AM5 w boju - czyli nasze pierwsze testy

  • 111 Odpowiedzi
  • 24372 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline nocnyMarek

  • *****
  • 9913
  • Sprzęt: Palmax, viliv X70
Odp: AM5 w boju - czyli nasze pierwsze testy
« Odpowiedź #60 dnia: Kwiecień 12, 2008, 16:49:50 »
A przykład?
AM3/4/5/6, DPN/D6, AP, N2/9, OM-free

*

Offline stafid

  • ***
  • 445
  • Płeć: Mężczyzna
  • o drogę nie pytam
    • Perfect
  • Sprzęt: Asus 636N, AM EU
Odp: AM5 w boju - czyli nasze pierwsze testy
« Odpowiedź #61 dnia: Kwiecień 12, 2008, 16:58:36 »
A przykład?

marek przykladów miliony, specjalnie zmieniam trasę za 350 m jest rondo a ten sympatyczny sie drze zawroc jesli to możliwe  :mrgreen:. W skali kraju takich baboli jest niezliczona ilosc zakladam wiec ze to typowy blad w sofcie.

*

Offline nocnyMarek

  • *****
  • 9913
  • Sprzęt: Palmax, viliv X70
Odp: AM5 w boju - czyli nasze pierwsze testy
« Odpowiedź #62 dnia: Kwiecień 12, 2008, 17:27:00 »
Owszem miliony, zwłaszcza tych nie na temat  :P
Ty piszesz o całkiem innej sytuacji.
AM3/4/5/6, DPN/D6, AP, N2/9, OM-free

*

Offline JD-MM

  • *****
  • 1145
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: SGS6 SM-G920F
Odp: AM5 w boju - czyli nasze pierwsze testy
« Odpowiedź #63 dnia: Kwiecień 12, 2008, 17:44:46 »
Pewnie się narażę kilku osobom, ale muszę to napisać. Czytam te posty i czytam i już głupi jestem.
Czy tylko u mnie AM5 działa prawidłowo. Przejechałem co prawda z 5 i RC1 tylko ok 1,5 tys. km (może trafiam na takie drogi), ale poważniejszych błędów nie zauważyłem.
Trasy wyznacza szybko i prawidłowo, pozycję pokazuje idealnie, fiksa łapie błyskawicznie, do rekalkulacji trasy też nie mam zastrzeżeń. Z punktami POI i Miplo również nie mam problemów. Interfejs (po własnych poprawkach i ustawieniach), przy okazji wielkie dzięki Darek za wskazówki, bardzo mi odpowiada. Czy tylko ja jeden na tym Forum jestem z AM5 zadowolony? w skali 1/10, dałbym jej 8 punktów.

*

Offline Treker

  • ****
  • 756
Odp: AM5 w boju - czyli nasze pierwsze testy
« Odpowiedź #64 dnia: Kwiecień 12, 2008, 17:55:02 »
Czy tylko u mnie AM5 działa prawidłowo.

tak  :ok:

*

Offline emisiu

  • Ekspert AutoMapa
  • *****
  • 2362
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: AM5 w boju - czyli nasze pierwsze testy
« Odpowiedź #65 dnia: Kwiecień 12, 2008, 17:59:10 »
Pewnie się narażę kilku osobom, ale muszę to napisać. Czytam te posty i czytam i już głupi jestem.
Czy tylko u mnie AM5 działa prawidłowo. Przejechałem co prawda z 5 i RC1 tylko ok 1,5 tys. km (może trafiam na takie drogi), ale poważniejszych błędów nie zauważyłem.

A jakieś mniej istotne zauważyłeś? Napisz jeszcze jaki masz sprzęt do AM.

*

Offline MarcinM.

  • **
  • 139
  • NavRoad NR430 BT
Odp: AM5 w boju - czyli nasze pierwsze testy
« Odpowiedź #66 dnia: Kwiecień 12, 2008, 18:04:45 »
Za co odjąłeś 2 pkt.?
Ja mam uwagi do działania AM5.0.5 a dałbym przynajmniej 7 na 10pkt. :mrgreen:
NavRoad NR430 BT

*

Offline p360

  • ***
  • 310
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Mio p360 / 8gb / automapa 6.2
Odp: AM5 w boju - czyli nasze pierwsze testy
« Odpowiedź #67 dnia: Kwiecień 12, 2008, 18:08:36 »
ja gdyby nie mapa ktore mnie zabiła  :-? dał bym 9 na 10 a tak daje 7
zawodowy kierowca...

*

Offline JD-MM

  • *****
  • 1145
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: SGS6 SM-G920F
Odp: AM5 w boju - czyli nasze pierwsze testy
« Odpowiedź #68 dnia: Kwiecień 12, 2008, 18:25:12 »

A jakieś mniej istotne zauważyłeś? Napisz jeszcze jaki masz sprzęt do AM.

1. Nie zapamiętuje ustawień, "pomijaj drogi o klasie ..."
2. Stareńki Mio 550

Za co odjąłeś 2 pkt.?

Jeden za powyższe i drugi za mapy.

*

Offline andgoldi

  • **
  • 121
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Xperia Z3 Compact
Odp: AM5 w boju - czyli nasze pierwsze testy
« Odpowiedź #69 dnia: Kwiecień 12, 2008, 19:59:46 »
chcę nawiazać do opcji przechodzenia w tryb telefonu w czasie nawigacji...O ile nie jest to problemem kiedy to ja inicjuje ten tryb to w drugą stronę powstaje problem. Kiedy w czasie nawigowania odbiorę rozmowę telefoniczną automapa pozostaje na ekranie przez co musze nieźle sie ngimnastykować zanim przejdę w tryb/interfejs telefonu po to by móc przełączyć sie na tryb głośnomówiący.
Czy znacie koledzy jakiś trick by ułatwić/usprawnić odbieranie połączeń telefonicznych w trybie głośnomówiącym w czasie nawigacji?
Sony Xperia Z3 Compact + TomTom GPS Navigation Traffic

*

Offline RUKAT

  • *****
  • 2388
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: POCO X3 NFC
Odp: AM5 w boju - czyli nasze pierwsze testy
« Odpowiedź #70 dnia: Kwiecień 12, 2008, 21:51:45 »
A przykład?
Nie ma to znaczenia bo tak samo jest prawie* przy każdym rondzie ale jeśli nalegasz to proszę :
 Ustawione "nie zawracaj nadkładając 4 km
Miasto : Konstancin-Jeziorna ,
Ulica :B. Prusa   ,
start : skrzyżowanie z ul. Wojewódzką  ,   
przez : za skrzyżowaniem z ul. Rycerską w stronę ronda (chodzi o wymuszenie kierunku jazdy) 
koniec: skrzyżowanie z ul. Kościelną   .

I proszę , zamiast najbardziej sensownego zawrócenia na rondzie jest :w prawo na rondzie w Chylicką  przez drugie rondo prosto (a też można zawrócić  :E  ) w prawo w Oborską w prawo Rycerską  w lewo w Prusa . CBDO


* prawie  bo czasami zawrócenie jest  jedynym rozwiązaniem albo  kombinacja ;skręć prawo >prawo> prawo>lewo (lewo>lewo>lewo>prawo)jest dłuższa niż ustawiony dopuszczalny koszt niezawracania
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 12, 2008, 23:31:52 wysłana przez RUKAT »
Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy ;o)

*

Offline emisiu

  • Ekspert AutoMapa
  • *****
  • 2362
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: AM5 w boju - czyli nasze pierwsze testy
« Odpowiedź #71 dnia: Kwiecień 12, 2008, 22:24:31 »
Czy znacie koledzy jakiś trick by ułatwić/usprawnić odbieranie połączeń telefonicznych w trybie głośnomówiącym w czasie nawigacji?

A czy przytrzymanie sprzętowej "zielonej słuchawki" nie włącza u Ciebie trybu głośnomówiącego? W niektórych smartfonach jest taka funkcjonalność.

*

Offline akubit

  • Ekspert GPS
  • ******
  • 4001
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Navroad Vivo Plus, Huawei Honor 6
Odp: AM5 w boju - czyli nasze pierwsze testy
« Odpowiedź #72 dnia: Kwiecień 12, 2008, 23:22:37 »

1. Nie zapamiętuje ustawień, "pomijaj drogi o klasie ..."
2. Stareńki Mio 550

Za co odjąłeś 2 pkt.?

Jeden za powyższe i drugi za mapy.

Podpisuję się pod tym obydwoma rękami. Jestem bardzo zadowolony, jak sobie przypomnę wydanie wersji 4...  :-|

*

Offline nocnyMarek

  • *****
  • 9913
  • Sprzęt: Palmax, viliv X70
Odp: AM5 w boju - czyli nasze pierwsze testy
« Odpowiedź #73 dnia: Kwiecień 12, 2008, 23:41:25 »
Cytat: RUKAT
Nie ma to znaczenia bo tak samo jest prawie* przy każdym rondzie ale jeśli nalegasz ...

Nalegam, bo chcę konkretów, a z taką sytuacją jeszcze się nie spotkałem, co znaczy, że ta gwiazdka jest dosyć pojemna :)
Może to dlatego, że mam ustawione 'unikaj' tylko na 2km, a ronda króre spotykam u siebie to najczęściej duże ronda,
a nie rondka (czytaj: skrzyżowania głównych ulic 2 jezdniowych).
AM3/4/5/6, DPN/D6, AP, N2/9, OM-free

*

Offline RUKAT

  • *****
  • 2388
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: POCO X3 NFC
Odp: AM5 w boju - czyli nasze pierwsze testy
« Odpowiedź #74 dnia: Kwiecień 12, 2008, 23:59:19 »
W moim przykładzie z ustawionym  2km ten sam wynik ,a co do "rondek"  cóż miasteczko też niewielkie  :smile:
a poważnie takich rondek to teraz wszędzie mnóstwo i myślę że jak ktoś nie posłucha Jadzi i pojedzie tam gdzie nie trza to zawrócenie na rondku jest bardziej rozsądne niż wykręcanie po bocznych gruntowych uliczkach (w moim przykładzie nie ale ten sam manewr od strony ul Długiej już prowadzi po dołach)
Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy ;o)

*

Offline emisiu

  • Ekspert AutoMapa
  • *****
  • 2362
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: AM5 w boju - czyli nasze pierwsze testy
« Odpowiedź #75 dnia: Kwiecień 14, 2008, 00:00:55 »
W moim przykładzie z ustawionym  2km ten sam wynik ,a co do "rondek"  cóż miasteczko też niewielkie  :smile:
a poważnie takich rondek to teraz wszędzie mnóstwo i myślę że jak ktoś nie posłucha Jadzi i pojedzie tam gdzie nie trza to zawrócenie na rondku jest bardziej rozsądne niż wykręcanie po bocznych gruntowych uliczkach (w moim przykładzie nie ale ten sam manewr od strony ul Długiej już prowadzi po dołach)

W niektórych regionach 'Polski ronda to naprawdę rzadkość, a w innych ledwo zjedziesz z jednego, a zaraz lądujesz na drogim (pozdrawiam Słupsk) - więc ja bym takich rad nie dawał na Twoim miejscu.  :)

*

Offline Moi (Adam Kubicki)

  • ******
  • 6498
  • Płeć: Mężczyzna
    • Moje linki do stron o GPS (i nie tylko)
  • Sprzęt: SGS2, iP3GS, Lumia 800, Note 3
Odp: AM5 w boju - czyli nasze pierwsze testy
« Odpowiedź #76 dnia: Kwiecień 14, 2008, 09:05:32 »
W dyskryminacji zawracania nie chodzi głównie o to, że użytkownik nie potrafi/nie lubi zawracać. To ficzer wymyślony przede wszystkim w tym celu, by program nie wyznaczał ciągle trasy wstecz, gdy user, z premedytacją, wybrał inną trasę.
Kiedy jeździłem z Kielc do Warszawy (cel koło mostu Grota) i zbaczałem na Magdalenkę/Piaseczno by później pociąć Doliną Służewiecką i Wisłostradą, bo na Krakowskiej stało się już od Janek, to zarówno TomTom, jak i AutoMapa (w wersjach trzecich) zawracały mnie na drodze do Piaseczna (10 km) po kilkanaście razy. Można się było porzygać.

Aczkolwiek, nie należy wykluczać, że ficzer może być przydatny osobom nie lubiącym zawracać. Ze dwadzieścia lat temu moja żona potrafiła dotrzeć pod dowolny adres, nie wykonując żadnego skrętu w lewo. W głowie miała algorytm routingu, który wyznaczał trasę jedynie z jazdą na wprost lub ze skrętem w prawo.
Z drugiej strony pamiętam, że kiedyś (mniej więcej tyle samo lat temu) po raz pierwszy w życiu jechałem z przyczepką/lawetą. Zabłądziłem i musiałem tym "zestawem" zawrócić na wąskiej, wiejskiej drodze. Zeszło mi jakieś 20 minut. A we wsi sensacja i zbiegowisko, mimo że pora wieczorna, bo pewnie każdy traktorzysta, zaprawiony w boju z przyczepą, zrobiłby ten manewr w minutę. No, ale wtedy nie dawali w telewizji "Tańca z gwiazdami" i "Jak oni śpiewają", więc każda rozrywka, w postaci obserwacji palanta zmagającego się z przyczepką, była bezcenna...  :grin:

*

Offline wapienm

  • 17
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Desire, AM 6.10, Modecom MX2
Odp: AM5 w boju - czyli nasze pierwsze testy
« Odpowiedź #77 dnia: Kwiecień 16, 2008, 09:08:11 »
ja jestem po wczorajszej jeżdzie z 5.07 i mam nastepujace uwagi -
Fix złapany po 97 sekundach - prawie 2 razy dłużej niż 4.5.3
Trasa optymalna i Hołek znów mnie pcha przez Sochaczew (miasto) do Łowicza ( w 5.05 dwa razy pojechałem obwodnica jak cywilizowany).
powrót na Człuchowską z Ozarowa znowu jest przez stacje BP na rogu Powstańców i Połczyńskiej jakby nie widział Lazurowej czy Tkaczy
to było zgłoszone przez mojego kolege ( ja wtedy nie forumowałem ) i nic.

Mam tez uwage co do komputera - komu przeszkadzał ten mały pasek na górze - przynajm,niej było widac mapę a jak ktoś nie widzi to niech idzie do lekarza od oczu. teraz to mam cały ekran z grafiką jak na noc i po co mi to jak nie widze mapy .
Zdrówka

*

Offline MarcinM.

  • **
  • 139
  • NavRoad NR430 BT
Odp: AM5 w boju - czyli nasze pierwsze testy
« Odpowiedź #78 dnia: Kwiecień 16, 2008, 09:28:47 »

Mam tez uwage co do komputera - komu przeszkadzał ten mały pasek na górze - przynajm,niej było widac mapę a jak ktoś nie widzi to niech idzie do lekarza od oczu. teraz to mam cały ekran z grafiką jak na noc i po co mi to jak nie widze mapy .
Zdrówka

No mnie akurat nowy komputer dużo bardziej się podoba, bo jest czytelny, wszystkie czcionki są w miarę duże, a układ graficzny przejrzysty. Włączenie go nawet w czasie jazdy nie jest problemem, obejrze co mi potrzebne i wracam do nawigacji i mapy  :ok:.
Jedynie co mnie denerwuje, to kasowanie się komputera przy resecie urządzenia (a czasami się zawiesi) i wyłączeniu zasilania. Jak dla mnie to tak może się kasować jedna zakładka komputera, ale nie trzy. Powinien być ręczny reset i tyle, tak jak na 4 zakładce.

P.S. Do lekarza od oczu chodzę regularnie co roku  :mrgreen:
NavRoad NR430 BT

*

Offline nocnyMarek

  • *****
  • 9913
  • Sprzęt: Palmax, viliv X70
Odp: AM5 w boju - czyli nasze pierwsze testy
« Odpowiedź #79 dnia: Kwiecień 16, 2008, 10:08:48 »
Cytat: wapienm
Fix złapany po 97 sekundach - prawie 2 razy dłużej niż 4.5.3
Trasa optymalna i Hołek znów mnie pcha przez Sochaczew (miasto) do Łowicza ( w 5.05 dwa razy pojechałem obwodnica jak cywilizowany).
powrót na Człuchowską z Ozarowa znowu jest przez stacje BP na rogu Powstańców i Połczyńskiej jakby nie widział Lazurowej czy Tkaczy

1. Za dużo niewiadomych by jakąkolwiek winę przypisywać AM. Wystarczy np. że wyruszyłeś  nie czekając na złapanie fixa
2. Nic się nie zmieniło w stosunku do 5.0.5, po prostu w poprzedniej wersji suwak ustawień trasy optymalnej
miałeś odrobinę przesunięty w kierunku 'szybka'
3. Widzi Lazurową a przebieg trasy zależy od tego jak blisko punkt koniec jest od Powstańców,
od pewnego momentu jest tam po prostu szybciej/krócej.

Słowem Twoje opisane tu obserwacje, są raczej wyłącznie natury subiektywnej.
AM3/4/5/6, DPN/D6, AP, N2/9, OM-free

*

Offline altroch

  • ****
  • 667
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Modecom WinCE 6.0/AM 6.xx, SGS3, SG Note3
Odp: AM5 w boju - czyli nasze pierwsze testy
« Odpowiedź #80 dnia: Kwiecień 16, 2008, 10:11:52 »
Zgadzam się, nich komputer pamięta trzy ostatnie trasy, a D jest komputerem globalnym. Każdy można ręcznie zresetować. W obecnej postaci, gdy A,B,C kasuje się po wyłączeniu AM jest nie przydatne.

*

Offline niezawodny

  • ****
  • 793
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: SG Note II, Nokia E52
Odp: AM5 w boju - czyli nasze pierwsze testy
« Odpowiedź #81 dnia: Kwiecień 19, 2008, 18:39:28 »
Po kolejnych testach stwierdzam że 5-tka łapie i trzyma fiksa jak brzytwa - więc monitor sygnału GPSa można sobie darować. Tym samym potwierdziło się o czym pisałem w innym wątku że wersja 4.5 miała jednak coś zdupczonego z obsługą GPSa.

Routing też jest świetny. Dlatego wstrzymam się na razie z instalacją najnowszej poprawki (5.0.7) skoro są zastrzeżenia do routingu.
Generalnie 5-tka jest sporym krokiem do przodu. Tak trzymać.

*

Offline p360

  • ***
  • 310
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Mio p360 / 8gb / automapa 6.2
Odp: AM5 w boju - czyli nasze pierwsze testy
« Odpowiedź #82 dnia: Kwiecień 19, 2008, 19:06:54 »
 :ok:
1200km z 5.0.7 i płynność jest lepsza niż w poprzedniej piątce
zawodowy kierowca...

*

Offline WalZych

  • **
  • 179
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: SG4 z AM SygicEurop; HD2 na WM; AM6 EU; Asus TF201
Odp: AM5 w boju - czyli nasze pierwsze testy
« Odpowiedź #83 dnia: Kwiecień 19, 2008, 19:35:00 »
Ja też należę do tych zadowolonych. Mimo, że mam legalne TT6 na całą Europę, praktycznie przestałem z niej korzystać, na korzyść AM.

ALE MAM JEDEN SPORY PROBLEM !!!
Zainstalowana mapa Polski chodzi jak trzeba. Na szczęście zostawiłem sobie mapę tego wycinka Europy, która była w wersji AM5 RC - i ona też śmiga jak trzeba, więc na razie na Niemcy i Czechy (gdzie często jeżdżę) mi wystarcza. Ale mapa całej Europy lub nawet jej dużej części nie daje się wczytać. Po prostu wiesza palma. Po jednej z wielu prób zainstalowania na nowo nawet się otworzyła, ale program padał przy wyznaczaniu nawet krótkiej trasy. Nie było tego problemu w wersjach 4.

Dodam: palm po HR, kartę SD czyściłem. Na pewno nie brakuje wolnego RAM. POI i Miplo mam prawie 60 tys., ale również po ich usunięciu na oryginalnym pliku default.poi był ten sam problem.

Ktoś ma może jakiś pomysł, co to może być? Nie miałem jeszcze czasu pisać do supportu - w tygodniu mam mało czasu.

*

Offline emisiu

  • Ekspert AutoMapa
  • *****
  • 2362
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: AM5 w boju - czyli nasze pierwsze testy
« Odpowiedź #84 dnia: Kwiecień 19, 2008, 22:54:16 »
No to jeszcze jedna ciekawostka: na tym samym hp6915 (baterie naładowane na full) AM4 pracuje w trasie 2h50min. do całkowitego rozładowania baterii a AM5 4h5min. (wyniki średnie z dwóch kolejnych prób). Dodam że jasność ekranu i głośność komunikatów ustawiona była w miarę identycznie.

*

Offline p360

  • ***
  • 310
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Mio p360 / 8gb / automapa 6.2
Odp: AM5 w boju - czyli nasze pierwsze testy
« Odpowiedź #85 dnia: Kwiecień 20, 2008, 10:21:09 »
4,5 - czas pracy ok 4-4,5h
5,0,7 - czas pracy ok 4,50-5h ale może mi się bateria uforomowała  :D
zawodowy kierowca...

*

Offline wapienm

  • 17
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Desire, AM 6.10, Modecom MX2
Odp: AM5 w boju - czyli nasze pierwsze testy
« Odpowiedź #86 dnia: Kwiecień 20, 2008, 10:59:12 »
Mam kolejny pasztet co do działania 5.07. Na autostradzie do predkości 1,4 Macha Hołek nie wariuje. Powyżej dostaje szajby i informuje co chwile  o długości trasy. Innymi słowy AM zrywa fixa co 2-5 sekund. Jak wracam poniżej 1,4 nie ma problemu.
Miałem to cały czas w jedna strone i nastepnego dnia w drodze powrotnej na długości 150 km czyli jest to zasada
Info wysyłam do Supportu .

Co do profilu prędkości jest śmiesznie bo Gierkówa ma według AM limit 80 km - nastawiłem profil plus 10 potem plus 20 i dalej na czerwono jest zaznaczna predkość jak przy limicie 80km. Tam jest 100 zgodnie z przepisami ( tam gdzie nie ma ograniczeń)

Inna  sprawa to lokalizacja samochodu na mapie i tu jest znacznie lepiej ( na moim mio) gdyz nie ma przesuniecia 50 metrów a jest prawie idealnie.
Odczyt mam co 0,5 sek ( fabrycznie) i nie przestawiałem na 1 sekunde jak sugerowano ze wzgledu na Sirfa.

*

Offline p360

  • ***
  • 310
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Mio p360 / 8gb / automapa 6.2
Odp: AM5 w boju - czyli nasze pierwsze testy
« Odpowiedź #87 dnia: Kwiecień 20, 2008, 11:15:53 »
u mnie na MIO prędkość jest podawana jest ok tak samo ostrzeżenia
zawodowy kierowca...

*

Offline Moi (Adam Kubicki)

  • ******
  • 6498
  • Płeć: Mężczyzna
    • Moje linki do stron o GPS (i nie tylko)
  • Sprzęt: SGS2, iP3GS, Lumia 800, Note 3
Odp: AM5 w boju - czyli nasze pierwsze testy
« Odpowiedź #88 dnia: Kwiecień 20, 2008, 11:23:03 »
Na autostradzie do predkości 1,4 Macha Hołek nie wariuje. Powyżej dostaje szajby i informuje co chwile  o długości trasy. Innymi słowy AM zrywa fixa co 2-5 sekund. Jak wracam poniżej 1,4 nie ma problemu.

Spytam z ciekawości, co to za auto(?) jeżdżące po gierkówce z prędkością 1.715 km/h?
O tym, że mierzy się tam prędkość w Siwcach (od europosła Siwca, ukaranego za jazdę z V=180 km/h), to słyszałem.

*

Offline RUKAT

  • *****
  • 2388
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: POCO X3 NFC
Odp: AM5 w boju - czyli nasze pierwsze testy
« Odpowiedź #89 dnia: Kwiecień 20, 2008, 17:56:25 »
Mam kolejny pasztet co do działania 5.07. Na autostradzie do predkości 1,4 Macha Hołek nie wariuje. Powyżej dostaje szajby i informuje co chwile  o długości trasy. Innymi słowy AM zrywa fixa co 2-5 sekund. Jak wracam poniżej 1,4 nie ma problemu.
Miałem to cały czas w jedna strone i nastepnego dnia w drodze powrotnej na długości 150 km czyli jest to zasada
Info wysyłam do Supportu .

Co do profilu prędkości jest śmiesznie bo Gierkówa ma według AM limit 80 km - nastawiłem profil plus 10 potem plus 20 i dalej na czerwono jest zaznaczna predkość jak przy limicie 80km. Tam jest 100 zgodnie z przepisami ( tam gdzie nie ma ograniczeń)

Inna  sprawa to lokalizacja samochodu na mapie i tu jest znacznie lepiej ( na moim mio) gdyz nie ma przesuniecia 50 metrów a jest prawie idealnie.
Odczyt mam co 0,5 sek ( fabrycznie) i nie przestawiałem na 1 sekunde jak sugerowano ze wzgledu na Sirfa.
Może to nie wina Hołka a samego modułu gps ,maja one ograniczenie prędkości i wysokości od której przestają działać ( oczywiście modele cywilne ) :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
 Co do określanej przez Ciebie prędkości od której ma ostrzegać dotyczy tylko ostrzegania "paszczowego" , ostrzeganie czerwonym kolorem działa zawsze i to bez tego +10/+20/+30 ( i dobrze w końcu nic to nie przeszkadza)
Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy ;o)