PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HP/Compaq => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => 114/214 => Wątek zaczęty przez: wojto62 w Listopad 29, 2009, 20:53:24
-
Witam
Problem z HP iPAQ 214 polega na tym, iż nie wykonuje się reset. Cały proces kończy się na wyświetleniu zielonego ekranu z logiem Windows Mobile. Kiedyś pomagało podłączenie do komputera, proces wtedy kończył się sukcesem. Aktualnie nie mogę korzystać z niego ponieważ, nie uruchamia się. Próbowałem wykonać twardy reset, ale nic z tego nie wychodzi. W opisach jak go wykonać jest tylko informacja o twardym resecie z pozycji włączonego palmtopa. W moim przypadku paltop się nie włącza, prubuje się resetować ale nie kończy tego procesu ponieważ zatrzymuje się, jak już pisałem, na zielonym ekranie z logiem Windowsa.
Proszę o pomoc, być może ktoś zetknął się z podobnym problemem.
-
http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=86049.msg782649#msg782649 (http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=86049.msg782649#msg782649)
-
Witam!!
Udało mi się wykonać hard reset :). Robiłem to kilkadziesiąt razy według wielu wskazówek tj. kombinacja przycisków dyktafon + Windows + OK + reset, ale dopiero kiedy zrobiłem to w następujący sposób kombinacja przycisków dyktafon + Windows + OK + reset i po około 5 sekundach puściłem tylko reset trzymając nadal pozostałe problem przestał istnieć. Teraz jest :ok:
Opisuję ten sposób w nadziei, iż pomoże to komuś z podobnym problemem.
Pozdrowionka for all.