PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Eten / Acer => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => X500/X500+ => Wątek zaczęty przez: Robi-Wan w Czerwiec 26, 2007, 10:21:55
-
Witam!
Kupilem wczoraj X500 i ma padniety pixel. Swieci sie intensywnie na czerwono wiec
na ciemnym tle nie wyglada to dobrze.
Dajcie info czy moge w sklepie zarzadac wymiany na nowy?
Pozdro!
Robert
-
Sprawdz najpierw w gwarancji, takie rzeczy sa tam ujete, przynajmniej w tej z Unicom.
-
"technologia wytwarzania wyświetlaczy LCD TFT dopuszcza pewną ilość wadliwych punktów w matrycy (np. trwałe przebarwienia, punkty ciemne). Gwarancja nie obejmuje niewłaściwego świecenia na ekranie TFT do 8 (ośmiu) pojedyńczych elementów o ile odległość miedzy kazdym z nich jest wieksza niz 25 milimetrow. Stan taki nie jest traktowany jako wada i nie stanowi podstawy do reklamacji w ramach niniejszej gwarancji."
wycinek z karty gwarancyjnej....
od siebie napisze...... ze tną w ch...., bo juz na monitorach gdzie masz matryce dużo wieksze (to chyba widać, prawda ;D ) daja gwarancje na mniejsza ilość "badów". No ale nic, trzeba zyć z takim stanem rzeczy.
-
Może jeszcze warto podejść ewentualnie do sprawy tak, że sprzęt był niesprawny / wadliwy już w momencie sprzedaży a nie - po nawet krótkim -okresie eksploatacji? Sugeruję uderzyć na spokojnie do sklepu - jeśli jest w miarę cywilizowany jest szansa że zgodzą się wymienić sprzęt na nowy... Trzymam kciuki.