PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Eten / Acer => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => X500/X500+ => Wątek zaczęty przez: r_szynek w Październik 03, 2007, 17:55:23
-
Moi Drodzy
mam problem z Etenem x500, przestał go widziec PC.
Zaczeło sie tak ze po podlaczeniu kabla USB, AciveSync 4.5 nie reaguje. Testowalem AS z innymi pda i wszystko dziala a moj Eten nie. Oczywiscie byl HR etena, reinstalacja AS i podlaczanie do wszystkich portow USB w PC. No ale kolegow PDA dzialaja bez problemu. Aha ładowanie via USB dziala?
ktos spotkal sie z padnientym portem USB w X500 ?
zostal mi UniCom ale czytajac co oni wyprawiaja nie wiem co robic ?
Robert
-
a te inne PDA podłączałeś tym samym kablem?
-
no ja mialem problem z moim x500+ ale pomogło deinstalacja AS z pc i wyczyszczenie jego pozostałości w kompie nastepnie zrobilem sr w pda i podpialem kabel pod inne zlacze usb i jest ok
-
a te inne PDA podłączałeś tym samym kablem?
tym samym kablem podlaczonym do tego samego portu USB w PC i z innymi kurcze dzialalo (probowalem z MDA C III i innym Etenem X500)
Rob
-
Podobny problem mam co jakiś czas ze swoim X500 na stacjonarnym kompie (na lapku bezproblemowo łączy się za każdym razem). Objaw jest taki że jest połączenie a przy następnym połączeniu już go nie ma, ale odinstalowanie, reset i ponowna instalka (ActivSync-a) przywraca połączenie na kilka połączeń - prawdopodobnie jakiś program (używam głównie CCleaner-a) wycina jakieś ustawienia lub stery potrzebne do połączenia :| tak sądzę :-|
-
Czasami w ustawieniach sieci w PDA do exceptions trzeba dodać adres IP komputera
-
Podobnie działo się w tym wątku:
http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=76337.msg490781#msg490781
-
A zestawia połączenie sieciowe? Pojawia się lokalna sieć ETEN-PC? Jeżeli tak, to może coś ci notyfikacje uruchamiające repllog.exe wycięło.
-
Witam! Taki sam problem miałem na kompie stacjonarnym. Instalowałem i deinstalowałem różne wersje AS, i w różnych językach. Nic mi te zabiegi nie pomagały. Dopiero gdy podłączyłem przez ten sam kabel USB, do innego komputera, wiedziałem że czaka mnie reinstalacja systemu (WinXP). Wiec przed zwróceniem sie do UniCom - proponuję - zbadaj sprawę na innym komputerze i z różnymi kablami USB + AS4.5
Powodzenia