Witam! Jestem początkującym użytkownikiem Tośki - mam ją tylko miesiąc. Sporo problemów robiło mi ogarnięcie wszystkich programów na WM. Dopiero po wielu seriach testów programów wyselekcjonowałem te najbardziej mi przydatne. Pomyślałem sobie, że warto by było założyć temat z krótkimi opisami programów, screenami i linkami do nich. Z pewnością to bardzo ułatwi życie tym, którzy dopiero co kupili swoje pierwsze urządzenia z WM. Mam nadzieję, że znajdą tu coś także zaawansowani użytkownicy. Jeśli ktoś chce się przyłączyc do tworzenia tego zbioru, to proszę umieszczac poniżej minirecenzje programów lub podawac ich nazwy (wtedy ja zrobię teścik) - będę je dodawał do pierwszego posta. Gdy już się uzbiera trochę programików, to podzielę je na kategorie.
Na starcik:
Adobe Acrobat 2.5 Program przez wszystkich znany z PC-ta. Służy oczywiście do otwierania pdfów. Na starcie wita nas okienko z ostatnio używanymi pdfami. Okno programu przypomina te z PC. Program świetnie sobie radzi z pdfami nawet w wysokich rozdziałkach. Po wczytaniu nawet kilkudziesięciu stron nadal nie muli. Posiada podstawowe funkcje takie jak: zoom, fullscreen, dopasowywanie do wyświetlacza, szukanie słów, rotacja strony. Jego największą przewagą nad PicselViewerem jest to, że się o wiele krócej włącza.

Download:
Klik (freeware)
Core PlayerWg i wielu innych użytkowników najlepszy programów do odtwarzania filmów (i muzyki). Aplikacja posiada dosyć zgrabną bibliotekę. Otwiera bez problemów większość formatów filmów a także filmiki z YouTube'a. Odtwarzacz bez problemów otwiera filmy avi w rozdziałce vga i przy dosyć wysokim bitracie.

Oficjalna strona programu:
Klik
Total CommanderDoskonały program do zarządzania plikami. Obsługuje również dostęp do udziałów sieciowych, ftp, kompresję zip oraz posiada edytor rejestru. Wyposażony jest w edytor do prostej edycji plików tekstowych.

Download:
Klik 2.51PL (freeware)