PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HP/Compaq => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => 114/214 => Wątek zaczęty przez: demis w Czerwiec 18, 2008, 19:03:28
-
Witajcie
Kupiłem na allegro rzekomo nowiutki iPAQa 114 i po wlozeniu baterii pokazuje sie taki bialo niebieski ekran z napisem "HP iPAQ Pocket PC z nr wersji" i dalej nic sie nie dzieje. Jak to ustrojstwo włączyć. Proszę o pomoc. Czy może coś jest w nim uszkodzone?
-
No chwile trwa załadowanie systemu po włożeniu baterii albo resecie, ale to trwa góra z 10 sek. A u Ciebie tak zostaje?????????? :worried:
-
tak. i nic sie nie dzieje. :(
-
A próbowałeś reset lub hardreset? :worried:
-
a jak to zrobic?
A czy pierwsze uruchomienie nie musi odbyc sie z pomocą komputera PC?
-
No coś ty wkładasz baterię, system się powinien załadować i można hulać.
Tu odnośnie resetu od kolegi z wątku: IPAQ 114
HP IPAQ 114 - Reset urządzenia do ustawień fabrycznych (Hard Reset)
Hard Reset usuwa wszystkie ustawienia, zainstalowane programy oraz dane wprowadzone przez użytkownika.
Przed wykonaniem Hard Resetu zaleca się zrobienie backupu lub skopiowanie ważnych danych na PC.
Procedura postępowania:
1. Wciśnij jednocześnie przyciski: "Win+OK+Record"
2. W tym samym czasie, wciśnij przycisk "Reset" ( ten z boku) i przytrzymaj 3-4 sek.
3. Zwolnij przycisk "Reset".
4. Zwolnij przyciski: "Win+OK+Record". UWAGA! Nie zwalniaj przycisków "Win+OK+Record", dopóki nie pojawi się na ekranie komunikat "CLEAN REBOOT".
Pojawienie się na ekranie komunikatu: "CLEAN REBOOT", świadczy o pomyślnie przeprowadzonej operacji.
Możemy również wykonać Hard Reset, przy użyciu programu "HP Setup Assistant" dołączonego do CD HP (Additional Applications/WWE/HPiPAQSetupAssistant).
Musimy zainstalować program na PC i mieć zainstalowanego ActiveSync 4.5 lub nowszy.
1. Łączymy IPAQ 114 ze stacjonarnym PC
2. Uruchamiamy program HP Setup Assistant
3. Klikamy na przycisku "Factory Reset" w zakładce "Manage Device" - dalej postępujemy zgodnie z instrukcjami na ekranie.
Przy czym polecam tą drugą opcję jako prostszą i przetestowaną przez HP Service Polska.
-
dzięki Panowie
udało się go odpalic
a juz myslalem, ze trafilem na jakiegos bubla :ok:
-
udało się go odpalic
Cieszymy się :proud: