Wizard po serwisie

  • 46 Odpowiedzi
  • 5046 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline romulus

  • ******
  • 2929
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mam to gdzieś
  • Sprzęt: LG OPTIMUS 4X HD P880
Wizard po serwisie
« dnia: Październik 23, 2006, 16:52:21 »
Serwis
Raszyn-Janki
Falencka 1B
Reklamacja łuszczącej się farby i wypadającego rysika.
Wchodze o 12,25 dwie osoby obsługuja, bardzo milo prosi mnie pan o podejście do stanowiska.
Wgrałem jakis Rom orange 2.22, nawet smoka nie zakładałem.
Skladam reklamacje jak w/w.
Pan sprawdza fakture, imej, resetuje ppc i sprawdza co  tam się pokazuje.
Wypisuje zgłoszenie i pyta się tylko, czy możemy wgrac najnowsze oprogramowanie? czy zrobiłem Beckap?
Zabiera fona i wychodzi, wraca po paru minutach i mowi ze na 14 odbiór.
Wracam o 13,45 a gosc, panski telefon jest gotowy.
Oddaje mi go i pyta się czy tak miał wyglądać po naprawie.
Romu nie wgrali nowego bo nie mieli, hehe
A ja oczy w 5 zloty cala obudowa nowa oprócz klapki od aparatu i klapki od baterii.
Pytam się czy za pół roku mogę znowu zareklamować, a gość odpowiada z tego żyjemy.
A tak wygladal przed serwisem


A tak teraz


Po co pytać człowieka, gdzie idzie. Jak ktoś idzie, to gdzieś idzie, sam wie najlepiej, gdzie idzie, nie muszą zaraz wszyscy wiedzieć, gdzie idzie.

Wizard po serwisie
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 23, 2006, 17:09:35 »
a orientuje sie ktos moze czy gdzieś w wawie jest jakiś serwis z podobnym nastawieniem do klijeta jak wyżej wymieniony?? :P

*

Offline icemont

  • ****
  • 507
  • Sprzęt: HTC Touch Pro WM 6.5 WWE; HTC P3300 - WM 6.0 PL
Wizard po serwisie
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 23, 2006, 17:25:43 »
No serwis jak się patrzy ale może tylko problem był taki, że 'no problem'
Oby tal działali we wszystkich przypadkach.

Wildchild
coś popsułeś znowu? ;-)

a Janki pod Warszawą to prawie już centrum  - hehe, my też w centrum, prawie.
max 4 linijki - Regulamin !!
Motorola A925 > MDA III (Blue Angel) > MDA Pro (HTC Universal) > HTC P3300 (HTC Artemis) & HTCTouch Pro (HTC Raphael)

Wizard po serwisie
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 23, 2006, 17:31:46 »
Ja nic tym razem nie popsułem :P samo sie posuło :P  wejście słuchawkowe widzi słuchawki nawet po wyjęciu :kill:  wiem ze można pogzebać czymś w srodku i po sprawie ale po kolejnym użytkowaniu słuchawek dzieje sie to samo, a to wyklucza normalne użytkowanie telefonu :( a zależy mi na tym bardzo zeby zrobili to od reki bo w piątek wyjeżdżam i telefon bardzo by mi sie przydał...

*

Offline romulus

  • ******
  • 2929
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mam to gdzieś
  • Sprzęt: LG OPTIMUS 4X HD P880
Wizard po serwisie
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 23, 2006, 17:55:39 »
raszyn -janki napisalem to przeciez 100lica, tam wozilem wczesniej se p800 i se p900 tez tak zalatwiali sprawe :) i nokie tez tam robia
Po co pytać człowieka, gdzie idzie. Jak ktoś idzie, to gdzieś idzie, sam wie najlepiej, gdzie idzie, nie muszą zaraz wszyscy wiedzieć, gdzie idzie.

Wizard po serwisie
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 23, 2006, 18:05:44 »
no tak ale mi chodziło o cos tak bardziej w centrum :))

*

Offline romulus

  • ******
  • 2929
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mam to gdzieś
  • Sprzęt: LG OPTIMUS 4X HD P880
Wizard po serwisie
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 23, 2006, 18:25:47 »
:)  chyba nie bedzie, oj chyba jestesmy leniwi a ja smigalem 70 kilo
Po co pytać człowieka, gdzie idzie. Jak ktoś idzie, to gdzieś idzie, sam wie najlepiej, gdzie idzie, nie muszą zaraz wszyscy wiedzieć, gdzie idzie.

