!dziwne..slij go pan do nas to sie nadaje na naprawe gwarancyjna...(w kazdym razie nóżki w slocie CF sa oki..tylko jak zrobic im zdjecie...bo jeszcze powyginaja...za 100 euro sam bym gial-zartuje.....ale kto ich tam wie)....albo naprawia i powiedza ze karta nie taki producent...i lup 100 euro...lubie taki serwis..ech..100 zika za transport to przezylbym gdyby co...
A moze mnie w sklepiku orzneli jakims wadliwym towarem??
a moze faktycznie cos zle robie-poradzcie....help?
Bo az sie boje po polrocznym zbieraniu kasy wyslac tam moje cacuszko...
CZYTAC DALEJ NIEJAKO..hehehe..OD DOŁU !!!!!!!! ..coby kolejnosc zachowac...na bledy nie zwracac uwagi bom wkur...ny...
aha i przypominam ze w/g fachowca jak dwie rozne karty to jak nie dziala...to "może być potrzebna naprawa w serwisie. " i zaraz dalej tekst o 100 euro....a moi drodzy czytelnicy nie po to pisze do serwisu zeby uzyskac slowo "może...naprawa..."a może "100 euro"
No ja nic nie mówie..laik jestem..moze cos zle robie..ale po to mam serwis zeby sie o tym dowiedziec...a nie dostawac grozby z umowy gwarancyjnej...
zapraszam do lektury
od dolu..
*****************************************
Szanowny panie
Zrobilem hardreset i wlozylem sama karte CF....to samo...jest sygnal ze karta wlozona i pojawia sie napis
"Unrecognized Card
Enter the name of the device driver for this card.For information, see the card manufaturer's dokumentation"
i jewst miejsce na wpis "Unkown card insocket 2"
OK Cancel
naciskalem ok
i nic
zmienialem nazwe na cf,cf card, i inne
rozumiem ze to cos z acerem??
I czy to juz jest usterka czy tylko taka normalnosc acerów.
No bo rozumiem ze mogloby sie zdazyc ze jak sa dwie karty w pockecie i jedna nie dziala to oki??ciekawe jak przegrac wtedy z karty na karte jakis plik.Widzialem kolegow z HP jak brali karty z aparatow cyfrowych i bez problemu zgrywali na druga.widzialem tez cf-gps i dzialajace rownoczesnie SD.dziwne podejscie do kogos kto wydaje ponad 1000 zlotych.
Zalaczam zdjecia bo czegos nie rozumiem.Kupilem tego pocketa w koszalinie.(jestem przedst.handl.)i nie zauwazylem zeby w pudelku byla jakas gwarancja po polsku w ktorej jest to 100 euro?wlasciwie nie znalazlem tam nic po polsku.Czy to oznacza ze czegos mi nie dano?mam Passport co mowiono mi ze jest gwarancja,ale on tez nie jest po polsku?
Mysle ze warto opublikowac ten list na PDACLUB jako przestroge dla innych uzytkownikow acera?zeby nie mysleli ze ma wszystko wacerze dzialac.a jak sie nie podoba to trza postraszyc tymi 100 euro.
Duzo tego, ale mozna zrozumiec jaki zal ma klient jak kupi nowy sprzet zainwestuje w folie dodatkowe 50 zl i musi od razu sie z tym pozegnac.Na dodatek zeby sie czegos dowiedziec musi wpisac las cyfr podac wszystkie swoje prywatne dane.A na koniec strasza go 100-ma euro.I jeszcze mowia ze jak dwie karty naraz i jedna nie dziala to normalka.
Cale szczescie ze moja nie dziala caly czas -sama czy z druga.Bo inaczej mialbym szmelc bez mozliwosci naprawy na gwarancji.Zreszta dalej nie wiem czy mam taka mozliwosc.Bo przeciez zawsze mozna to 100 euro przywalic frajerowi.
za bledy przepraszam ale jakos nie mam veny zeby ten żal czytać jeszcze raz.Aha ...dziekuje za szybka odpowiedz na moje maile.
