HP iPAQ 214 - problem z bateria.

  • 9 Odpowiedzi
  • 3968 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

HP iPAQ 214 - problem z bateria.
« dnia: Październik 01, 2008, 19:27:22 »
Czesc wszystkim.

Posiadam iPAQa z tematu i mam z nim problem, a dokladnie z bateria (ew. sterownikami do niej). Czasami zdarza sie, ze po wylaczniu ipaqa przy stanie naladowania baterii bliskiemu 100% i pozniejszej probie jego ponownego wlaczenia, niestety nie chce sie wlaczyc. Jedyna mozliwoscia wtedy jest podlaczenie zewnetrznego zasilania, co umozliwia ponowne uruchomienie urzadzenia, ale o dziwo wskaznik naladowania baterii pokazuje 0%. Czyli bateria w ciagu paru minut (niekiedy nawet w ciagu minuty) magicznie, calkowicie sie rozladowuje. A co jeszcze dziwniejsze po takiej akcji, laduje sie do 100% w ciagu 15-20min, wyglada to tak, ze do paru procent laduje sie normalnie (wolno), a pozniej od razu wskakuje na 100%.
Czy ktos z Was tutaj spotkal sie z tego rodzaju problemem ? Bo, ze problem istnieje to wiem, chociazby stad: http://forum.brighthand.com/showthread.php?t=259023

W kazdym badz razie zlozylem ostatnio reklamacje do HP w tej sprawie (zalatwialem sprawe z UK). O dziwo reaguja dosc szybko, po paru godzinach od napisania do nich, zadzwonili, pytajac w czym problem i stanelo na tym, ze musze wyslac iPAQa do serwisu. Na szczescie nic placic nie musze, bo oni zalatwiaja kuriera ktory odbiera paczke ode mnie, ale przy okazji wprowadzili mnie troche w blad, bo powiedzieli, ze kurier dostarczy rowniez pudlo do ktorego ja mam jedynie wlozyc PDA + baterie (bez innych akcesoriow), a okazalo sie, ze UPS (bo tego kuriera uzywaja) pudelek pustych nie daje, wiec wysylka opoznila mi sie o 1 dzien. Co ciekawe w UK nie maja chyba serwisu, bo paczka pojechala do Wiednia.
A jakie Wy macie doswiadczenia z serwisem HP ? Ja jestem ciekaw jak szybko i czy w ogole naprawia mi tego iPAQa.

Pozdrawiam.
« Ostatnia zmiana: Październik 01, 2008, 19:31:05 wysłana przez elCooL »

*

Offline puniek

  • ******
  • 4617
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S7 EDGE SM-G935F
Odp: HP iPAQ 214 - problem z bateria.
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 01, 2008, 20:14:53 »
Ja mojego (IPAQ 2750) 20 miesięcy temu oddałem do serwisu ale jedyny serwis był w Belgii (bo tu jest okienko zdawczo-odbiorcze zwane HP Serwis Poland.. czy jakoś tak). Trwało to 3 tygodnie.

Pozdrawiam
ISTQB Certified Tester

*

Offline Kapitan Pazur

  • ******
  • 11296
  • Sprzęt: iPhone 5, Xperia Z3 Compact
Odp: HP iPAQ 214 - problem z bateria.
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 03, 2008, 17:02:45 »
moim zdaniem wymienią na nowy

Odp: HP iPAQ 214 - problem z bateria.
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 03, 2008, 21:21:25 »
Nie wiem czy w ogole z nim cos zrobili, skoro dostali go wczoraj (2 pazdziernika ok. godziny 12), a dzis (tj. 3 pazdiernika - piatek rano) wyslali z wiednia paczke spowrotem do mnie... Moga w ogole wymienic na nowy skoro nie wyslalem im pudelka i akcesoriow ? Dziwne, okaze sie w poniedzialek...

