PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Fujitsu-Siemens => Wątek zaczęty przez: fraczek.marcin w Marzec 09, 2008, 16:14:17
-
Witam
Mam problem z krótkimi kodami w FS T830 wpisuje (np. *124*# ) daje zielona słuchawkę i nic. Próbowałem na różne sposoby i podobnie.
Może ktoś miał podobny problem.
Dzięki za wszelkie sugestie
-
Witam
Może powinno być *124# a nie *124*# (tzn. bez drugiej gwiazdki po cyfrach) . Ja mam w Play-u np. *101# i *102# i działa ok.
Pozdrawiam
-
W Orange *124*# zielona sprawdza sie stan konta I niestety nie działa.
Próbowałem *124# wyskakuje błąd ale chociaż coś sie dzieje
jaca_vista Działają Ci kody w stylu *111*nr_tel# lub *121*11*10#? Choć może to bardziej pytanie do abonentów Plusa.
-
Witam.
Jak pisałem w Playu bez problemu działają mi kody: *101# i *102#. Przetestowałem *111# i działa, tzn. pojawia się okienko Play Menu i opcje do wyboru:
1 Stan konta
2 Uslugi
3 Promocje
0 Wyjscie
Mogę skorzystać z opcji:
1 Stan konta, gdzie po wybraniu 1 działają te same opcje co pod *101# i *102# oraz z opcji 2 Uslugi , gdzie mam nowe podmenu:
Uslugi :
1 Poczta glosowa MMS-em
2 Poczta glosowa na e-mail
3 Poczta Wideo
4 Zbieraj minuty
9 Powrot
0 Wyjscie
Jak wybrałem z pierwszego menu 3 Promocje to pojawiło się "Without Response" - chyba tego sieć mi nie obsługuje bo mam fona na kartę.
Aha, drobna uwaga : Play korzysta z roamingu Plus-a i to wszystko testowałem na sieci: 26006 3G - tak mi pokazuje sieć, nie testowałem na ustawieniach gdy pokazuje mi , że jestem w Plus-ie.
Natomiast kombinacja kodu , jeśli dobrze rozumiem *121*11*10# nie działa, natomiast powoduje, że nie działają żadne kody, pomaga wylogowanie i ponowne zalogowanie do sieci.
UWAGA: to wszystko testowałem pod ROM-em WM 6 beta2. Szybszy , ale czasami nadal ma problem z MMS-ami (zwłaszcza z podglądem odebranych) no i rozmowy Video nie do końca mi w Playu poprawnie działają.
PS. Wróciłem do WM 5 i działa *111#, a także działa kombinacja *121*11*10# , tzn. pokazuje się to samo menu co w *111#. Sieć 26006 3G
Pozdrawiam
-
ale możesz się poruszać po tym menu swobodnie? Bo ja mam wm 5 i nie umiem wejść w żadną opcję :( i nie wiem jak ustawić rozmowy video
-
ale możesz się poruszać po tym menu swobodnie? Bo ja mam wm 5 i nie umiem wejść w żadną opcję :( i nie wiem jak ustawić rozmowy video
Co oznacza swobodnie?
W menu, które wyświetla się po kodzie *111# można , że tak powiem, podświetlać opcje , ale ich wyboru dokonuje się poprzez wpisanie odpowiedniej cyfry w ramce pod menu i zatwierdzeniu wyboru poprzez "Send". To wszystko.
Rozmowy wideo - ja nic nie ustawiałem (poza ustawieniami sieci GPRS i MMS w Playu) - po prostu jeśli chcę do kogoś wykonac połączenie Video Call, to :
1. odsłaniam przesłonę kamerki VGA (ta nad wyświetlaczem)
2. wybieram numer np. 555 555 555 a następnie wciskam na ekranie Video Call
lub
3. podświetlam kontakt z książki adresowej (Contacts), np. Jan Kowalski, a następnie wciskam Menu (prawy przycisk "-") i wybieram "Video call".
To wszystko.
Oczywiście połaczenie Video nawiązane zostanie jeśli jestem w zasięgu sieci 3G (ikonka obok wskaźnika zasięgu) oraz osoba, do której dzwonię posiada telefon 3G i też jest w zasięgu sieci 3G. Jeśli tak nie jest, to telefon wyświetli odpowiedni komunikat i zaproponuje nawiązanie połączenia głosowego lub ponowienie próby Video.
To tyle.
Pozdrawiam
-
Możliwe iż nie działa z powodu nietypowego kodu http://pl.wikipedia.org/wiki/USSD (http://pl.wikipedia.org/wiki/USSD)
Oto przykładowa struktura wywołań USSD:
* *<service code>#
* *<service code>*parametry#
* ##<service code>#