Wydrukuj tę stronę

MWC: Opera WebPass czyli internet na minuty

26 luty 2013 Autor :   Marcin Olejniczak & Jakub Kańczugowski
W tym roku motywem przewodnim MWC wydaje się być temat rynków wschodzących – tam gdzie penetracja telefonów komórkowych jest jeszcze niewielka, użytkowników nie stać na drogie smartfony, a nawet jeśli je mają, nie zawsze stać ich na swobodne korzystanie z ich uroków, takich jak np. dostęp do Internetu. To właśnie z myślą o takich użytkownikach Opera przygotowała usługę WebPass…

 
Jest to usługa działająca we współpracy z operatorem telefonii komórkowej, która pozwala wykupić dostęp do Internetu z telefonu na określony czas – np. godzina korzystania. Dodatkowo, można nawet sprecyzować, z czego użytkownik będzie wtedy korzystał – do czego da mu się dostęp i odpowiednio wszystko wycenić. Przykładowo godzina korzystania z Twittera czy jakiegoś komunikatora będzie tańsza od godziny pełnego Internetu, z uwagi na ilość wykorzystanych do komunikacji danych. Oto demo tego rozwiązania:

 

 

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. Można dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności. Akceptuję otrzymywanie plików cookies z serwisu pdaclub.pl. Akceptuję