Znikające dzwonki w Qtek 9100 - proszę o pomoc.

  • 2 Odpowiedzi
  • 579 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Znikające dzwonki w Qtek 9100 - proszę o pomoc.
« dnia: Marzec 23, 2006, 17:21:33 »
Witam,

Jestem szczęśliwym (mam nadzieję) nabywcą Qtek 9100 (oryginalny soft, nie żadne ERY czy Orange), i mam problem z dzwonkami. Otóż lista dostępnych dzwonków jest... pusta.
Nie mogę też zmienić trybu dzwonka, na wibracje, czy dzwonek narastający, bo uparcie każe mi wybrać ton dzwonka z listy, na której nic nie ma...
Próbowałem wgrywać dzwonki, ale nie bardzo zrozumiałem gdzie - mam je wgrać do założonego przez siebie katalogu /windows/rings? Mam ten katalog założyć bezpośrednio, czy w jakimś folderze?

Gdyby któs mógł mi to "łopatologicznie" wyłożyć, będę wdzięczny:)
Przepraszam za laickie pytanie, ale to moje pierwsze zetknięcie z tego typu sprzętem... Dziękuję bardzo za ewentualną pomoc.

Pozdrawiam

*

Offline chato.pl

  • ******
  • 4852
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://chato.pl
  • Sprzęt: iPhone • Mio C520 [AM]
Znikające dzwonki w Qtek 9100 - proszę o pomoc.
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 23, 2006, 17:31:25 »
Katalog \Windows\Rings powinien być sam z siebie (nie skasowałeś go czasem sam :?:) i dzwonki syngalizujące połączenia przychodzące muszą być kopiowane właśnie do tego katalogu.
'(•_•)' oмиιa possυм ιи εo, qυι мε coиƒoяτaτ '(•_•)'

Znikające dzwonki w Qtek 9100 - proszę o pomoc.
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 27, 2006, 19:18:53 »
U mnie nic na razie nie znika, ale takiego katalogu ni cholery nie mam