PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => Acer => Wątek zaczęty przez: Telkontar w Maj 10, 2006, 21:30:57
-
po raz pierwszy mialem watpliwe szczescie skorzystac z serwisu Acera (BLASC - Warszawa - ul. Młynarska 48). Poniewaz na plycie glownej cos s obluzowalo - oddalem do naprawy gwarancyjnej.
Po tygodniu poprosilem o przypspieszenie naprawy, bo mi PDA do pracy jest potrzebne. Otrzymalem odpowiedz - czekamy na czesci... i to samo przez kolejne... 44 dni!!!!!!!! dopiero kiedy oddalem sprawe do kancelarii prawnej i osobiscie przyjechalem do W-wy - PDA naprawiono mi w ciagu 15 minut! doslownie. Rownoczesnie kierownik punktu - mimo, ze otrzymalem potwierdzenie umowienia sie z nim, "musiał" pilnie wyjechac.
Serwis jest do du... a Acer stracil 80% mojego szacunku i zaufania, jesli na cos takiego pozwala i utrzymuje monopal takich partaczy.
Zaraz zabieram sie za pisanie listow - do wszystkich czasopism komputerowych, do samego Acera w Polsce i siedzibie glownej. Jesli by dostali skargi tylko od wszystkich niezadowolonych z serwisu, ktorych spotkalem czekajac w kolejce, juz dawno BLASC zajalby sie sprzataniem ulic, co by mu moze poszlo nieco lepiej.
-
Czytałeś:
http://www.pdaclub.pl/forum/viewtopic.php?t=33644
-
Mój popsuty Acer pojechał do Brna. Acer Polska przy naprawach gwarancyjnych nie wysyła już do Blascu. Oczywiście dzwoniłem do Blascu i jak ktoś chce we własnym zakresie im oddać sprzęt do naprawy gwarancyjnej, to już jego sprawa. Swoją drogą lepiej niech Blasc nie sprząta tych ulic, ja np. nie chcę chodzić po brudnych chodnikach
-
Ja czekałem prawie dwa miesiące (czekamy na płytę gł. :) A swoją drogą to według gwarancji (tak poinformowano mnie w ACER POLSKA) jesli muszą sprowadzać części to nie ma określonego maksymalnego terminu naprawy!!! Powiedziano mi że w gwarancji jest wpisane tylko, że dołożą wszelkich starań itp. itd.....
-
ja juz nie licze ile trzymaja mojego [bedzie kolo 3 miesiec] czaicie 1000 zl przez 3 miesiece zamrozone z powodu takich de****
w dodatku gdy dzwonie do nich za kazdy razem dowiaduje sie czegos innego... a gdy zaczynam im tlumaczyc o co chodzi... to kaza mi czekac puszczaja melodyjke i po 20 minutach mnie rozlaczaja :/
szkoda tylko ze mam ostatnio bardzo napiety plan w tym miesiacu bo sprawa dawno juz byla by w sadzie
-
Ciekawe czym kieruje się Blasc w swom działaniu? Po prawie 3 tygodniach oczekiwania pojechałem do nich osobiście i zażądałem zwrotu sprzętu. W ciągu 40 min sprzęt naprawili (choć napisali, że oddają nie naprawiony) - opisywałem tutaj http://www.pdaclub.pl/forum/viewtopic.php?t=33644&postdays=0&postorder=asc&start=100. Do dziś działa. A tak swoją drogą, to czy nie ma zapisu w prawie konsumenta określającego długość naprawy przy ściąganiu części?
nox_: wychodzi na to, że najlepiej do nich pojechać osobiście - naprawiają od ręki.
-
sprawa jak najbardziej nadaje sie do zdecydowanego dzialania - ja czekam jeszcze do jutra na sygnal od kierownika - po jego nieobecnosci na umowionym spotkaniu - sekretarka obiecala, ze sie ze mna do piatku skontaktuje - jak do tej pory "echo". Wynajalem juz kancelarie prawna i z czystej zlosci na to, ze tak dlugo trzymali mi sprzet postaram sie, zeby dlugo mnie zapamietali. Przez poltorej miesiaca mialem utrudnienia w pracy - bede dochodzil zadoscuczynienia. A u Acera na pewno konsekwencji personalnych w serwisie. Zobaczymy co sie da zdzialac. Jesli ktos juz probowal to prosze o wskazowki. Z gory dziekuje.
