Czy to sprawa dla serwisu?? :/

  • 17 Odpowiedzi
  • 3277 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Czy to sprawa dla serwisu?? :/
« dnia: Grudzień 17, 2006, 21:01:14 »
Mam problem, po niecalym trzy miesiecznym uzytkowaniu a636n poluzowal mi sie rysik w silosie tzn gdy go tam wloze nic go tam nie trzyma i juz pare razy o maly wlos go nie zgubilem. Wydaje mi sie ze cos jest nie tak z tym silosem gdyz rysik caly czas jest ten sam i raczej nic nigdy innego nie wkladalem na jego miejsce.

Pisze do Was poniewaz:
- nie wiem czy orika sie zajmie ta sprawa (jest to naprawde mala usterka ale przy tej cenie rysikow i czasie realizacji zamowien na nie sprawa juz nie jest taka prosta) - co radzicie??

pozdrawiam,
marcin jedrzejewski

*

Offline DZIUBART65

  • *
  • 62
  • Płeć: Mężczyzna
    • Robert Dziuba- Galeria fotografii amatorskiej
Re: Czy to sprawa dla serwisu?? :/
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 17, 2006, 21:15:55 »
Cytat: "jemoon"
Mam problem, po niecalym trzy miesiecznym uzytkowaniu a636n poluzowal mi sie rysik w silosie tzn gdy go tam wloze nic go tam nie trzyma i juz pare razy o maly wlos go nie zgubilem. Wydaje mi sie ze cos jest nie tak z tym silosem gdyz rysik caly czas jest ten sam i raczej nic nigdy innego nie wkladalem na jego miejsce.

Pisze do Was poniewaz:
- nie wiem czy orika sie zajmie ta sprawa (jest to naprawde mala usterka ale przy tej cenie rysikow i czasie realizacji zamowien na nie sprawa juz nie jest taka prosta) - co radzicie??

pozdrawiam,
marcin jedrzejewski


Witaj ,gdzieś czytałem na forum o wypadającym rysiku i chyba ktoś oddawał do "ORIKI" a i jeszcze miał to co ja ( rozkalibrowywujący wyświetlacz )
Kochaj KANGOO i LINUKSA no i PDA :)))))

Re: Czy to sprawa dla serwisu?? :/
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 17, 2006, 21:19:11 »
Cytat: "DZIUBART65"

Witaj ,gdzieś czytałem na forum o wypadającym rysiku i chyba ktoś oddawał do "ORIKI" a i jeszcze miał to co ja ( rozkalibrowywujący wyświetlacz )


no wlasnie ja mam tylko ten jeden prblem ktory jest teoretycznie nie duzy wiec moga mi dowalic oplate za zawracanie im glowy :/

co do watkow innych uzytkownikow to nie znalazlem aby ktos pisal o takich zdazeniach dot. a636 :/

*

Offline DZIUBART65

  • *
  • 62
  • Płeć: Mężczyzna
    • Robert Dziuba- Galeria fotografii amatorskiej
Re: Czy to sprawa dla serwisu?? :/
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 17, 2006, 21:39:27 »
Cytat: "jemoon"
Cytat: "DZIUBART65"

Witaj ,gdzieś czytałem na forum o wypadającym rysiku i chyba ktoś oddawał do "ORIKI" a i jeszcze miał to co ja ( rozkalibrowywujący wyświetlacz )


no wlasnie ja mam tylko ten jeden prblem ktory jest teoretycznie nie duzy wiec moga mi dowalic oplate za zawracanie im glowy :/

co do watkow innych uzytkownikow to nie znalazlem aby ktos pisal o takich zdazeniach dot. a636 :/


Wiesz co ja bym zatelefonował do servisu i przedstawił problem .
Jednak jest to jakaś niedogodność .

