Eten, reklamacja, Serwis MIP, a sklep to MP3Store...tragedia...

  • 14 Odpowiedzi
  • 2398 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline PaDo

  • **
  • 240
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy Chat B5330
Eten, reklamacja, Serwis MIP, a sklep to MP3Store...tragedia...
« dnia: Styczeń 28, 2008, 14:07:01 »
Zareklamowałem etena M700 2 stycznia 2008- falowanie ekranu w rogu, bzyczenie klawiatury(ciekawe jak sie do tego ustosunkują), oraz znany pogłos... eten w serwisie był 3 tygodnie (w Niemczech), a od 21 stycznia jest w drodze powrotnej (z Warszawy)........i zaginął.......tragedia....teraz czekam na tel z serwisu co się stało.......bosheeeee nigdy wiecej tej firmy....

*

Offline Daszek

  • ***
  • 257
  • Płeć: Mężczyzna
    • 2oo
  • Sprzęt: BLOW-43Vbt, iPhone3g, htc sensation
Odp: Eten, reklamacja, Serwis MIP, a sklep to MP3Store...tragedia...
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 28, 2008, 18:47:39 »
no i co się martwisz?
Jak zagubią to dadzą Ci nowy. Albo jeszcze lepiej zwrócą kase. Kupisz sobie toshibe 900.

*

Offline radoskur

  • *****
  • 1921
    • http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=414522
Odp: Eten, reklamacja, Serwis MIP, a sklep to MP3Store...tragedia...
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 28, 2008, 19:54:15 »
Tak toshibka fajny sprzęt - tylko szkoda że nie ma wbudowanego GPS. Dla mnie to sprawa istotna ponieważ nie raz mi się zdarzyło że GPS na BT się w najmniej oczekiwanym momencie rozładował...

*

Offline PaDo

  • **
  • 240
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy Chat B5330
Odp: Eten, reklamacja, Serwis MIP, a sklep to MP3Store...tragedia...
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 28, 2008, 21:12:06 »
no i co się martwisz?
Jak zagubią to dadzą Ci nowy. Albo jeszcze lepiej zwrócą kase. Kupisz sobie toshibe 900.

po pół dnia poszukiwań sprzet się gdzieś odnalazł...być może jutro dojedzie...zdam relacje, czy wogóle coś naprawili, czy jeszcze bardziej zepsuli...martwić się nie martwiłm, ale już miesiąc jestem bez pocketa/gpsu...

*

Offline Daszek

  • ***
  • 257
  • Płeć: Mężczyzna
    • 2oo
  • Sprzęt: BLOW-43Vbt, iPhone3g, htc sensation
Odp: Eten, reklamacja, Serwis MIP, a sklep to MP3Store...tragedia...
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 28, 2008, 21:33:28 »
uuuuuu miesiąc, trauma na maxa.
myślę, że za ten miesiąc powinni ci chociaż tydzień oddać... gdzieś pod palmami  :proud:

*

Offline PaDo

  • **
  • 240
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy Chat B5330
Odp: Eten, reklamacja, Serwis MIP, a sklep to MP3Store...tragedia...
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 29, 2008, 17:34:24 »
uuuuuu miesiąc, trauma na maxa.
myślę, że za ten miesiąc powinni ci chociaż tydzień oddać... gdzieś pod palmami  :proud:

Tragedia! Telefon wogóle nie został naprawiony...odrazu odesłałem do serwisu i zrobiłem wojne w MIP w Warszawie...podobno był w serwisie w Niemczech i podobno był sprawdzany w warszawie po powrocie...i podobno usterek nie było...tylko ciekawe, czemu nagle się pojawiły przy odbiorze...kretyni...a może kurier zepsuł?
 nigdy więcej zakupów w tej firmie...

*

Offline Daszek

  • ***
  • 257
  • Płeć: Mężczyzna
    • 2oo
  • Sprzęt: BLOW-43Vbt, iPhone3g, htc sensation
Odp: Eten, reklamacja, Serwis MIP, a sklep to MP3Store...tragedia...
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 30, 2008, 01:35:37 »
spoko, pamiętaj tylko, żeby po wejściu do sklepu/serwisu robić tak:
przeczytać to co napisał serwis
sprawdzić urządzenie
jeżeli nie zostało naprawione, stwierdzić, że nie zostało naprawione i odnotować to w raporcie naprawy (tym co serwis wystawił)

NIE DAĆ SIE NABRAĆ na stary numer sprzedawcy/serwisu tj. nie podpisywać odbioru i na miejscu dokonać nowej reklamacji.
Dlaczego? Ano dlatego, że zostanie to potraktowane jako nowa ścieżka reklamacji, a należy pamiętać, że gwarant/sprzedawca jeżeli nie usunie tej samej usterki dwu, lub trzy krotnie (tu nie bardzo pamiętam), ma obowiązek wymienić urządzenie na wolne od wad lub zwrócić kase. Po szczegóły odsyłam na strony tematyczne.
Przechodziłem te manewry z SE750i jak mi głośnik padł.

