Zaawansowani uzytkownicy xda-developers.com znów wyprzedzili programistów z HTC
Skoncentrowali się na przygotowaniu nowego drivera 3D
Drivery umozliwiają pracę w dwóch modach.
"Normal" jest szybki - działa defaultowo i preferowany jest do uzycia w wiekszości aplikacji i gier..
"Anti-Stutter" jest wolniejszy ale w niektórych aplikacjach/grach może działać znacznie wydajniej . W poniżeszej liscie aplikacje wymagajace tego trybu są zaznaczone gwiazdką.
glBenchmark
helios.dev "Test OpenGL"
A few of my own OpenGL test tools
Sense
SPB Mobile Shell 3.5
Opera Mobile
Cubespace
NFS Undercover
Electopia Demo
Boom Blox *
Tower Defense *
Flight Commander *
Monopoly World *
Xtrakt
Experiment 13
Poniższa lista wskazuje na przyspieszenie dla gier/aplikacji ( wyniki porównawcze dla ROM-u stockowego vs Patch 1.1
GLBenchmark HD ES 1.1:
487% GLBenchmark HD ES 1.1 no GPU Skinning:
502% GLBenchmark PRO ES 1.1:
107% GLBenchmark Pro ES 1.1 no GPU Skinning:
157% Swapbuffer speed:
496% Averages: Lights:
116% Averages: Texture Filter:
159% Averages: Texture Size:
158% Averages: Triangles:
161% Nie jestem autorem - oryginalny watek :
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=592663