Pozdrawiam serdecznie ROBERT
Kochaj KANGOO i LINUKSA no i PDA :)))))

*

Offline b707

  • **
  • 211
Czy to sprawa dla serwisu?? :/
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 17, 2006, 22:12:24 »
Była sprawa ale właściciel napoczatku to olał... Potem złamał mu się rysik i poluzowało gniazdo synchronizacyjne więc wysłał do Oriki i Ci wszystko w ramach gwary naprawili... wymienili nawet rysik ;]
pzdr

*

Offline drogi

  • ***
  • 277
  • Sprzęt: HTC Diamond, Samsung I5700
Re: Czy to sprawa dla serwisu?? :/
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 18, 2006, 12:41:56 »
Cytat: "jemoon"
no wlasnie ja mam tylko ten jeden prblem ktory jest teoretycznie nie duzy wiec moga mi dowalic oplate za zawracanie im glowy :/


Nawet nie tyle co za zawracanie głowy ale za usterkę mechaniczną a to jak wiemy serwisy lubią wykorzystywać. Mimo wszystko możesz skontaktować się z serwisem i zapytać co w takim przypadku.
Proponuje kontakt mailowy, dodzwonić nie udało mi się nigdy a kilka razy próbowałem.
Raz z nimi rozmawiałem telefonicznie - jak oni zadzwonili do mnie ;)

Czy to sprawa dla serwisu?? :/
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 18, 2006, 15:45:30 »
no wiec zadzwonilem i po krotkiej konsultacji wpierw mojej z serwisantem, pozniej serwisanta z, jak to powiedzial, kierownikiem uznali ze podlega to gwarancji i ze do wymiany bedzie tylna czesc obudowy :/

Czy to sprawa dla serwisu?? :/
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 19, 2006, 12:51:25 »
Czy może ktoś podać namiary na serwis?

*

Offline drogi

  • ***
  • 277
  • Sprzęt: HTC Diamond, Samsung I5700
Czy to sprawa dla serwisu?? :/
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 19, 2006, 20:28:12 »

Czy to sprawa dla serwisu?? :/
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 27, 2006, 00:49:58 »
mój PDA był już dwa razy w Orika i chyba będzie teraz 3. Powodem jest to, że czsami sam się wyłancza. Nawet przy pełnym naładowaniu baterii.

*

Offline drogi

  • ***
  • 277
  • Sprzęt: HTC Diamond, Samsung I5700
Czy to sprawa dla serwisu?? :/
« Odpowiedź #10 dnia: Grudzień 27, 2006, 07:10:55 »
Cytat: "luksan13"
mój PDA był już dwa razy w Orika i chyba będzie teraz 3. Powodem jest to, że czsami sam się wyłancza. Nawet przy pełnym naładowaniu baterii.


Miałem to samo - nawet serwis nie pomógł ;( (masz pecha że już 3 raz)

Czy to sprawa dla serwisu?? :/
« Odpowiedź #11 dnia: Grudzień 27, 2006, 21:41:50 »
tego, że sam się wyłancza jeszcze nie zgłaszałem, dopiero teraz to zgłoszę, a poprzednim razem jak był to płyta główna się spaliła. Podobno jakaś wada fabryczna. Chyba będę prosił ich o wymianę, a całkiem nowe urządzenie!!!!!!! Bo to jest coś nie tak!!!!!!! Jak sądzicie mam szanse??

*

Offline drogi

  • ***
  • 277
  • Sprzęt: HTC Diamond, Samsung I5700
Czy to sprawa dla serwisu?? :/
« Odpowiedź #12 dnia: Grudzień 28, 2006, 11:29:47 »
Cytat: "luksan13"
tego, że sam się wyłancza jeszcze nie zgłaszałem, dopiero teraz to zgłoszę, a poprzednim razem jak był to płyta główna się spaliła. Podobno jakaś wada fabryczna. Chyba będę prosił ich o wymianę, a całkiem nowe urządzenie!!!!!!! Bo to jest coś nie tak!!!!!!! Jak sądzicie mam szanse??


Pewnie że masz szanse. Nie możesz jedynie oddawać do serwisu - musisz napisać pismo do sprzedawcy. Jeżeli kupowałeś prywatnie to przeczytaj ustawę tutaj, tam jest kilka punktów które trzeba spełnić, mnie się udało i otrzymałem nowy sprzęt.

Czy to sprawa dla serwisu?? :/
« Odpowiedź #13 dnia: Grudzień 28, 2006, 16:59:35 »
tyle, że ja kupowałem za pośrednictwem allegro, co prawda człowiek który mi sprzedawał ma swój sklep w krakowie i oczywiście dostałem wszystkie dokumenty.
Napisane: Grudzień 28, 2006, 16:45:06
a, zapomniałem dodać, że dzwoniłem do sprzedawcy, a ten odsyła mnie do serwisu i nie chce nic słyszeć na temat wymiany sprzętu na nowy.

*

Offline b707

  • **
  • 211
Czy to sprawa dla serwisu?? :/
« Odpowiedź #14 dnia: Grudzień 28, 2006, 19:46:37 »
luksan13
głupie pytanie bo ostatnio myslałem ze z moim tez coś nie tak bo sam sie wyłączał... Czy czasem nie otwierasz niechcacy pokrywy bateri? Sam nieświadomie to robiłem gdy byłem mocno zamyslony... Wystarczy odsunąc na 5 mm i juz Asusu się zamyka, potem człowiek po paru minutach, godzinach patrzy a Asusu jest wyłąączony...
pzdr

Czy to sprawa dla serwisu?? :/
« Odpowiedź #15 dnia: Grudzień 28, 2006, 19:57:52 »
Cytat: "b707"
luksan13
głupie pytanie bo ostatnio myslałem ze z moim tez coś nie tak bo sam sie wyłączał... Czy czasem nie otwierasz niechcacy pokrywy bateri? Sam nieświadomie to robiłem gdy byłem mocno zamyslony... Wystarczy odsunąc na 5 mm i juz Asusu się zamyka, potem człowiek po paru minutach, godzinach patrzy a Asusu jest wyłąączony...
pzdr


aż tak mało inteligentny to nie jestem  :)  ale słuszna uwaga przy pierwszym moim iPAQ-u tak miałem ale szybko zrozumiałem o co chodzi :) w tym wypadku to na 100% nie jest to. Dodatkowym objawem jest również to, że on po tym wyłączeniu nie chce się włączyć (włącza się ale jest tylko biały ekran) to tylko taki objaw :(

*

Offline drogi

  • ***
  • 277
  • Sprzęt: HTC Diamond, Samsung I5700
Czy to sprawa dla serwisu?? :/
« Odpowiedź #16 dnia: Grudzień 29, 2006, 09:15:02 »
Cytat: "luksan13"
a, zapomniałem dodać, że dzwoniłem do sprzedawcy, a ten odsyła mnie do serwisu i nie chce nic słyszeć na temat wymiany sprzętu na nowy.


To chyba "normalny" objaw sprzedawcy. Jeżeli ma sklep powinieneś wysłać do niego pismo. Powiedz jeszcze ile ma już Twój Asus? Jeżeli ma więcej niż 6mc to (chyba) będzie problem z zapisem w ustawie o domniemywaniu występowania usterki podczas zakupu.

Re: Czy to sprawa dla serwisu?? :/
« Odpowiedź #17 dnia: Styczeń 20, 2007, 11:56:36 »
Cytat: "jemoon"
Mam problem, po niecalym trzy miesiecznym uzytkowaniu a636n poluzowal mi sie rysik w silosie tzn gdy go tam wloze nic go tam nie trzyma i juz pare razy o maly wlos go nie zgubilem. Wydaje mi sie ze cos jest nie tak z tym silosem gdyz rysik caly czas jest ten sam i raczej nic nigdy innego nie wkladalem na jego miejsce.

Pisze do Was poniewaz:
- nie wiem czy orika sie zajmie ta sprawa (jest to naprawde mala usterka ale przy tej cenie rysikow i czasie realizacji zamowien na nie sprawa juz nie jest taka prosta) - co radzicie??

pozdrawiam,
marcin jedrzejewski


witam,
wreszcie po ponad miesieacu a636n wrocil do mnie (wedlug mnie to jakas paranoja z ta orika - przeciez oni nic nie maja i nigdy nic nie wiedza). Oczywiscie zawias zatrzasku zostal napewno wymieniony i teraz wszystko jest jak nalezy :)

pozdrawiam