PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HTC => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Wizard => Wątek zaczęty przez: ernescik w Lipiec 03, 2007, 08:12:49
-
Od pewnego czasu nie mogę pobierac poczty z serwera orange na systemowym kliencie mail w wizardzie.Mam oczywiscie wm6 pathfindera.Myslalem ze maja problemy z serwerem ale na stronie orange loguje sie bez problemu i outlook w kompie tez.Zadzwonilem do BOK i po dluuugiej rozmowie z dzialem tehnicznym Pan w koncu zapytal czy nie korzystam z najnowszego systemu wm6.0? ja na to ze tak, a on ze od kilku dni orange zmienilo ustawienia serwera uniemozliwiajac tym samym pobieranie poczty przez klienta email w systemach wm6.0.
Cy cos z tym idzie zrobic bo przeciez nie będę wracal do wm5,0 ani zmienial skrzynki mail
-
Witaj!
To nie wina WM6! W oryginalnym WM5 z Orange też tak mam, a raczej miałem do soboty bo teraz też mam WM6 i dalej tak samo!
Coś mają namieszane, bo u mnie problem z odbieraniem poczty występuje również w Outlooku i co dziwne w domu odbieram normalnie, a w pracy nie.
Problem z pocztą w pracy wystąpił w tym samym czasie co w Wizardzie. >:(
-
wpisalem serwer pop3 i smtp idei ,program skonfigurował poprawnie klienta mail czyli serwery w porządku a zalogować sie nie da.program Profimail poiera mi bez problemu z orange,outlook to samo.Może ktos jeszcze sprawdzic ,ewentualnie dzwońmy do orange żeby cos z tym zrobili
-
bardzo proszę niech ktos sprawdzi to jeszcze zebym miał 100% pewność źe to wina orange.
-
no kurcze czy nikt nie korzysta z orange? byłem w salonie i tam mi ustawiali,dzwonilem jeszce do BOK, przed chwila zadzwonil do mnie konsultant BOK z dzialu serwisu ,dosc fachowo mi wytlumaczyl na czym problem polega.Nietety nie powtorze wszystkiego bo uzywal technicznych terminow których nie zapamietalem.
wina lezy po stronie wm6,program pocztowy korzysta z czegos tam co uniemozliwia pobranie poczty z niektórych serwero w tym z orange.Tlumaczyl mi ze wm6 jak i wm5 sam robi sobie aktualizacje microsoftu bez naszej wiedzy przy np..sciaganiu poczty dlatego problem wystapil po czasie.Napewno pomoze intalacja nowego systemu nawet tego co mam ale swiezego.
Ponoc microsoft wypuscil patch do tego problemu ale nie udostepnil ani na stronie ani operatorom.
Jest on dostepny uzytkownikom wizarda ale nie ma pojecia na jakiej zasadzie udostepniany.
Może ktos z was wie o jaką poprawke chodzi? Troche dziwne ze jakos nikt nie udziela sie w temacie,czyzby wszyscy powyjezdzali na wczay?
-
Generalnie moim zdaniem, to oni coś powalili. Bo ja też nie mogę odbierać poczty od jakiegoś czasu. I dotyczy to WM6 jak i mojego outlooka.
Stało się to jednocześnie, bez grzebania z mojej strony.
Co dziwne! W pracy używam Novell GroupWise ( taki program pocztowy) i tam mam podciagniete sciaganie poczty z orange i tam dziala!!
Nie wiem, o co chodzi, ale syf, jeśli nie moge ściagać poczty na telefon....
-
dobrze by było gdyby ktos sprawdzil na wm5 czy problem wystepuje
-
Jako ze nabylem nowy telefon i mam w nim WM5, to stwierdzam, ze to Orange cos zchrzanilo.. Bo nie moge sie poczaczyc z serwerem poczty przychodzacej.
-
Problem dotyczy nie tylko Orange'a. Tak samo jest np. na Interii.
http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=70402.0
Jak na razie chyba nikomu się nie udało tego rozwiązać.
-
Nie wydaje mi się. Moim zdaniem to Orange coś namieszało. Bo niby dlaczego raptem nie moge odbierac poczty z domu??? Nic nie zmienialem...
To ONI są winni. Ale jak zwykle się wypierają....
-
przed chwilką sprawdzalem skrzynke na mda compact mojej źony ,ma ona wm2003se i jest to samo co u mnie wiec dzwońmy do orange,co oni sobie myślą.
