PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HP/Compaq => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => 114/214 => Wątek zaczęty przez: elCooL w Październik 01, 2008, 19:27:22
-
Czesc wszystkim.
Posiadam iPAQa z tematu i mam z nim problem, a dokladnie z bateria (ew. sterownikami do niej). Czasami zdarza sie, ze po wylaczniu ipaqa przy stanie naladowania baterii bliskiemu 100% i pozniejszej probie jego ponownego wlaczenia, niestety nie chce sie wlaczyc. Jedyna mozliwoscia wtedy jest podlaczenie zewnetrznego zasilania, co umozliwia ponowne uruchomienie urzadzenia, ale o dziwo wskaznik naladowania baterii pokazuje 0%. Czyli bateria w ciagu paru minut (niekiedy nawet w ciagu minuty) magicznie, calkowicie sie rozladowuje. A co jeszcze dziwniejsze po takiej akcji, laduje sie do 100% w ciagu 15-20min, wyglada to tak, ze do paru procent laduje sie normalnie (wolno), a pozniej od razu wskakuje na 100%.
Czy ktos z Was tutaj spotkal sie z tego rodzaju problemem ? Bo, ze problem istnieje to wiem, chociazby stad: http://forum.brighthand.com/showthread.php?t=259023
W kazdym badz razie zlozylem ostatnio reklamacje do HP w tej sprawie (zalatwialem sprawe z UK). O dziwo reaguja dosc szybko, po paru godzinach od napisania do nich, zadzwonili, pytajac w czym problem i stanelo na tym, ze musze wyslac iPAQa do serwisu. Na szczescie nic placic nie musze, bo oni zalatwiaja kuriera ktory odbiera paczke ode mnie, ale przy okazji wprowadzili mnie troche w blad, bo powiedzieli, ze kurier dostarczy rowniez pudlo do ktorego ja mam jedynie wlozyc PDA + baterie (bez innych akcesoriow), a okazalo sie, ze UPS (bo tego kuriera uzywaja) pudelek pustych nie daje, wiec wysylka opoznila mi sie o 1 dzien. Co ciekawe w UK nie maja chyba serwisu, bo paczka pojechala do Wiednia.
A jakie Wy macie doswiadczenia z serwisem HP ? Ja jestem ciekaw jak szybko i czy w ogole naprawia mi tego iPAQa.
Pozdrawiam.
-
Ja mojego (IPAQ 2750) 20 miesięcy temu oddałem do serwisu ale jedyny serwis był w Belgii (bo tu jest okienko zdawczo-odbiorcze zwane HP Serwis Poland.. czy jakoś tak). Trwało to 3 tygodnie.
Pozdrawiam
-
moim zdaniem wymienią na nowy
-
Nie wiem czy w ogole z nim cos zrobili, skoro dostali go wczoraj (2 pazdziernika ok. godziny 12), a dzis (tj. 3 pazdiernika - piatek rano) wyslali z wiednia paczke spowrotem do mnie... Moga w ogole wymienic na nowy skoro nie wyslalem im pudelka i akcesoriow ? Dziwne, okaze sie w poniedzialek...
-
A dlaczego nie? Niektórzy producenci tak robią, np. APC, firma produkująca zasilacze awaryjne. Jak Ci się zepsuje taki na gwarancji, zgłaszasz a oni przysyłają Ci nazajutrz nowiutki ups po czym w tym samym pudełku kurier zabiera uszkodzonego upsa :)
-
No wiec, iPAQa dostalem w poniedzialek. Jedyne co zrobili to wymienili baterie na nowa i wgrali ROM z wbudowanymi od razu poprawkami, ktore mozna sciagnac ze strony HP, dzieki czemu pojawila sie dodatkowa zakladka w HP Asset Viewer - "Extended ROM". Jesli chodzi o problem, ktory mialem z rozladowywaniem sie baterii nadal wystepuje, od poniedzialku zdarzyl sie juz 2 razy. Po 2 razie zastosowalem sie do porady z wylaczaniem ActiveSync i ustawieniem go w tryb reczny, zgodnie z tym co napisal w innym poscie tmarek. Zobaczymy czy to pomoze...
Jest tu chyba sporo posiadaczy iPAQa 214 i naprawde nikomu innemu sie takie cos nie zdarza ?
-
Pewnie nikomu z Nich nie chce się o tym pisać ;) Tak w ogóle to najlepiej wejść na forum HP, można tam znaleźć wiele ciekawych informacji i opisów problemów (choć nie zawsze ktoś odpowiada na nie). Ja znalazłem tam np. informacje o przegrzewaniu baterii, rozładowywaniu się, itp.
-
No wiec, iPAQa dostalem w poniedzialek. Jedyne co zrobili to wymienili baterie na nowa i wgrali ROM z wbudowanymi od razu poprawkami, ktore mozna sciagnac ze strony HP, dzieki czemu pojawila sie dodatkowa zakladka w HP Asset Viewer - "Extended ROM".
Ja wgrałem też tą poprawkę która jest dostępna na stronie HP (zresztą jest tylko jedna) i w zakładce HP Asset Viewer nie mam takiego czegość jak - Extended ROM. Dlaczego może ktoś wie może jeszcze trzeba coś dograć?
-
Ja wgrałem też tą poprawkę która jest dostępna na stronie HP (zresztą jest tylko jedna) i w zakładce HP Asset Viewer nie mam takiego czegość jak - Extended ROM. Dlaczego może ktoś wie może jeszcze trzeba coś dograć?
Po samodzielnym wgraniu poprawki ze strony HP tez tej zakladki nie mialem. Po prostu w serwisie HP musieli wgrac zmodyfikowany ROM, ze zintegrowanymi poprawkami i dorzucili do tego powyzsza zakladke.
-
Miałem podobny problem z przegrzewaniem się HP 114.
Od czerwca do sierpnia urządzenie było 3 razy w serwisie gdzie nie zostało naprawione.
Dobra rada:
po trzech nieskutecznych naprawach nie zgadzaj się na kolejną tylko wyślij reklamację mailem do działu reklamacji HP ( za radą Rzecznika Praw Konsumenta tą samą reklamację listem poleconym z potwierdzeniem odbioru).
Ja zyskałem dzięki temu wymianę urządzenia na nowe z nową gwarancją.
Życzę powodzenia w walce z serwisem.