iPAG 114 nie uruchamia się

  • 7 Odpowiedzi
  • 1995 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline demis

  • 20
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPAQ 114   8GB sdhc
iPAG 114 nie uruchamia się
« dnia: Czerwiec 18, 2008, 19:03:28 »
Witajcie
Kupiłem na allegro rzekomo nowiutki  iPAQa 114 i po wlozeniu baterii pokazuje sie taki bialo niebieski ekran z napisem "HP iPAQ Pocket PC z nr wersji" i dalej nic sie nie dzieje. Jak to ustrojstwo włączyć. Proszę o pomoc. Czy może coś jest w nim uszkodzone?

*

Offline nozomi

  • 26
  • IPAQ 114
Odp: iPAG 114 nie uruchamia się
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 18, 2008, 19:34:50 »
No chwile trwa załadowanie systemu po włożeniu baterii albo resecie, ale to trwa góra z 10 sek. A u Ciebie tak zostaje?????????? :worried:

*

Offline demis

  • 20
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPAQ 114   8GB sdhc
Odp: iPAG 114 nie uruchamia się
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 18, 2008, 19:37:17 »
tak. i nic sie nie dzieje. :(


*

Offline nozomi

  • 26
  • IPAQ 114
Odp: iPAG 114 nie uruchamia się
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 18, 2008, 19:39:55 »
A próbowałeś reset lub hardreset? :worried:

*

Offline demis

  • 20
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPAQ 114   8GB sdhc
Odp: iPAG 114 nie uruchamia się
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 18, 2008, 19:43:34 »
a jak to zrobic?

A czy pierwsze uruchomienie nie musi odbyc sie z pomocą komputera PC?

*

Offline nozomi

  • 26
  • IPAQ 114
Odp: iPAG 114 nie uruchamia się
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 18, 2008, 19:52:46 »
No coś ty wkładasz baterię, system się powinien załadować  i można hulać.

Tu odnośnie resetu od kolegi z wątku: IPAQ 114

HP IPAQ 114 - Reset urządzenia do ustawień fabrycznych (Hard Reset)

Hard Reset usuwa wszystkie ustawienia, zainstalowane programy oraz dane wprowadzone przez użytkownika.
Przed wykonaniem Hard Resetu zaleca się zrobienie backupu lub skopiowanie ważnych danych na PC.

Procedura postępowania:
1. Wciśnij jednocześnie przyciski:  "Win+OK+Record"
2. W tym samym czasie, wciśnij przycisk "Reset" ( ten z boku) i przytrzymaj 3-4 sek.
3. Zwolnij przycisk "Reset".
4. Zwolnij przyciski:  "Win+OK+Record". UWAGA!  Nie zwalniaj przycisków "Win+OK+Record", dopóki nie pojawi się na ekranie komunikat "CLEAN REBOOT".
Pojawienie się na ekranie komunikatu: "CLEAN REBOOT", świadczy o pomyślnie przeprowadzonej operacji.

Możemy również wykonać Hard Reset, przy użyciu programu "HP Setup Assistant" dołączonego do CD HP (Additional Applications/WWE/HPiPAQSetupAssistant).
Musimy zainstalować program na PC i mieć zainstalowanego ActiveSync 4.5 lub nowszy.

1. Łączymy IPAQ 114 ze stacjonarnym PC
2. Uruchamiamy program HP Setup Assistant
3. Klikamy na przycisku "Factory Reset" w zakładce "Manage Device" - dalej postępujemy zgodnie z instrukcjami na ekranie.


Przy czym polecam tą drugą opcję jako prostszą i przetestowaną przez HP Service Polska.

*

Offline demis

  • 20
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPAQ 114   8GB sdhc
Odp: iPAG 114 nie uruchamia się
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 18, 2008, 20:09:28 »
dzięki Panowie

udało się go odpalic

a juz myslalem, ze trafilem na jakiegos bubla :ok:

*

Offline nozomi

  • 26
  • IPAQ 114
Odp: iPAG 114 nie uruchamia się
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 18, 2008, 21:52:03 »

udało się go odpalic

Cieszymy się  :proud: