Problem z krótkim kodem

  • 6 Odpowiedzi
  • 2015 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline fraczek.marcin

  • 8
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Fujitsu Simens Pocket loox T830
Problem z krótkim kodem
« dnia: Marzec 09, 2008, 16:14:17 »
Witam
Mam problem z krótkimi kodami w FS T830 wpisuje (np. *124*# ) daje zielona słuchawkę i nic. Próbowałem na różne sposoby i podobnie.
Może ktoś miał podobny problem.

Dzięki za wszelkie sugestie

Odp: Problem z krótkim kodem
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 10, 2008, 19:22:38 »
Witam

Może powinno być *124# a nie *124*# (tzn. bez drugiej gwiazdki po cyfrach) . Ja mam w Play-u np. *101# i *102# i działa ok.

Pozdrawiam


*

Offline fraczek.marcin

  • 8
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Fujitsu Simens Pocket loox T830
Odp: Problem z krótkim kodem
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 10, 2008, 20:43:54 »
W Orange *124*# zielona sprawdza sie stan konta I niestety nie działa.

Próbowałem *124# wyskakuje błąd ale chociaż coś sie dzieje

jaca_vista Działają Ci kody w stylu *111*nr_tel# lub *121*11*10#? Choć może to bardziej pytanie do abonentów Plusa.

Odp: Problem z krótkim kodem
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 11, 2008, 08:41:33 »
Witam.

Jak pisałem w Playu bez problemu działają mi kody: *101# i *102#. Przetestowałem *111# i działa, tzn. pojawia się okienko  Play Menu i opcje do wyboru:
1 Stan konta
2 Uslugi
3 Promocje
0 Wyjscie

Mogę skorzystać z opcji:
 1 Stan konta, gdzie po wybraniu 1 działają te same opcje co pod *101# i *102# oraz z opcji 2 Uslugi , gdzie mam nowe podmenu:
Uslugi :
1 Poczta glosowa MMS-em
2 Poczta glosowa na e-mail
3 Poczta Wideo
4 Zbieraj minuty
9 Powrot
0 Wyjscie

Jak wybrałem z pierwszego menu 3 Promocje to pojawiło się "Without Response" - chyba tego sieć mi  nie obsługuje bo mam fona na kartę.

Aha, drobna uwaga : Play korzysta z roamingu Plus-a i to wszystko testowałem na sieci: 26006 3G - tak mi pokazuje sieć, nie testowałem na ustawieniach  gdy pokazuje mi , że jestem w Plus-ie.

Natomiast kombinacja kodu , jeśli dobrze rozumiem *121*11*10# nie działa, natomiast powoduje, że nie działają żadne kody, pomaga wylogowanie i ponowne zalogowanie do sieci.

UWAGA: to wszystko testowałem pod ROM-em WM 6 beta2.  Szybszy , ale czasami nadal ma problem z MMS-ami (zwłaszcza z podglądem odebranych) no i rozmowy Video nie do końca mi w Playu poprawnie działają.


PS.  Wróciłem do WM 5 i  działa *111#, a także działa kombinacja *121*11*10# , tzn. pokazuje się to samo menu co w *111#.  Sieć 26006 3G

Pozdrawiam

« Ostatnia zmiana: Marzec 12, 2008, 08:54:37 wysłana przez jaca_vista »

*

Offline mapic

  • **
  • 120
  • Sprzęt: Fujitsu Siemens T830
Odp: Problem z krótkim kodem
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 12, 2008, 22:49:56 »
ale możesz się poruszać po tym menu swobodnie? Bo ja mam wm 5 i nie umiem wejść w żadną opcję :( i nie wiem jak ustawić rozmowy video

Odp: Problem z krótkim kodem
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 12, 2008, 23:16:03 »
ale możesz się poruszać po tym menu swobodnie? Bo ja mam wm 5 i nie umiem wejść w żadną opcję :( i nie wiem jak ustawić rozmowy video


Co oznacza swobodnie?
W menu, które wyświetla się po kodzie *111# można , że tak powiem, podświetlać opcje , ale ich wyboru dokonuje się poprzez wpisanie odpowiedniej cyfry w ramce pod menu  i zatwierdzeniu wyboru poprzez "Send". To wszystko.

Rozmowy wideo - ja nic nie ustawiałem (poza ustawieniami sieci GPRS i MMS w Playu) - po prostu jeśli chcę do kogoś wykonac połączenie Video Call, to :
1. odsłaniam przesłonę kamerki VGA (ta nad wyświetlaczem)
2. wybieram numer  np. 555 555 555 a następnie wciskam na ekranie Video Call
 lub
3. podświetlam kontakt z książki adresowej (Contacts), np. Jan Kowalski, a następnie wciskam Menu (prawy przycisk "-") i wybieram "Video call".

To wszystko.

Oczywiście połaczenie Video nawiązane zostanie jeśli jestem w zasięgu sieci 3G (ikonka obok wskaźnika zasięgu) oraz osoba, do której dzwonię posiada telefon 3G i też jest w zasięgu sieci 3G. Jeśli tak nie jest,  to telefon wyświetli odpowiedni komunikat i zaproponuje nawiązanie połączenia głosowego lub ponowienie próby Video.

To tyle.

Pozdrawiam


« Ostatnia zmiana: Marzec 12, 2008, 23:21:03 wysłana przez jaca_vista »

*

Offline fraczek.marcin

  • 8
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Fujitsu Simens Pocket loox T830
Odp: Problem z krótkim kodem
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 14, 2008, 21:33:55 »
Możliwe iż nie działa z powodu nietypowego kodu http://pl.wikipedia.org/wiki/USSD

Oto przykładowa struktura wywołań USSD:

    * *<service code>#
    * *<service code>*parametry#
    * ##<service code>#