PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Eten / Acer => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => X800 => Wątek zaczęty przez: tomi-1 w Październik 20, 2008, 19:42:17
-
zacytuje wam odpowiedz unicomu moze kogos to zaciekawi i bedzie przestroga ze naprawa gwarancyjna nie istnieje. Otoz takiego w orginale meila dostalem
"To niestety mam dla Pana złą informację, sprzęt nie kwalifikuje się do naprawy gwarancyjnej, "odlepiona blacha" to usterka, która nie podlega naprawie gwarancyjnej, serwis stwierdził, że w wyniku ingerencji blacha uległa odgięciu, w związku z czym usterka gwarancyjna, czyli uszkodzony joystick także już nie podlega gwarancji.
Oczywiście możemy wykonać naprawę płatną. Jeżeli klient będzie zainteresowany mogę przesłać warunki napraw pogwarancyjnych.
zastanawia mnie po pierwsze co ma do zeczy osoba ktora sie zajmuje logistyka do naprawiania sprzetu a po drugie jak to mozliwe ze niby odlepiona blaszka [w gornej czesci palmptopa] miala byc przyczyna niedzialajacego joisticka glopota sam nie wiem co mam robic sprzed kiedy zakupilem byl wart 2000 tysiaki a serwis taki kit wciska szlak mnie trafia jak to czytalem i czekam na porade a moze ktos z was juz mial taka sytuacje
-
Ja bym pojechał do Unicomu i pogadał tam z serwisantem on pewnie więcej poradzi i może zrobi z tym bo na meila to się nic nie załatwi ...
-
jesli tak, proponuje udokumentowac to zdjeciami, przetlumaczyc maila na angielski, dopisac pare slow od siebie i caly pakiet wyslac do ETENa. poczekasz na odpowiedz a jak bedzie negatywna to mozna im troche uprzykrzyc zycie.
-
Super wysyłać do Etena ... Myślisz że ich obchodzi jakiś Polak z serwisem po gwarancyjnym ...