*

Offline peters

  • **
  • 148
Odp: Eten, reklamacja, Serwis MIP, a sklep to MP3Store...tragedia...
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 30, 2008, 07:43:11 »
Witam.
Kolega nie czytal mojej historii :)
3 tyg serwis, wraca i ... dal;ej to samo :)i znow prawie 3 tyg serwis.A uwalony byl ekran dotykowy.
Rozne cuda sie dzieja.Co do sprawdzenia...Nie zawsze sie da.Eten przyjechal kurierem do sklepu w ktorym go kupowalem, serwisowany byl w UNICOMIE. Z Warszawy pojechal do Niemiec. Po przywiezieniu urzadzenia do domu przy instalacji softu po polgodzinnej zabawie okazalo sie ze nie zostal sprzet naprawiony. Dzwonilem od razu do UNICOMU, palm wyslany nastepnego dnia a i tak trwalo to prawie nastepne 3 tyg. Po 1,5 tyg wykonywalem codziennie tel do Warszaqwy o tej samej godzinie - zeby pamietali o reklamacji, jedyne co bylem bliski wywalczenia to urzadzenie zastepcze. Tylko propozycja padla wtedy, jak juz urzadzenie wrocilo z naprawy :)
Prawie 6 tyg bez urzadzenia. Bolalo. Nastepnym razem raczej wybiore HTC. Mam uraz do ETENA.

*

Offline nitro_67

  • *
  • 64
  • Płeć: Mężczyzna
    • GreenLemon
  • Sprzęt: HTC Balckstone
Odp: Eten, reklamacja, Serwis MIP, a sklep to MP3Store...tragedia...
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 30, 2008, 08:50:07 »
Przechodziłem to samo z ...?... Etenem! Padł głośnik no to serwisu go. Tam telefon spędza 2 tygodnie (byłem zaskoczony że tak szybko, ale jak się okazało później to tak szybko to można tylko popsuć). Otwieram paczkę i jestem załamany lusterko porysowane i środkowa część obudowy (ta szara) wyglada jakby ktoś  na siłe próbował włożyć wtyczke USB do microUSB (reklamowałem też obudowe bo się rysowała przy rozsuwaniu). Wyglądało  na to że wymienili na używaną. No nic, może chociaż działa to wtedy przeżyję "drobne" rysy. Zabieram się za update windowsa i ... actionket niepoprawny. Sprawdzam imei, i co? Inne. Pada więc podejżenie że dostałem nie swój sprzęt gdyż nr seryjne inne, obudowa w opłakanym stanie a mój był w idealnym stanie. Zaglądam do karty gwarancyjnej i nie widzę odnotowanej zmiany numeru seryjnego więc na 99% jestem pewien że to nie mój sprzęt ale mimo wszystko zabieram się instalcję softu na wm5. Telefon działa bardzo niestabilnie nie da się zadzwonić bo się gsm rozłacza o połączeniu edge nie ma co nawet marzyć. Abym co kolweik słyszał w słuchawce osoba z którą rozmawiam musi sie wydzierać. Myśle sobie że gość, który wysłał tego etena do serwisu, jak dostanie go w tym stanie to się załamie. Trochę się ucieszyłem że to nie mój eten. Zgadnijcie jakie było moje rozczarowanie gdy pod baterią zobaczyłem nową naklejke z numerami seryjnymi naklejoną na starą która to dowodziła że to mój eten. Wkurzony wysłałem tę chińska zabawkę do serwisu. po 3 tygodniach piszę maila gdzie mój telefon a panowie mi grzecznie odpisują żę sprzęt wrócił z serwisu ale nie został naprawiony bo wad nie stwierdzono ale oni wyjda mi na przeciw i wymienią sprzęt na nowy. Tu mnie zasakoczyli podwójnie. Raz tym że serwis nie stwierdził usterki, a drugi że tak sami od siebie bez żadnych nacisków wymieniają sprzęt na nowy.

Długo ma radość nie trwała. Dostałem nowego Etena ale co z tego że nie działa tak jak powinien. Co prawda mogę korzystać z telefonu jak normalny człowiek ale jak już chcę połącznie z netem albo mms wysłać/odebrać to muszę zrestartować telefon gdyż nadal gubi zasięg EDGE.

Dziś już wiem że nie kupię żadnego ETENA nawet jakby go chwaliły całe narody bo to szmelc, no chyba że będe mógł za niego zapłacieć po 2 miesiącach testowania.

Serwis MIP to jest porażka na maksa.
Pomijam fakt że sprzęt wrócił w gorszym stanie niż został wysłany, ale nawet panowie z MIP nie raczyli odnotować zmiany nr seryjnych w karcie gwarancyjnej.

Pozdrawiam wszystkich użytkowników PDA zwłaszcza Etenów.

