PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Android OS => Sony Ericsson / Sony Android => X10 => Wątek zaczęty przez: johnny1836 w Marzec 07, 2011, 17:10:10

Tytuł: [X10] Mimo uaktywnienia "transfer danych" nie łączy się z internetem
Wiadomość wysłana przez: johnny1836 w Marzec 07, 2011, 17:10:10
Witajcie!
Mam problem z moją X10 dotyczący internetu. Otóż gdy próbuję włączyć "transfer danych" i potwierdzam swój wybór, telefon nie łączy się z internetem. Nie pokazuje się również ikona 3G bądź HSPA na górnym pasku. Po zrestartowaniu telefonu internet działa, ale gdy wyłącze transfer danych, potem się nie włącza.
Dopuszczam się TYLKO działań nienaruszających zasad gwarancji.

Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Tytuł: Odp: [X10] Mimo uaktywnienia "transfer danych" nie łączy się z internetem
Wiadomość wysłana przez: marcinl w Marzec 07, 2011, 17:16:48
a czym włączasz i wyłączasz ten transfer?
Tytuł: Odp: [X10] Mimo uaktywnienia "transfer danych" nie łączy się z internetem
Wiadomość wysłana przez: johnny1836 w Marzec 07, 2011, 17:29:38
Używam Free Power Widget'u, który i tak przekierowuje do ustawień sieci komórkowych. Nigdy nie było z nim problemów.
Tytuł: Odp: [X10] Mimo uaktywnienia "transfer danych" nie łączy się z internetem
Wiadomość wysłana przez: oldzie w Marzec 08, 2011, 09:49:39
Ciekawe. Ja używam APNDroid i dzisiaj mam dokładnie taki sam problem. Włączam transfer danych a transferu nie ma ...
Tytuł: Odp: [X10] Mimo uaktywnienia "transfer danych" nie łączy się z internetem
Wiadomość wysłana przez: marcinl w Marzec 08, 2011, 09:52:10
mogą to być chwilowe problemy u operatora
Tytuł: Odp: [X10] Mimo uaktywnienia "transfer danych" nie łączy się z internetem
Wiadomość wysłana przez: oldzie w Marzec 08, 2011, 10:01:45
Nie wiem, możliwe. Ale ikona WiFi też nie pojawia się na trayu ... a to już raczej nie jest związane z operatorem
Tytuł: Odp: [X10] Mimo uaktywnienia \"transfer danych\" nie łączy się z internetem
Wiadomość wysłana przez: johnny1836 w Marzec 08, 2011, 14:33:23
 Witajcie!
Problem został rozwiązany!
Napisałem do Supportu Sony Ericssona i dostałem taką radę:
1. Zrobić kopię zapasową wszystkiego, co mamy ważego w telefonie (łącznie z aplikacjami, kontaktami itp.)
2. Uruchomić PC Companion i przejść do Sekcji Support Zone.
3. W tej sekcji kliknąć Aktualizacja oprogramowania, następnie Napraw i wykonać aktualizację systemu.
Po tych czynnościach telefon będzie w stanie fabrycznym.

Uwaga! Przywrócenie ustawień fabrycznych i/lub reset ustawień nie pomoże.

Przedstawiony sposób zadziałał w moim telefonie. Nie gwarantuję 100% efektywności sposobu.

Pozdrawiam,
johnny1836