Problem z resetem iPAQ 214

  • 2 Odpowiedzi
  • 1918 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Problem z resetem iPAQ 214
« dnia: Listopad 29, 2009, 20:53:24 »
Witam

Problem z HP iPAQ 214 polega na tym, iż nie wykonuje się reset. Cały proces kończy się na wyświetleniu zielonego ekranu z logiem Windows Mobile. Kiedyś pomagało podłączenie do komputera, proces wtedy kończył się sukcesem. Aktualnie nie mogę korzystać z niego ponieważ, nie uruchamia się. Próbowałem wykonać twardy reset, ale nic z tego nie wychodzi. W opisach jak go wykonać jest tylko informacja o twardym resecie z pozycji włączonego palmtopa. W moim przypadku paltop się nie włącza, prubuje się resetować ale nie kończy tego procesu ponieważ zatrzymuje się, jak już pisałem, na zielonym ekranie z logiem Windowsa.
Proszę o pomoc, być może ktoś zetknął się z podobnym problemem.

*

Offline RUKAT

  • *****
  • 2388
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: POCO X3 NFC
Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy ;o)

Odp: Problem z resetem iPAQ 214
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 02, 2009, 12:21:23 »
Witam!!

Udało mi się wykonać hard reset  :). Robiłem to kilkadziesiąt razy według wielu wskazówek tj. kombinacja przycisków dyktafon + Windows + OK + reset, ale dopiero kiedy zrobiłem to w następujący sposób kombinacja przycisków dyktafon + Windows + OK + reset i po około 5 sekundach puściłem tylko reset trzymając nadal pozostałe problem przestał istnieć. Teraz jest :ok:
Opisuję ten sposób w nadziei, iż pomoże to komuś z podobnym problemem.

Pozdrowionka for all.