PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => Acer => Wątek zaczęty przez: robert-warecki w Luty 05, 2006, 16:09:37

Tytuł: Acer n35 - problem
Wiadomość wysłana przez: robert-warecki w Luty 05, 2006, 16:09:37
Witam
Mam nastepujacy problem z moim Acerem n35. Ostatnio moj acer zawiesil sie i musialem mu zrobic miekki reset. Po resecie pojawilo logo (narysowane kontury palmtopa) i tak juz zostalo. Nie mozna z tym nic zrobic. Nie pomaga ani miekki ani twardy reset. Palmtop nie reaguje na zadne przyciski, nawet na przycisk zasilania i miekkiego resetu. Twardym resetem moge tylko wylaczyc. Kilka dni temu mialem taki sam problem ale wtedy pomogl twardy reset, teraz juz nic nie pomaga.
Tytuł: Acer n35 - problem
Wiadomość wysłana przez: lipciopda w Luty 06, 2006, 03:58:09
a zawiesil sie sam z siebie? jestes pewien, ze robisz hard reset?
Tytuł: Acer n35 - problem
Wiadomość wysłana przez: robert-warecki w Luty 06, 2006, 09:05:07
Wiele razy mu sie tak robilo ze bardzo zwalnial, reagowal na dotkniecie rysika po kilku sekundach. W takich przypadkach zawsze pomagal miekki reset. Teraz po miekkim resecie pojawil sie ekran z narysowanym konturem palmtopa i tak juz zostalo. Nie reaguje wogole na miekki reset a  twardym moge jedynie wlaczyc i wylaczyc palmtopa. Po wlaczeniu caly czas jest ten ekran i nic nie mozna zrobic. Probowalem tez rozladowac do zera baterie i po naladowaniu jest to samo. Chyba nie obedzie sie tu bez serwisu, czy moze wie ktos gdzie w Lublinie jest serwis gwarancyjny acera? Jezeli nie ma w Lublinie to w jaki sposob moge go zareklamowac? Pisalem do Acer Polska ale jeszcze mi nie odpisali.
Tytuł: Acer n35 - problem
Wiadomość wysłana przez: krakers w Luty 06, 2006, 10:21:00
W Lublinie nie ma  :x
Najbliżej w Warszawie:

Acerblas Sp/ z o.o.
ul. Młyńska 48
01-171 Warszawa , tel. 0800 309409
0-22/ 535-50-30

Ale wiedz że mogą trzymać sprzęt nawet 2 miesiące. Nie ma za dobrej opinni.
Tytuł: Acer n35 - problem
Wiadomość wysłana przez: fregata100 w Luty 09, 2006, 20:12:57
krakers
na moje oko nie Acerblas Sp/ z o.o.  a Blasc
adres podobnie nie młyńska a młynarska 48
a dzwonić nie ma sensu bo i tak nikt nie odbiera
a z trzymaniem sprzetu to tak nie do końca
wymienili mi płyte ( tak napisali) i ładowarkę łącznie zajeło im to 48 godzin
w piątek dałem na serwis a w poniedziałek kurier mi go dowiózł
co innego że ładowarki nie naprawili ...ale przyjechałem jeszcze raz ( plus że jestem z warszawy ) i na miejscu mi wymienili na nową
i wsio
Tytuł: Acer n35 - problem
Wiadomość wysłana przez: krakers w Luty 09, 2006, 20:59:21
Jeżeli tak napisałem to nieświadomie bo dostałem ten adres od znajomej ze sklepu komputerowego ?

gg
Exx Kxxxx (6-02-2006 10:14)

Acerblas Sp/ z o.o.
ul. Młyńska 48
01-171 Warszawa , tel. 0800 309409
0-22/ 535-50-30
Być może źle przepisała od handlowca.
Sorki za błędy ale telefon jest dobry  :)
Tytuł: Acer n35 - problem
Wiadomość wysłana przez: robert-warecki w Luty 10, 2006, 01:52:57
Sprzet poszedl do serwisu. Wlasciwy adres znalazlem na stronie acera.
Blasc Sp. z o.o.
ul. Młynarska 48,
01-171 Warszawa

tel: +48 22 535 50 30
+48 22 535 50 41
fax:+48 22 535 50 29
email: biuro@blasc.pl