Wizard po serwisie
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 23, 2006, 18:44:10 »
może i leniwy, ale mieszkam w miedzylesiu a ze szkoły wychodze o godz 16.05 i nie mam innego transportu niż autobus :(  A masz moze numer telefonu do tego serwisu?? to bym wcześniej zadzwonił zeby nie jechac na marne...

*

Offline youraa

  • **
  • 131
  • Sprzęt: Vario, Kaiser, 8gb Sandisk, [Apr 09] Dutty's Official WM6.1 5.2.19209
Wizard po serwisie
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 23, 2006, 18:59:59 »
Kurcze a ja bylem tam z rysikiem i tez mi wymienili w 3 godzinki, ale luszczacej sie obudowy nie wymienili bo ponoc nie podlega gwarancji :(((

*

Offline romulus

  • ******
  • 2929
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mam to gdzieś
  • Sprzęt: LG OPTIMUS 4X HD P880
Wizard po serwisie
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 23, 2006, 19:22:26 »
A w uwagach napisali wgrano najnowsze oprogramowanie. Test zgodnie ze specyfikacja fabryczna.
Wymienili
Hausung,
displey, keuboard
pearlgray buzel,
pearlgray hausing pre asy,
keyboard.
ma teraz prawie 8 miechow i  wyglada jak nowy ,ale gosc abo sobie dopisal ba napisal displey a powinien hausing displey, bo wychodzi jeszcze ze keyboard mam 2 razy wymieniony
Po co pytać człowieka, gdzie idzie. Jak ktoś idzie, to gdzieś idzie, sam wie najlepiej, gdzie idzie, nie muszą zaraz wszyscy wiedzieć, gdzie idzie.

*

mobi_one

Wizard po serwisie
« Odpowiedź #10 dnia: Październik 23, 2006, 22:04:39 »
wildchild
CRC-Polska
masz tam wszystko

Wizard po serwisie
« Odpowiedź #11 dnia: Październik 23, 2006, 23:25:02 »
dzieki :D

*

Offline mariozapasnik

Wizard po serwisie
« Odpowiedź #12 dnia: Październik 23, 2006, 23:47:57 »
a mi pomogą ? http://pdaclub.pl/forum/viewtopic.php?t=53181
rom mam erowski wgrac spowrotem nowy Orange ?

*

Offline Jabba

  • 14
Wizard po serwisie
« Odpowiedź #13 dnia: Listopad 11, 2006, 19:54:25 »
Jak myslicie? W szczegolnosci pytanie do romulusa. Czy zmienia mi to... rysik tez czasem potrafi wypasc i strasznie luzno sie blokuje (ledwie odczuwalnie), czyli rozjezdza sie (elektrycznie w pelni sprawny, nigdy nie upadl, itp). Wprawdzie nie jestem jakims pednatem, ale troche mnie to drazni... sprzecik za tyle kasy i tak skatowany. Zakupiony w Palmtop Experts 16.01.2006. I jeszcze pytanko, czy majac gwarancje z PE moge od razu jechac do Janek, czy musze to przez PE  zalatwiac. Nie ukrywam ze zalezy mi na czasie realizacji.
Ponizej jak wyglada moj :( :



Pozdrawiam!

*

Offline romulus

  • ******
  • 2929
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mam to gdzieś
  • Sprzęt: LG OPTIMUS 4X HD P880
Wizard po serwisie
« Odpowiedź #14 dnia: Listopad 12, 2006, 11:23:53 »
poszukaj na forum wstawialem fotki mojego, twoj to jest stan idealny :)  wlasnie cos takigo reklamowalem. jezeli masz purchle pod farba tak jak u mnie bylo, to ewidentnie wada fabryczna i musza to naprawic :)
Po co pytać człowieka, gdzie idzie. Jak ktoś idzie, to gdzieś idzie, sam wie najlepiej, gdzie idzie, nie muszą zaraz wszyscy wiedzieć, gdzie idzie.

