zmiana na Windows Mobile PL Porad kilka dla laika

• 4 Odpowiedzi
  • 1755 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

zmiana na Windows Mobile PL Porad kilka dla laika
« dnia: Listopad 14, 2008, 20:32:29 »

Witam, ostatnio stałem się właścicielem Eten(a) x500+ ma windows mobile w wersji angielskiej Jestem laikiem co do tego typu urządzeń.

Prosił bym doświadczonych użytkowników forum o wytłumaczenie krok po kroku, jak samemu wgrać windows mobile PL, jaka wersja jest najbardziej stabilna z tym urządzeniem.
Jeśli jest ktoś w stanie stworzyć Instrukcje krok po kroku, która to będzie posiadała wszelkie informacje (np linki do komponentów inst. itp) jak podejść do tej czynności to myślę że nie tylko mojej sprawię się ona Przysłuży.
Uważam że posiadacie taką wiedzę aby pomóc w problemie  :)

z góry Dziękuje.

PS  Podczas uruchamiania urządzenia wyświetla się:

X500+ VER R02 WWE 032 0543
Forum komputerowe to takie miejsce gdzie pomagamy osobą nie potrzebującym pomocy,
a osoby które mają problem odsyłamy na Google

*

Offline tomaszkap

• 8932
  • Mój avatar to Sawyer
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A52 5G
Odp: zmiana na Windows Mobile PL Porad kilka dla laika
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 14, 2008, 22:02:24 »
A Ty myslisz, że na forum ludzie sobie chaty urządzają ? Wiele wysiłku klubowicze wkładają w przyklejone tematy FAQ i nie tylko a Ty nawet nie raczysz poczytać  :mad: Zacznij od tego:

http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=76785.0
Było:Asus A696->SPV M650->Nuvifone M20->i5700->Kaiser-> SGSI,SGSII,SGSIV,Huawei,PALM Centro, Xiaomi Mi Mix 2s, Samsung Galaxy J4, Xiaomi Redmi Note 4 64/4 GB, Huawei P20 ProRealme 8Pro/8GB/128GB, Samsung A52s/A54 5G

« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 15, 2008, 09:40:30 »
A Ty myslisz, że na forum ludzie sobie chaty urządzają ? Wiele wysiłku klubowicze wkładają w przyklejone tematy FAQ i nie tylko a Ty nawet nie raczysz poczytać  :mad: Zacznij od tego:

http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=76785.0