Na dodatek pisałem do microsoftu i zadnej popawki wspomnianej przez konsultanta nie mają wiec to jest zwykłe zbycie klienta
Orange sobie w kulki leci
-
Po kilkanastu minutach czekania, odezwał się konsultant. Oczywiście glównym założeniem, jakim kierują się w ustalaniu problemu, to błąd popełniony przez użytkownika. Mniejsz z tym.
Progresu nie ma. Nadal upierają się, że nic nie zmienili. Aczkolwiek, Pan powiedział, że maja kilka sygnałów odnośnie podobnych, jak nie takich samych problemów.
Póki co Pan poprosił, żebym sprawdził tą konfigurację na jakimś innym aparacie, ale nie mam takiej możliwości. Uznam, że zostało to sprawdzone :)
-
Potwierdzam, na WM5 JEST TEN SAM PROBLEM. W tym momencie własnie przekopywałem forum w poszukiwaniu odpowiedzi na dwa z moich pytań. CIesze się, że nie jest to wina mojego urządzenia, bo już tak myślałem. Jeśi ktoś będzie znał sposób na tę nidogodność proszę o info.
-
'Witamy. Zapytanie techniczne 1186978 z dnia 05-07-2007 wymaga dodatkowego czasu na analize. Przepraszamy za niedogodnosci. Pozdrawiamy. Orange. '
Takie info otrzymałem od Orange,ciekawe czy cos zrobią.
Narazie problem występuje a coraz wiecej znajomych potwierdza tę awarię.
-
Przeszedłem dziś kolejną rozmowę na ten temat i moja spraw też dostała numerek :) Jeśli można takiego słowa, to nastąpił "progres" Hhehhehe
-
Mija miesiac i nic,3 dni temu zgłosiłem ponownie problem i dzisiaj dostałem odpowiedz
Witamy. Zapytanie techniczne 1199177 z dnia 02-08-2007 wymaga dodatkowego czasu na analize. Przepraszamy za niedogodnosci. Pozdrawiamy. Orange.
Ostatnio ten dodatkowy czas trwal prawie miesiac i nic,zero odzewu.Moźe dać im pół roku? To by było juź coś.Powoli zastanawiam sie nad zmiana operatora bo problem wystepuje nie tylko na wizardzie ale na innych pocketach teź.
-
Do mnie sie odezwali. Pani powiedziala, ze sprawe zbadali technicy I ze wszystko dziala jak nalezy. zbieglo sie to w czasie z formatem peceta i postawieniem nowego systemu. Poczta daje sie sciagac outlookiem. Nie daje sie sciagac niestety przez telefon nadal. Szczerze mowiac, olalem poczte na orange i przesiadlem sie na mail2web calkowicie. Moze o to chodzilo operatorowi... :)
-
dzwonilem teraz jeszcze raz do dzialu technicznego i ponoc znaja ten problem i pracuja nad nim bo w MS office 2007 jest ten sam problem a to już powany blad bo wiele osob korzysta z mboxa w najnowszym outlooku
-
Właśnie kupiłem SPV E650 z Windows Mobile 6, ten sam problem.
-
A do mnie znów sms-a wysłali z informacją
Witamy.Dziekujemy za zgloszenie.Informujemy, iz opisywany problem zwiazany z brakiem mozliwosci pobierania poczty na urzadzeniu mobilnym jest nam znany i w trakcie analizy.Termin realizacji niestety nie jest okrealony.
Przepraszamy za niedogodnosc.Pozdrawiamy.Orange.
Ile jeszcze czasu to potrwa? Wydaje mi się ze to jest lekcewazenie klienta.
Czekam jeszcze miesiąc i zmieniam operatora .
-
niestety,mija już drugi miesiąc i nic.Regularnie co tydzien zgłaszam problem do BOK,oni twierdza ze znaja problem i są w trakcie rozwiązywania.Rozmawialem z glównym technikiem i ponoc nie mogą sobie poradzić.Co za matoły tam pracują? Pozwalniać tych pseudo technikow i zatrudnic młodzieź z gimnazjum bo napewno sie lepiej co niektórzy znają.A może to jest celowe działanie? Tylko co ma na celu? Jedno jest pewne ze jak skonczy mi sie umowa to zrywam kontrakty z orange,a mam kilka na firme.
A może by ktos z was jakiegos fixa zrobił o ile to możliwe bo w koncu inne klienty jak flexmail,profimail,webis mail odbieraja mboxa bez problemu.
-
Pół roku i nic nie zrobili,BRAWO ORANGE ,technikow wyślijcie do podstawówki