Lokalizcja PL do X500 - M700 prośba o testy

  • 3 Odpowiedzi
  • 1237 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline radoskur

  • *****
  • 1921
    • http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=414522
Lokalizcja PL do X500 - M700 prośba o testy
« dnia: Styczeń 24, 2007, 19:38:31 »
Kto ma ten sprzęt niech spróbuje. Od siebie dodam tylko że najlepiej ją wgrac na sprzęt po hard resecie. W unicomie twierdzą że działa i nie spolszcza tylko 3 czy 4 ikonek. Nie wiem jak ze stabilnością - dlatego prosze o testy. Jest to wersja DEMO 7-dniowa. Pisana pod najnowszy ROM dla Etena G500+. Tak jak wyzej pisałem Unicom twierdzi że działa z X500 i M700

Link: http://radoskur.neostrada.pl/eten.zip

*

Offline przeniek

  • *
  • 60
  • Sprzęt: HD2
Lokalizcja PL do X500 - M700 prośba o testy
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 24, 2007, 19:40:59 »
a na innych phonach będzie to działąć?

Lokalizcja PL do X500 - M700 prośba o testy
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 24, 2007, 20:50:35 »
Ja to testuję.I Gsm nie chciał się uruchomić,ale po w graniu pacha ze strony Unicomu jest oki.
Wystąpił jednak  problem z MMS-ami.Jak jest włączona lokalizacja nie mogę wysłać i odebrać MMS-a po wyłączeniu wszystko działa.
System działa poprawnie.
A jakie są Wasze uwagi.

*

Offline radoskur

  • *****
  • 1921
    • http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=414522
Lokalizcja PL do X500 - M700 prośba o testy
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 24, 2007, 21:27:11 »
Dostałem maila od jednego z użytkowników allegro że również ma problem z MMS-ami oraz z Add ringtone - który ponoć w ogóle nie działa. Dostałem także jeden telefon, w którym zainteresowany poinformował mnie że nie może wpisać poprawnie pinu (tak jakby pod cyfrą na ekranie kryła się inna).

Proszę również o inne sugestie - im więcej tym lepiej. Osobiście kontaktowałem się przez telefon z marchevka software i powiedziano mi, że oni nie tworzą softu dopóki dystrybutor tego nie zamówi (w przypadku ETENA w Polsce mamy dwóch: UNICOM oraz MIP). Jeśli klienci i sprzedawcy w jakis sposób będą się strac ich namówić powstanie wtedy lokalizacja dedykowana.

Osobiście proszę o dogłębne testowanie i zgłaszanie błędów. Sam bym pomógł ale nie mam urządzenia na własność. Co prawda posiadam kilka sztuk tych dwóch modeli ale wszystko jest na sprzedaż dla klientów więc nie mogę otwierać pudełek...