Rozżalony klient
Arkadiusz ******** vel woofer
****************************************
Szanowny Panie,
Dziękuję za informacje. Proszę jeszcze sprawdzić, czy w czasie próby
korzystania z kart typu Compact Flash nie korzysta Pan jednocześnie z
dołączonej karty Secure Digital. Przy włożonych dwóch kartach może
występować taki problem, więc zalecam przetestować palmtopa tylko z jednym
typem karty. W przeciwnym wypadku może być potrzebna naprawa w serwisie.
Szczegółowe informacje dotyczące serwisowania, znajdzie Pan na stronie
,http://www.acer.plzakładka Serwis.
Jednocześnie przypominam, iż w przypadku nie stwierdzenia usterki, serwis
ma prawo - z godnie z warunkami Gwarancji - obciążyć klienta kosztami w
wysokości 100 Euro.
Z poważaniem,
Damian ********
Call Center Agent
Regional Service Center
Acer Czech Republic s.r.o.
Turanka 100
627 00 Brno
*************************************************
wooferai@op.pl
2006-02-28 17:30
To: Tech Supp Poland <pl_help@acer-euro.com>
cc:
Subject: Re: Re: Handheld Web-Support-Request # 058-220347
witam
z tylu na srebnej naklejce jest:
model no:n50
product name:acer n50 handled
jest jeszcze jakies n50-31bw
na szarej naklejce jest:
00.10.*********
a pod kodem kreskowym
CPN500H********
w "katalogu" identity
hardware S/N : 00 50 BF 7A **********
karty CF ktore probowalem to:
2 SanDisk po 128 mb
1 hama 256 mb
1 medion 128 mb
podalem chyba wszystkie numery jakie znalazlem na palmie i w palmie
licze na szybka podpowiedz co robie nie tak
pozdrowienia
wooferai
ps.numery to rozumiem,jakby cos bylo jeszcze potrzebne to prosze pisac.
ale cale stado priv danych nie zabezpieczonym laczem i do waszej
dyspozycji ....i to tylko zeby uzyskac informacje na temat trudnosci z
produktem acera.. nic to..pozdrowienia
***********************************************
Użytkownik Tech Supp Poland <pl_help@acer-euro.com> napisał:
>Szanowny Panie,
>
>Poproszę o pełny symbol posiadanego przez Pana palmtopa.
>
>Z poważaniem,
>
>Damian *******
>Call Center Agent
>
>Regional Service Center
>Acer Czech Republic s.r.o.
>Turanka 100
>627 00 Brno
>
>
>
>********************************************
>
>wooferai@op.pl
>2006-02-27 23:15
>
>
> To: pl_help@acer-euro.com
> cc:
> Subject: Handheld Web-Support-Request # 058-220347
>
>
>SERIALNUMBER: 00.10.**********
>PARTNUMBER:
>PN-DESCRIPTION:
>PRODUCT: 8-Handheld
>DAY: 24
>MONTH: 02
>YEAR: 2006
>ADVANTAGE:
>OPERATINGSYSTEM: Windows Mobile 2003
>SERVICEPACK:
>PROBLEM: jak wkladam karte cf do gniazda to pojawia sie okienko
>\"unrecognized card\" a w nim miejsce na zastapienie wpisu \"unkown card
>in socket 2\".wkladalem juz trzy rozne karty cf, roznie formatowane,
>resetowalem palma, nadawalem rozne nazwy.ale dalej nie ma nie widac
zadnej
>karty ani w total comander ani w systeminfo/cf extension card (tu:no card
>inserted)....zainstalowalem nawet dzisiaj nowy rom z waszej strony...no
>nie wiem co zle robie??
>TROUBLESHOOTING:
>FIRSTNAME: *****
>LASTNAME: woofer
>COMPANY:
>CUSTOMER_ID:
>PHONE: 5022***
>ADDRESS: a nie przesadzacie
>ZIPCODE: 71-****
>CITY: szczecin
>REGION: Poland
******************************************