-
Jakich konsekwencji ? Chcesz zmienic kierownika ?
Bzdura totalna, taka jest po prostu polityka firmy. Ot skąpią kasy na pulę serwisową - każda normalnie działająca firma ma zamrożoną odpowiednią ilośc w puli. Gdy pula jest za mała - to się ją zwiększa.
W przypadku napraw gwarancyjncyh puli się nie stosuje z uwagi na stosunek vendora który 'wydziela' tyle sprzetu ile wniosków o naprawę dostaje.
Mogę jedynie podejrzewać że Acer ma problemy ze shippingiem do Polski, obniżając koszty - czeka aż zbierze się odpowiednia ilość.
Zacznij od ACERA. Szczerze mówiac nic do Blascu nie mam - ani złego ani dobrego, ale nie karaj narzędzia tylko sprawcę.
-
ej... a ty bys sie nie zdenerwowal jak bys czekal na naprawe od 6 marca?
wiec chyba cos nie dziala tak jak powinno
a do ACERA tez pisalem... bez odzewu
wyobraz sobie docencie ze kupiles pralke... po nie calym tygodniu sie zapsula... i przez 3 miesiace chodzisz do znajomych prac swoja bielizne?
albo wogole jej nie pierzesz! i jedno jest pewne... wiele na tym tracisz
a kto za to odpowiada ze ty nie masz pralki, przez tak dlugi okres czasu?
swoja droga jestem ciekaw komu bys wytoczyl wtedy proces
serwisowi czy np. firmi bosh
lol
-
docent14, o puli możemy mówić, jeśli naprawa jest poważna i trzeba coś od producenta ściągnąć, jak widać u góry, naprawy, które można zrobić w 15 minut także się ciągną miesiącami, więc raczej nie o problem z Acerem i jego logistyką chodzi a o co najmniej niefrasobliwość serwisantów.
-
Od jak dawna Acer Polska wysyła do naprawy gwarancyjnej w Czechach? Mój n311 dzisiaj rozpoczął swoja podróz i zastanawiam się, na jak długo się rozstaliśmy. Do kogoś juz pda wrócił po naprawie u Czechów?
-
Z tego co wiem to transport w tą i z powrotem 4 dni, naprawa około 10 dni. I tym razem nie roboczych a kalendarzowych.
Mój jedzie w poniedziałek (15.05.06)
Zobaczymy ile to potrwa.
-
docent14, o puli możemy mówić, jeśli naprawa jest poważna i trzeba coś od producenta ściągnąć, jak widać u góry, naprawy, które można zrobić w 15 minut także się ciągną miesiącami, więc raczej nie o problem z Acerem i jego logistyką chodzi a o co najmniej niefrasobliwość serwisantów.
Ja akurat jestem z drugiej strony lady - bo sam zajmuje się serwisem (zapewniam że nie w BLASC'u) :lol: .
Każdy, każdy, każdy serwis zwany szumnie gwarancyjnym jest wyposażany w tzw. stock inicjalny - bez tego nie ma mowy o podjęciu współpracy. To czy BLASC odsyła w terminie czy czeka na nieszczęsne części z ACERA - trudno mi dyskutować, tyle że nie widzę powodu do takiego przetrzymywania palmików.
Wyobrażacie sobie że ACer tolerowałby takie partactwo bez swojej winy ?
-
Acer własnie do mie powrócił - po niecałym tygodniu! jestem pod wrażeniem - jak na razie działa, chcoiaż juz udało mu sie nie chciec raz włączyć, ale może to poniekąd moja wina. Zobaczymy. Tempo faktycznie znakomite.
-
Ja swego n35 też oddawłem nie dawno do naprawy ! Mineło od wysłania do powrotu (*BRNO) dwa tygdnie ! Padł mi soft zawiecha kompletna i miałem wyłamany włacznik od hard resetu ! Powiedzieli mi w serwisie acera w wawie że soft za free bedzie wymieniony w ramach gwarancji, a przełacznik za oplata bo zostanie stwierdzona wada mechaniczna od strony użytkownika ! Po dwóch tygodniach dostaje paczke spowrotem bez żadnych dodatkowych opłat z pełni sprawnym pda włacznik wymieniony też... :)