Kolego,
jeśli wysyłałeś gwarancyjnie sprzęt do naprawy 3 razy (z tą samą usterką), to już za trzecim razem masz prawo do wymiany urządzenia na wolne od wad a w niektórych sytuacjach żądać zwrotu pieniędzy. Mówię żądać zwrotu pieniędzy, bo prawdopodobnie producent będzie się "zapierał rękoma i nogami" aby tego nie zrobić i będziesz potrzebował bardzo dobrej motywacji prawnej oraz dobrego opisu przyczyny braku satysfakcji z urządzenia. Do tego dochodzi dokumentacja przebiegu serwisów gwarancyjnych.
Dodam, że Eten corp. został już ponad rok (jak nie dwa) temu kupiony przez Acera więc musisz się zastanowić czy chcesz walczyć z tak wielką korporacją. No i jeszcze jedna sprawa, jeśli twoje roszczenia są do Unicomu, czyli firmy pośredniczącej w sprzedaży i serwisie, to możesz się opierać na tym, że naprawa wyniosła więcej niż sprzęt był warty na rynku w chwili oddawania go do serwisu i Unicom nie poinformował cię, że naprawa jest ekonomicznie nie opłacalna.
Przyjmując urządzenie do serwisu mogli go poddać oględzinom wstępnym i oszacować ewentualne koszty naprawy u producenta, porównując je z kosztem nowego urządzenia na rynku.
Lub też po dostarczeniu do producenta i oszacowania uszkodzeń, mogli zrobić ci wycenę i w niej zawrzeć informację, że naprawa jest ekonomicznie nieopłacalna, lub podać ci cenę tej naprawy.
Obecnie to Unicom jest dla ciebie stroną w sporze więc powinieneś wszystkie roszczenia kierować do tej właśnie firmy.
No chyba, że miałeś bezpośredni kontakt z producentem.
Z tego co wyczytałem, to dostałeś wycenę kosztów naprawy przycisku reset więc zostałeś poinformowany o kosztach, problem jednak w tym, że nie wiedziałeś o jego uszkodzeniu i X800 oddawałeś gwarancyjnie z innym uszkodzeniem.
Po każdym serwisie powinieneś dostać pisemną informację co zostało naprawione lub zmienione (oprogramowanie) i na podstawie tego budować dalszą strategię i drogę walki o swoje prawa.