*

Offline Jabba

  • 14
Wizard po serwisie
« Odpowiedź #15 dnia: Listopad 13, 2006, 10:17:30 »
Mialem babelki pod lakierem (od tego sie zaczelo), ale w zasadzie juz wszystko oblazlo i ciezko znalezc nowe, choc sa jeszcze  miejsca ze troche farby zostalo i ewidentnie sie dalej złuszcza. Pozwole sobie zauwazyc, ze pierwsza warstwa w zasadzie prawie cala oblazla, te czarne miejsca to sa juz po 2 warstwie, czyli do golego plastiku (tak jakby na obudowa byla malowana dwona warstwami, ciemniejsza i jasniejsza).
I jeszcze wracajac,  czy majac gwarancje z PalmtopExperts moge od razu jechac do Janek, czy musze to przez PE zalatwiac? Nie ukrywam ze zalezy mi na czasie realizacji.

Pozdrawiam!

*

Offline khak

  • *****
  • 768
Wizard po serwisie
« Odpowiedź #16 dnia: Listopad 13, 2006, 11:18:02 »
u mnie tez wszystko schodzi do zywego plastiku, tylko bede musial sie wybrac z Lublina,specjalnie z pracy sie na 1 dzien zwolnic, wolalbym zeby to nie byla mina ze nie przyjma bo cos tam....

Wyjasnilo sie.
Zostalem olsniony podczas rozmowy tel. z mila Pania z CRC. Niestety jezeli telefon zostal zakupiony w styczniu to nie podlega gwarancji wymiana obudowy. Tak uslyszalem. Wizarda moge oddac do salonu Orange i zostanie odeslany bezplatnie do CRC ,gdzie moze zostac wymieniona obudowa za okolo 250 zl

No comments....

*

Offline romulus

  • ******
  • 2929
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mam to gdzieś
  • Sprzęt: LG OPTIMUS 4X HD P880
Wizard po serwisie
« Odpowiedź #17 dnia: Listopad 13, 2006, 14:46:44 »
@ Jabba wal odrazu do janek.
@khak a co ma do tego styczen
Po co pytać człowieka, gdzie idzie. Jak ktoś idzie, to gdzieś idzie, sam wie najlepiej, gdzie idzie, nie muszą zaraz wszyscy wiedzieć, gdzie idzie.

*

Offline khak

  • *****
  • 768
Wizard po serwisie
« Odpowiedź #18 dnia: Listopad 13, 2006, 21:51:43 »
O to samo zapytalem Pani z CRC.
Przekonywala  : "Pan rozumie ze po tylu miesiacach uzytkowania nie moze byc reklamacji na obudowe....,nie moz ePan reklamowac obudowy, to nie podlega rekl...."  itd.
 
Moge w ciemno pojsc do Orange i zareklamowac .Przyjma wysla . Poczekam - bede miesiac bez SPV ,i przysla z powrotem takiego samego z wyjasnieniem ze "obudowa nie podlega gwarancji"  .
Podawalem przykla dze kolega zmienial bez problemu ,to nie potrafila  znalezc na to argumentu, ale obstawala przy swoim "ze sie nie da...i koniec"

  :kill:

 * romulus :  jak przystawiles serwisantowi bron do glowy to nie popowiadaj na forum ze Ci ot tak poprostu wymienili ,dobra !?   ;)

*

mobi_one

Wizard po serwisie
« Odpowiedź #19 dnia: Listopad 14, 2006, 02:46:06 »
Jak bylem w jankach w raszynie, to tez sie pytalem o ta obudowe, i Pani z serwisu powiedziala, ze male szanse na uznanie reklamacji.
Problem bierze sie z 2 roznych sposobow pokrywania farba, co widac zreszta na tych fotkach. Starsze wizardy mialy jakas wade technologiczna, i farba luszczyla sie i odpadala, u mnie i natym 2 zdjeciu widac wyraznie, ze farba sie nie luszczy a sciera, co serwis uwaza, za normalne uzytkowanie.

*

Offline khak

  • *****
  • 768
Wizard po serwisie
« Odpowiedź #20 dnia: Listopad 14, 2006, 09:56:11 »
Pewnie duzo ludzi juz powymienialo i serwis zaczal miec tyly.

 Moja  nokia jest poprysowana ale lakier nie schodzi ,i tak powinno byc z kazdym fonem. Moglem sie wczesniej zreflektowac z ta wymiana.

