Acer n35 - problem

  • 6 Odpowiedzi
  • 1524 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Acer n35 - problem
« dnia: Luty 05, 2006, 16:09:37 »
Witam
Mam nastepujacy problem z moim Acerem n35. Ostatnio moj acer zawiesil sie i musialem mu zrobic miekki reset. Po resecie pojawilo logo (narysowane kontury palmtopa) i tak juz zostalo. Nie mozna z tym nic zrobic. Nie pomaga ani miekki ani twardy reset. Palmtop nie reaguje na zadne przyciski, nawet na przycisk zasilania i miekkiego resetu. Twardym resetem moge tylko wylaczyc. Kilka dni temu mialem taki sam problem ale wtedy pomogl twardy reset, teraz juz nic nie pomaga.

*

Offline lipciopda

  • ******
  • 6801
  • Płeć: Mężczyzna
Acer n35 - problem
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 06, 2006, 03:58:09 »
a zawiesil sie sam z siebie? jestes pewien, ze robisz hard reset?

Acer n35 - problem
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 06, 2006, 09:05:07 »
Wiele razy mu sie tak robilo ze bardzo zwalnial, reagowal na dotkniecie rysika po kilku sekundach. W takich przypadkach zawsze pomagal miekki reset. Teraz po miekkim resecie pojawil sie ekran z narysowanym konturem palmtopa i tak juz zostalo. Nie reaguje wogole na miekki reset a  twardym moge jedynie wlaczyc i wylaczyc palmtopa. Po wlaczeniu caly czas jest ten ekran i nic nie mozna zrobic. Probowalem tez rozladowac do zera baterie i po naladowaniu jest to samo. Chyba nie obedzie sie tu bez serwisu, czy moze wie ktos gdzie w Lublinie jest serwis gwarancyjny acera? Jezeli nie ma w Lublinie to w jaki sposob moge go zareklamowac? Pisalem do Acer Polska ale jeszcze mi nie odpisali.

*

Offline krakers

  • ***
  • 286
    • http://n35.w.interia.pl
  • Sprzęt: iPaq HP 4150 SD 256MB i 1GB
Acer n35 - problem
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 06, 2006, 10:21:00 »
W Lublinie nie ma  :x
Najbliżej w Warszawie:

Acerblas Sp/ z o.o.
ul. Młyńska 48
01-171 Warszawa , tel. 0800 309409
0-22/ 535-50-30

Ale wiedz że mogą trzymać sprzęt nawet 2 miesiące. Nie ma za dobrej opinni.

Acer n35 - problem
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 09, 2006, 20:12:57 »
krakers
na moje oko nie Acerblas Sp/ z o.o.  a Blasc
adres podobnie nie młyńska a młynarska 48
a dzwonić nie ma sensu bo i tak nikt nie odbiera
a z trzymaniem sprzetu to tak nie do końca
wymienili mi płyte ( tak napisali) i ładowarkę łącznie zajeło im to 48 godzin
w piątek dałem na serwis a w poniedziałek kurier mi go dowiózł
co innego że ładowarki nie naprawili ...ale przyjechałem jeszcze raz ( plus że jestem z warszawy ) i na miejscu mi wymienili na nową
i wsio

*

Offline krakers

  • ***
  • 286
    • http://n35.w.interia.pl
  • Sprzęt: iPaq HP 4150 SD 256MB i 1GB
Acer n35 - problem
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 09, 2006, 20:59:21 »
Jeżeli tak napisałem to nieświadomie bo dostałem ten adres od znajomej ze sklepu komputerowego ?

gg
Exx Kxxxx (6-02-2006 10:14)

Acerblas Sp/ z o.o.
ul. Młyńska 48
01-171 Warszawa , tel. 0800 309409
0-22/ 535-50-30
Być może źle przepisała od handlowca.
Sorki za błędy ale telefon jest dobry  :)

Acer n35 - problem
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 10, 2006, 01:52:57 »
Sprzet poszedl do serwisu. Wlasciwy adres znalazlem na stronie acera.
Blasc Sp. z o.o.
ul. Młynarska 48,
01-171 Warszawa

tel: +48 22 535 50 30
+48 22 535 50 41
fax:+48 22 535 50 29
email: biuro@blasc.pl