Chyba nie rozumiecie jak funkcjonuje rynek dystrybucji.
Dystrybutorzy, np. Dangaard, nie sprzedają do klientów indywidualnych ponieważ chcą zachować jakość usług na dobrym poziomie. Jeśliby obsługiwali każdego klienta ind. to szybko by brakło rąk do pracy.
Dystrybutorzy kierują tam, gdzie najlepiej nas, klientów obsłużą, czyli do sklepu. Sklep pokaże i sprzeda.
Dystrybutor NIE sprzedaje odbiorcy indywidualnemu. Możecie próbować uderzać do dangaardu ale to strata czasu. Ale widzę, że i tak nie uwierzycie.
Gwarancja realizowana jest u producenta. Sprzęt jest naprawiany w Polsce, jeśli usterka nie jest poważna. Jeśli coś ostrego to ślą do producenta, ale nie wiem gdzie.
mowisz o sytuacji idealnej ... tak samo jak microsoft ma swoje kanaly dystrybucji, kazda firma ma ... tylko ze dang**rd najwyrazniej idzie na zywiol i bawi sie w hurtownika, ale retail lezy i kwiczy, hurt zreszta tez .... tak bylo i jest (z tego co czytam) generalnie przy kazdym nowym produkcie wprowadzanym na rynku PL od okolo 2 lat ..... podaz kazdego produktu kuleje przez KILKA PIERWSZYCH MIESIECY dzieki temu realna dystrybucja oficjalnego kanalu dystrybucyjnego produktow HTC jest duzo mniejsza niz byc powinna (biorac po uwage zapotrzebowanie rynku)
dopoty dopoki nikt (czyli HTC) dang**rdu nie rozliczy za ewidentne marketingowe kiksy .... i niemalze bledy w sztuce bo np. wchodzi ameo w erze tylko nikt nic nie ma i przez kilka tygodni nigdzie nie mozna kupic, gross ludzi kupuje np. na ebay lub na allegro .... dla mnie to jest kosmos !!!
wiec jaki hurtownik ? jaka organizacja ?
podczas gdy HTC widzi ze detal kuleje i otwiera wlasne przyczolki w EU oraz na poszczegolnych rynkach, wchodzi z wlasnym brandingiem ... to inne spolki ktore maja obslugiwac poszczegolne rynki wyraznie nie umieja lub nie chca wykorzystac szansy i pojsc w detal ... lub nie umieja detalu obslugiwac, jednak moim zdaniem kwestia czasu jest to kiedy to sie zmieni i tak samo jak sie pojawilo tak samo znikna nieefektywne firmy czego wszystkim klientom i sobie samemu zycze
zreszta problem dotyka wielu firm bo np.
sprzedaz acera w CEE i Polsce spadala w ostatnim okresie bo obsluga i serwis w Polsce bylypod psem .... acer zerwal umowe z serwisem (blasc) i zmienil zasady serwisowania
hp i dell nie respektuja w naszym kraju gwarancji WORLDWIDE ... podczas gdy za odra nie ma juz z tym zadnego problemu
BTW dang**rd mial (ponoc) kilka sztuk htc ameo .... do wlasnej dyspozycji, w kazdej firmie jest podobna praktyka ....
co do samej gwarancji realizaowanej w Polsce to jest to ciekawostka bo w Palmtop Experts wysylaja sprzety HTC kurierem TNT do Danii a tu jakas odmiana widze