Artykuły
Twitter udostępnia odświeżoną wersję swojego klienta dla iPada
Po około dziewięciu miesiącach od udostępnia odświeżonego i uproszczonego interfejsu na swoich stronach oraz w klientach dla telefonów z Androidem i iOS, Twitter w końcu zdecydował się dodać go także do swojej aplikacji do iPada. Przy okazji usunięto dosyć oryginalny interfejs oparty o przesuwane kolumny i wygodny sposób korzystania z kilku kont (w nowej wersji przełączanie między nimi odbywa się już na stronie profilowej, a nie od razu na pasku bocznym, jak dotychczas), co niewątpliwie rozzłości część użytkowników.
Zapewne podobne uczucia wywoła też skasowanie opcji wyboru serwisu, w którym publikowane mają być wysyłane obrazki - teraz może być to tylko własna usługa Twittera.
W zamian za to pojawiła się jednak możliwość przeglądania interakcji czy czytania zajawek artykułów pochodzących z serwisów partnerskich. Nowa wersja wprowadza także nowe obrazki profilowe widoczne za awatarem (podobne do tych z Facebooka czy Google+) oraz możliwość przeglądania miniaturek obrazków opublikowanych ostatnio przez danego użytkownika w klientach dla wszystkich wspomnianych platform (iPad, iPhone i Android). Niestety, program dla Androida nadal nie jest przystosowany do dużych ekranów tabletów.