Wizard po serwisie
« Odpowiedź #21 dnia: Listopad 15, 2006, 19:06:10 »
Witam,
chcialem tylko poinformowac, ze i w moim przypadku zgloszenie zniszczonego wizarda do serwisu w Jankach zakonczylo sie sukcesem : )

Niestety nie mam zdjec, jak wygladal moj telefon przed oddaniem do serwisu, ale zapewniam ze byl w duuuzo gorszym stanie niz wizardy widoczne w tym watku. Oczywiscie oprocz zarysowan na calej powierzchni byly objawy 'luszczenia'  ale juz tylko sladowe, bo tylko w dwoch miejcach pozostala oryginalna farba...   oprocz tego brakowalo gumki na klapce od baterii, folia na ekranie byla juz bardzo zniszczona.

Usluga serwisowa trwala jeden dzien.
Zostalo wymienione:
Antenna
Housing, Display, PearlGray
Bezel, Keyboard, PearlGray
Housing Pre-Assy, Keyboard
Battery Cover
Typhoon, Security Label

:D

*

Offline corck

  • *
  • 97
  • Sprzęt: Wizard, Xperia, Touch HD, Hero
Wizard po serwisie
« Odpowiedź #22 dnia: Listopad 24, 2006, 16:50:19 »
Hmm kupilem w polowie stycznia we wroclawiu w salonie orange w heliosie, z tego co wiem to tam trzeba isc z gwarancja? W moim wypadku obudowa trzyma sie dzielnie i ma drobne ryski gdzieniegdzie, ale problem jest z dwiema rzeczami : rysik to juz nawet nie zatrzaskuje sie tylko wylatuje od razu no i to co mnie najbardziej boli, czyli rozwalone gniazdo sluchawkowe - daje jakis popaprany dzwiek, na dodatek ostanio wspolgra sobie z glosnikami - czyli slysze i na sluchawkach i na glosnikach  :worried: . Moge we wrocku liczyc na wymiane czy zegnac sie z telefonem na miesiac?

*

Offline romulus

  • ******
  • 2929
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mam to gdzieś
  • Sprzęt: LG OPTIMUS 4X HD P880
Wizard po serwisie
« Odpowiedź #23 dnia: Listopad 26, 2006, 12:35:32 »
misosoup dlaczego wymienili Ci klapke a mi nie, moze dlatego ze moja nie miala rysek
Po co pytać człowieka, gdzie idzie. Jak ktoś idzie, to gdzieś idzie, sam wie najlepiej, gdzie idzie, nie muszą zaraz wszyscy wiedzieć, gdzie idzie.

Wizard po serwisie
« Odpowiedź #24 dnia: Listopad 26, 2006, 14:16:24 »
romulus:  podczas oddawania telefonu do serwisu, zwrocilem pani uwage, ze nie mam tej poziomej 'gumki' na klapce...   pani to odnotowala..
nie ukrywam, ze sie zdziwilem gdy zobaczylem nowa klapke : )

CRC i SPV M3000
« Odpowiedź #25 dnia: Styczeń 15, 2007, 22:25:45 »
Cytat: "misosoup"
romulus:  podczas oddawania telefonu do serwisu, zwrocilem pani uwage, ze nie mam tej poziomej 'gumki' na klapce...   pani to odnotowala..
nie ukrywam, ze sie zdziwilem gdy zobaczylem nowa klapke : )

Napiszę też tutaj, gdyż temat jest zapewne ważny dla innych (tak jak dla mnie).

W sumie to nie rozumiem, co jest grane w CRC. Pojechałem zawieźć swojego SPV - strasznie poobłażonego i wytartego. Pani na recepcji obejrzała, pokiwała głową, że faktycznie jest powycierany i poobłaził lakier, sprawdziłą (sama, nic nie mówiłem), że rysik wypada i oznajmiła, że około 17 będzie do odbioru. O 16 zadzwonił Pan i zaproponował, że wymiana będzie płatna, 244 PLN, a jak mi się nie podoba, to prosi o kontakt z Działem Obsługi Klienta.

Cóż - jutro zadzwonię i spróbuję się dowiedzieć, jak to jest, że wiadomo jakie są wady, samo CRC sprawdza i potwierdza, a potem okazuje się, że nie podlegają naprawie gwarancyjnej. Dam znać.

