Zestaw słuchawkowy

  • 2 Odpowiedzi
  • 645 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Zestaw słuchawkowy
« dnia: Grudzień 24, 2009, 20:56:40 »
Witam,
to mój pierwszy post na forum, od dwóch dni jestem posiadaczem Xperii X1, wydawało mi się że już widziałem taki wątek na tym forum ale nie mogę niestety znaleźć, więc zapytam być może jeszcze raz, problem dotyczy standardowego zestawu słuchawkowego, który niestety nie jest do końca handsfree, otóż słuchawki działają rewelacyjnie lecz mikrofon zamiast tego od słuchawek działa w telefonie co skutkuje tym że aby mnie mój rozmówca słyszał telefon muszę wyjąc z kieszeni i trzymać tak aby mikrofon wyłapywał mój głos. Tak się dzieje również na zestawie dołączonym przez BT, sprawdziłem też słuchawki ten sam model ale od innego telefonu. Cały czas ta sama sytuacja. Zakładam, że moja niewiedza na temat logiki/ergonomii xperii jest spora więc muszę prosić doświadczonych kolegów o pomoc być może w bardzo prozaicznej sprawie dla większości z was, niemniej jednak dla mnie przy moim poziomie wiedzy na temat Xprerii jest to problem, tym większy że przesiadłem się z E65 a jak zauważyłem xperia to zupełnie coś innego niż to co znałem i używałem dotychczas. Dziękuje i pozdrawiam

*

Offline Wlladyslaw

  • *
  • 83
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S4
Odp: Zestaw słuchawkowy
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 17, 2010, 22:09:18 »
Masz cos nie tak z telefonem :(, u mnie dziala tak jak podpowiada tobie logika :proud:, korzystam z mikrofonu w sluchawkach :ok:
" Zanim nie skorzystalem z internetu, nie mialem pojecia, ze na swiecie jest tylu idiotow."

*

Offline falcon-r

  • 21
  • Płeć: Mężczyzna
  • XPERIA X1i/GT-I8190/IPhone S4/GT- I9300/SM-G350
Odp: Zestaw słuchawkowy
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 20, 2010, 18:18:29 »
Moja XPERIA także nie ma ochoty obsługiwać zestawu słuchawkowego jaki dostałem w pakiecie.

Pierwszy szok przeżyłem gdy słuchając radia nie chciała odebrać przychodzącego połączenia pilotem. Mało tego, po telefonie do serwisu wykonałem (zgodnie z ich zaleceniem) ponowne wgranie systemu przez update servis, a w efekcie zestaw zadziałał tak że potrafił odebrać by po chwili rozłączyć i oddzwonić. Po kolejnym wgraniu tego samego softa zestaw zamilkł jak na początku.

A teraz najlepsze... Wpieniony poczłapałem do serwisu w nadziei na szybką diagnozę z wskazaniem że mogą to być uszkodzone słuchawki (sprawdzić można podpinając inny zestaw). Naiwnie myślałem że sprawdzą, wymienią od ręki i po kłopocie, jeśli to słuchawki. W odpowiedzi usłyszałem, że tak czy siak muszę oddać kompletny telefon by mogli go wysłać do centrali w W-wie, a czas naprawy to około 14 dni. Ot taka polityka firmy...