*

Offline tmarek

  • 27
  • Sprzęt: Ipaq 114
Odp: HP iPAQ 214 - problem z bateria.
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 03, 2008, 23:31:09 »
A dlaczego nie? Niektórzy producenci tak robią, np. APC, firma produkująca zasilacze awaryjne. Jak Ci się zepsuje taki na gwarancji, zgłaszasz a oni przysyłają Ci nazajutrz nowiutki ups po czym w tym samym pudełku kurier zabiera uszkodzonego upsa :)

Odp: HP iPAQ 214 - problem z bateria.
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 09, 2008, 02:08:54 »
No wiec, iPAQa dostalem w poniedzialek. Jedyne co zrobili to wymienili baterie na nowa i wgrali ROM z wbudowanymi od razu poprawkami, ktore mozna sciagnac ze strony HP, dzieki czemu pojawila sie dodatkowa zakladka w HP Asset Viewer - "Extended ROM". Jesli chodzi o problem, ktory mialem z rozladowywaniem sie baterii nadal wystepuje, od poniedzialku zdarzyl sie juz 2 razy. Po 2 razie zastosowalem sie do porady z wylaczaniem ActiveSync i ustawieniem go w tryb reczny, zgodnie z tym co napisal w innym poscie tmarek. Zobaczymy czy to pomoze...
Jest tu chyba sporo posiadaczy iPAQa 214 i naprawde nikomu innemu sie takie cos nie zdarza ?

*

Offline tmarek

  • 27
  • Sprzęt: Ipaq 114
Odp: HP iPAQ 214 - problem z bateria.
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 09, 2008, 23:29:36 »
Pewnie nikomu z Nich nie chce się o tym pisać ;) Tak w ogóle to najlepiej wejść na forum HP, można tam znaleźć wiele ciekawych informacji i opisów problemów (choć nie zawsze ktoś odpowiada na nie). Ja znalazłem tam np. informacje o przegrzewaniu baterii, rozładowywaniu się, itp.

*

Offline fatom

  • *
  • 79
Odp: HP iPAQ 214 - problem z bateria.
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 10, 2008, 08:35:03 »
No wiec, iPAQa dostalem w poniedzialek. Jedyne co zrobili to wymienili baterie na nowa i wgrali ROM z wbudowanymi od razu poprawkami, ktore mozna sciagnac ze strony HP, dzieki czemu pojawila sie dodatkowa zakladka w HP Asset Viewer - "Extended ROM".


Ja wgrałem też tą poprawkę która jest dostępna na stronie HP (zresztą jest tylko jedna) i w zakładce HP Asset Viewer nie mam takiego czegość jak - Extended ROM. Dlaczego może ktoś wie może jeszcze trzeba coś dograć?

Odp: HP iPAQ 214 - problem z bateria.
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 11, 2008, 14:24:01 »

Ja wgrałem też tą poprawkę która jest dostępna na stronie HP (zresztą jest tylko jedna) i w zakładce HP Asset Viewer nie mam takiego czegość jak - Extended ROM. Dlaczego może ktoś wie może jeszcze trzeba coś dograć?
Po samodzielnym wgraniu poprawki ze strony HP tez tej zakladki nie mialem. Po prostu w serwisie HP musieli wgrac zmodyfikowany ROM, ze zintegrowanymi poprawkami i dorzucili do tego powyzsza zakladke.

*

Offline yarocz

  • **
  • 137
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.mobilni.cba.pl
  • Sprzęt: HP 114,HOLUX 240,Goclever:T76 GPS TV i Phone 500
Odp: HP iPAQ 214 - problem z bateria.
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 11, 2008, 21:21:30 »
Miałem podobny problem z przegrzewaniem się HP 114.
Od czerwca do sierpnia urządzenie było 3 razy w serwisie gdzie nie zostało naprawione.
Dobra rada:
po trzech nieskutecznych naprawach nie zgadzaj się na kolejną tylko wyślij reklamację mailem do działu reklamacji HP ( za radą Rzecznika Praw Konsumenta tą samą reklamację listem poleconym z potwierdzeniem odbioru).
Ja zyskałem dzięki temu wymianę urządzenia na nowe z nową gwarancją.
Życzę powodzenia w walce z serwisem.