PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Eten / Acer => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => X500/X500+ => Wątek zaczęty przez: franki72 w Wrzesień 14, 2009, 14:40:34
-
Mam zainstalowanego nowego ActiveSync i mój eten nie chce sie połączyć z kompem a jak sie już połączy to za pare sekund zrywa połączenie, prosze o pomoc
-
Witam
Sprawdź czy
1. Jeśli to kabel czy fizycznie dobrze USB podpięte
2. Jeśli masz firewalla to sprawdź czy on nie blokuje
3. Start/settings/ [connections] / USB to PC/ -> opcja "enable advanced...." niezaptaszkowana czyli okienko puste
Nic wiecej mi nie przychodzi do głowy
Pozdrawiam GH
-
Mam to samo ale zauważyłem, że zrywa połączenie gdy gaśnie ekran a jak złączę podświetlanie to znowu uzyskuje połączenie więc staram się nie dopuścić do wygaszenia, może ktoś ma na to sposób ?
-
Spróbujcie przeskanować Komputer programem ComboFix ( niebiore odpowiedzialności za skutki ) :ok: