PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Eten / Acer => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => X500/X500+ => Wątek zaczęty przez: Agitarus w Luty 16, 2007, 00:42:08
-
Witam,
Pytanie do osób wykorzystujęcych ETEN x500 również w roli telefonu.
Czy bez problemu otrzymujecie SMSy ( najbardziej porządane odpowiedzi właścicieli telefonów w sieci PLUS )?
Własnie zakupiłem to urządzenie i generalnie z resztą opcji nie ma problemów , mogę dzwonić i oodbierac połączenia , moge wysyłać SMSy które z powodzeniem dochodzą do adresata. ALE DO MNIE NA ETENA x500 ŻADEN SMS NIE CHCE PRZYJSĆ. Nie wiem gdzie szukać rozwiązania problemu.
Kupiłem go 10 lutego więc powinien miec raczej najnowszy soft, jeżeli to może mieć znaczenie ( tak myślę)
Dziękuję za wszelką pomoc
Adam
-
Witam !
A jaki masz ROM ? 273, 291, 351 czy 354 ?
Pozdrawiam
-
To że kupiłeś 10 lutego nic nie znaczy, ponieważ mógł sobie leżeć od listopada na przykład ;)
Ja kupiłem po 10 lutego i otrzymałem z os'em 291 - od razy wrzuciłem 354 i nie mam żadnych kłopotów :) - polecam flashowanie romu.
-
Domyślam się że Minor version:0291 to właśnie ROM
A co to jest Major version:032 (co to za soft, czy też go należy/można flashować do wyższej wersji)?
-
skąd pobrać najnowsze wersje ROM i jak przeprowadzić flashowanie ( czy oprogramowanie dostarczone z ETENEM na CD wystarczy)
-
Najnowsze oprogramowanie uzyskasz na stronie http://www.etencorp.com/Support/download.php.
Proces instalacji był już przedstawiony. Wejdź na http://www.pdaclub.pl/forum/viewtopic.php?t=60746
-
Choć rom 291 był "ułomny" to nie miałem na nim problemów z otrzymywaniem wiadomości sms w sieci plus, jedyne problemy z tym romem jakie miałem były typowe dla niego i wielokrotnie omawiane więc nie będe ich powielał.
pzdr
-
Dziękuję za wszelką pomoc, flashowanie pomogło teraz jest ROM 354 i SMSy działają.
Mam jednak kolejne pytanie o ActiveSync , mam versję 4.5 i za jej pomocą łączę się z ETENem , ale łączę jednym egzemplarzem. A w firmie kupiliśmy 2. Drugie z urządzeń na tym samym sofcie i okablowaniu nie pozwala na synchronizację, wyskakuje komunikat o braku możliwości synchronizacji i prośba przskanowania przrz internet w celu wyszukanai problemów. Skanowanie nie pomaga.
TAk samo przy próbie połączeneia na innym PC , jeden ETEN dziłą a 2 nie. A pracyzyjniej można przeglądać pliki, jednak nie działą synchronizacja i nie można uruchomić programu do zmiany ROM'u
Czu macie jakieś koncepcje co może być przyczyną problemów z synchronizacją.
Pozdrawiam
Adam
-
(...) Mam jednak kolejne pytanie o ActiveSync , mam versję 4.5 i za jej pomocą łączę się z ETENem (...)
Miałem ogromne kłopoty z ActiveSync'iem v4.5 (En albo Pl), u mnie objawiały się zwieszaniem procesu rapimgr.exe. Raz udawało się zsynchronizować (po restarcie systemu) a potem proces zabierał 100% CPU i nie można było się w żaden sposób połączyć. Usterkę tę (nie wiem czy związaną konkretnie z X500 czy globalnie dla tej wersji ActiveSync'a) potwierdzają inni użytkownicy Glofiish'a. Szczegóły w tym wątku na ETEN Users Forum http://www.eten-users.net/topic7347
Ja wróciłem do ActiveSync v4.2 PL i wszystko jest w jak najlepszym porządku. Polecam to jakże proste rozwiązanie!
-
Witam, mój problem z SMSami polega na tym, że gdy X500 jest wyłączony i w tym czasie ktoś wyśle do mnie SMSa, to po właczeniu go do sieci nadawca otrzymuje odpowiedź, że SMS nie zostal doręczony. U mnie nie ma żadnego śladu, że ktoś próbował ze mną nawiązać kontakt.
To samo dzieje się z usługą "kto dzwonił?". Karta jest z PLUSa, z innymi telefonami działa OK.
Mam rom 354, tak samo było na 351.
Czy ktoś z Was mial podobne objawy?
-
... Ja wróciłem do ActiveSync v4.2 PL i wszystko jest w jak najlepszym porządku. Polecam to jakże proste rozwiązanie! ...
Niestety instalacja ActiveSync 4,2 nie pomaga. Program pobrałerm z http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=7269173A-28BF-4CAC-A682-58D3233EFB4C&displaylang=en
Może powinienem użyć innej wersji.
Adam
-
Niestety instalacja ActiveSync 4,2 nie pomaga. Program pobrałerm z http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=7269173A-28BF-4CAC-A682-58D3233EFB4C&displaylang=en
Może powinienem użyć innej wersji.
Adam
Ja instalowałem wersję polską. Po odinstalowaniu ActiveSync'a v4.5 zrobiłem restart systemu. Potem zainstalowałem v4.2 PL, skonfigurowałem połączenie z Glofiish'em i jest OK.