PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Eten / Acer => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => X500/X500+ => Wątek zaczęty przez: franki72 w Wrzesień 14, 2009, 14:40:34

Tytuł: Problem z poączeniem eten-komp
Wiadomość wysłana przez: franki72 w Wrzesień 14, 2009, 14:40:34
Mam zainstalowanego nowego ActiveSync i mój eten nie chce sie połączyć z kompem a jak sie już połączy to za pare sekund zrywa połączenie, prosze o pomoc
Tytuł: Odp: Problem z poączeniem eten-komp
Wiadomość wysłana przez: GurneyH w Wrzesień 14, 2009, 14:52:57
Witam

Sprawdź czy
1. Jeśli to kabel czy fizycznie dobrze USB podpięte
2. Jeśli masz firewalla to sprawdź czy on nie blokuje
3. Start/settings/ [connections] / USB to PC/ -> opcja  "enable advanced...." niezaptaszkowana czyli okienko puste

Nic wiecej mi nie przychodzi do głowy

Pozdrawiam GH
Tytuł: Odp: Problem z poączeniem eten-komp
Wiadomość wysłana przez: adamski73 w Wrzesień 14, 2009, 18:44:50
Mam to samo ale zauważyłem, że zrywa połączenie gdy gaśnie ekran a jak złączę podświetlanie to znowu uzyskuje połączenie więc staram się nie dopuścić do wygaszenia, może ktoś ma na to sposób ?
Tytuł: Odp: Problem z poączeniem eten-komp
Wiadomość wysłana przez: Teflon94 w Wrzesień 28, 2009, 07:47:17
Spróbujcie przeskanować Komputer programem ComboFix ( niebiore odpowiedzialności za skutki )  :ok: