Wydrukuj tę stronę

Hollywoodzki marketing bez granic

23 maj 2001
Autor :   ,
Przemysł filmowy zarabia krocie na handlu gadżetami związanymi z największymi kinowymi hitami. Ostatnio doszły do tego wpływy ze sprzedaży gier dla konsoli i pecetów, a teraz Hollywood i jego partnerzy z branży IT planują ofensywę na rynek telefonów komórkowych i PDA.nGame i Viacom Consumer Products uzyskały właśnie wyłączne prawa do opracowywania gier na podstawie filmów Paramount Pictures. Pierwsze takie przedsięwzięcie jest już w toku - równolegle z filmem "Rat Race" pod koniec lata będą rozpowszechniane dwie gry dla urządzeń przenośnych oparte na jego fabule. Więcej
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. Można dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności. Akceptuję otrzymywanie plików cookies z serwisu pdaclub.pl. Akceptuję