po raz pierwszy mialem watpliwe szczescie skorzystac z serwisu Acera (BLASC - Warszawa - ul. Młynarska 48). Poniewaz na plycie glownej cos s obluzowalo - oddalem do naprawy gwarancyjnej.
Po tygodniu poprosilem o przypspieszenie naprawy, bo mi PDA do pracy jest potrzebne. Otrzymalem odpowiedz - czekamy na czesci... i to samo przez kolejne... 44 dni!!!!!!!! dopiero kiedy oddalem sprawe do kancelarii prawnej i osobiscie przyjechalem do W-wy - PDA naprawiono mi w ciagu 15 minut! doslownie. Rownoczesnie kierownik punktu - mimo, ze otrzymalem potwierdzenie umowienia sie z nim, "musiał" pilnie wyjechac.
Serwis jest do du... a Acer stracil 80% mojego szacunku i zaufania, jesli na cos takiego pozwala i utrzymuje monopal takich partaczy.
Zaraz zabieram sie za pisanie listow - do wszystkich czasopism komputerowych, do samego Acera w Polsce i siedzibie glownej. Jesli by dostali skargi tylko od wszystkich niezadowolonych z serwisu, ktorych spotkalem czekajac w kolejce, juz dawno BLASC zajalby sie sprzataniem ulic, co by mu moze poszlo nieco lepiej.