*

Offline KeriM36

  • ****
  • 809
  • Płeć: Mężczyzna
    • www.klos.net.pl
  • Sprzęt: Nokia E66 i powrót do MDA Compact 3
Wizard po serwisie
« Odpowiedź #26 dnia: Styczeń 16, 2007, 09:40:48 »
Tez mnie serwis CRC zaskakuje
Do czynienia mialem z 3 SPV m3000 (2 klienta, 1 swoja)

1. Najpierw poszla spv klienta na luszczacy sie lakier tego ciemniejszego korpusu. Trwalo to nieco ponad tydzien i wymienili ten korpus na taki z Qteka (czyli taki ciemniejszy niz oryginalnie SPV). OK - nic nie chcieli. Softa nie zmieniali bo jeszcze nie bylo AKU 2

2. Jako druga poszla do serwisu moja prywatna SPV. Co prawda lakier z korpusu jeszcze nie odpadal, ale po upadku na ziemie mialem obita ta ramke wokol wyswietlacza (napisalem ze lakier odpada), do tego wypadal rysik oraz byl bad pixel na wyswietlaczu.
Wymienili ramke wokol wyswietlacza, naprawili wypadajacy rysik oraz wymienili wyswietlacz (znowu z bad pixelem :) ) i wgrali nowego softa.

Te dwie rzeczy odbyly sie w okolicach wrzesnia zeszlego roku

3. Trzecia SPV wyslana do CRC miala nastepujace usterki: z korpusu oczywiscie odpadal luszczacy sie lakier (wygladalo masakrycznie), ramka wokol wyswietlacza byla rowniez poscierana, wypadal rysik. Po poltorej tygodnia oczekiwania SPV wrocilo: korpus wymieniony, ramka wokol wyswietlacza NIE, rysik naprawiony oraz nowy soft wgrany.

Takze wg mnei im wiecej SPV trafia do serwisu tym sama obsluga gwarancyjna jest na coraz gorszym poziomie - nie wiem co wy o tym sadzicie.


Pozdrawiam
KeriM

*

Offline azmo

  • ***
  • 424
  • Płeć: Mężczyzna
    • szymtech.pl
Wizard po serwisie
« Odpowiedź #27 dnia: Styczeń 16, 2007, 23:30:17 »
wydaje mi sie ze po prostu jest za duzo SPV z orange i ich odpowiednikow z Ery pod opieka CRC, ja swojego kupilem w Orange w kwietniu, w maju poszedl do CRC bo nie wykrywal mi go komputer, okazalo sie ze to "fizyczne uszkodzenie lacza zewnetrznego" i naprawa bedzie kosztowala cos kolo 900 netto bo to wymiana calej plyty glownej telefonu. Oczywiscie nie moglem sie zgodzic :/ teraz (styczen) farba schodzi mi po prostu pieknie, zastanawiam sie nad rozebraniem go na czesci i zeszlifowaniem tego paskudnego lakieru bo w CRC powiedzieli mi ze tego gwarancja tez nie obejmuje podobnie jak wypadajacego rysika. Dzwonilem tam 3 razy i za kazdym razem slyszalem to samo - od innej osoby. W sumie moglem pojsc po mniejszej linii oporu i oddac go do punktu gdzie go kupilem, ale wtedy zostawili by mnie bez telefonu na 2-3 tyg, i ze zrozumialych wzgledow wolalem zostac ze swoim luszczacym sie SPV :)
Sprzęt: HTC TP2, TyTN II, Toshiba G900, SPV m650, Xda Exec + TomTom MkII, SPV M3000, Acer n35, Motka A920

*

Offline maskon

  • **
  • 123
  • Sprzęt: Z1, One, Tablet Z
Wizard po serwisie
« Odpowiedź #28 dnia: Styczeń 17, 2007, 09:27:19 »
A mógłby ktos dokładniej napisać o lokalizacji tego serwisu w Jankach?

*

Offline romulus

  • ******
  • 2929
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mam to gdzieś
  • Sprzęt: LG OPTIMUS 4X HD P880
Wizard po serwisie
« Odpowiedź #29 dnia: Styczeń 17, 2007, 09:56:23 »
w pierwszym poscie
Po co pytać człowieka, gdzie idzie. Jak ktoś idzie, to gdzieś idzie, sam wie najlepiej, gdzie idzie, nie muszą zaraz wszyscy wiedzieć, gdzie idzie.