PS Czy też wam czasem wstyd jak was znajomi pytają ile to coś kosztowało, bo przęciętny użytkownik nowego telefonu nokia z 1000 złotych jak zobaczy te  dużą, szarą masę trzeszczącego plastiku wycenia to na 500-600 zł.

*

Offline peters

  • **
  • 148
Odp: Eten, reklamacja, Serwis MIP, a sklep to MP3Store...tragedia...
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 30, 2008, 10:00:29 »
Niestety....
Tak to wyglada...Moge jedynie czesciowo zwrocic honor bo moj po podwojnej wysylce i oczekiwaniu wrocil w stanie takim jak byl wyslany. Moze to regula, moze wyjatek od reguly .... Niesmak pozostaje...

*

Offline radoskur

  • *****
  • 1921
    • http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=414522
Odp: Eten, reklamacja, Serwis MIP, a sklep to MP3Store...tragedia...
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 30, 2008, 11:49:54 »
Panowie, Eten powinien pójść śladami MIO i otworzyć jakiś Jeden Centralny serwis w Polsce (nie ważne czy sprzęt się kupi w MIP, Unicom czy u innego dystrybutora). Na pewno zmniejszyło by to czas oczekiwania na naprawę urządzenia i poziom zrozumienia usterki (być może Niemieccy inżynierowie nie rozumieją dobrze opisu usterki  :O )

*

Offline bobas007

  • ***
  • 435
  • Sprzęt: i780 - WM6, SGS BVJS4
Odp: Eten, reklamacja, Serwis MIP, a sklep to MP3Store...tragedia...
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 30, 2008, 12:03:46 »
Mam odmienne zdanie na temat jakości Etenów. Mój X500 ma już prawie rok i działa bardzo dobrze, bez specjalnie upierdliwych problemów.
Faktem jest, że nie musiałem dotąd korzystać z serwisu i mam nadzieję, że nie dotkną mnie żadne traumatyczne doznania z tym związane.
Panowie! Poczytajcie serwisowe opowieści użytkowników innych sprzętów. Też bywają przerażające.

*

Offline peters

  • **
  • 148
Odp: Eten, reklamacja, Serwis MIP, a sklep to MP3Store...tragedia...
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 30, 2008, 14:41:40 »
Za drugim razem - gdy byla reklamacja reklamacji zrobilem zdjecia, dolaczylem plyte do sprzetu, byla ostrzejsza rozmowa i dopiero to odnioslo skutek.
Mozliwe ze u innych producentow jest to samo, ale innym dam szanse, do etena zrazilem sie bo juz przeboje mialem :)

*

Offline bobas007

  • ***
  • 435
  • Sprzęt: i780 - WM6, SGS BVJS4
Odp: Eten, reklamacja, Serwis MIP, a sklep to MP3Store...tragedia...
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 30, 2008, 16:42:12 »
Mozliwe ze u innych producentow jest to samo, ale innym dam szanse, do etena zrazilem sie bo juz przeboje mialem :)
Coś w tym jest, Dystrybutorzy sprzętu powinni dostawać linki do takich jak ten tematów. Może by przemyśleli kilka kwestii związanych z obsługą posprzedażną.
Przecież jesteśmy na jednym z najbardziej opiniotwórczych for dotyczących pda. Kto czyta takie wątki jak te, może zrezygnować z zakupu konkretnej marki.

*

Offline PaDo

  • **
  • 240
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy Chat B5330
Odp: Eten, reklamacja, Serwis MIP, a sklep to MP3Store...tragedia...
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 31, 2008, 13:38:59 »


Dziś już wiem że nie kupię żadnego ETENA nawet jakby go chwaliły całe narody bo to szmelc, no chyba że będe mógł za niego zapłacieć po 2 miesiącach testowania.

Serwis MIP to jest porażka na maksa.
Pomijam fakt że sprzęt wrócił w gorszym stanie niż został wysłany, ale nawet panowie z MIP nie raczyli odnotować zmiany nr seryjnych w karcie gwarancyjnej.




Ja też już nie kupię sprzetu tej firmy- poużytkuje go jeszcze troche i pogodzę się z wyrzuceniem pieniędzy w błoto. Aczkolwiek jeśli historia znów się powtórzy to oddam sprawe do sądu...co mi zależy ...
Szkoda, bo potencjalnie fajny sprzet został spiep##### na samym początku, bo same bajery w srodku to nie wszystko.
dziś wsumie kazdy sprzet sie psuje, niezależnie od marki, ale jakość napraw pozostaje duzo do życzenia...

kiedyś miałem MIO, był 2 razy w serwisie (wyświetlacz) i jakoś z niczym nie robiono problemu ... chyba jdnak pora rozejrzec sie za innym sprzetem, ale szkoda tylko 2000 wyrzuconych w błoto, choć z drugiej strony m700 to też  nawigacja, wiec tą funkcję akurat zawsze będzie pełnic...

pozdrawiam