QTEK 9100 problem

  • 10 Odpowiedzi
  • 1375 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline eplus

  • **
  • 111
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy
QTEK 9100 problem
« dnia: Styczeń 26, 2006, 18:02:38 »
Witam. Mam pytanko. Chcę zrobić w qtek9100 hard reset ale mi się to nie udaje, albo nie wiem że został on poprawni wykonany. Wdłóg instrukcji należy nacisnąć jednocześnie dwa przyciski ( Comm Manager i Voic Command) a następnie rysikiem reset. Po wykonaniu tych czynności owszem
qtek wykonuje restart i to wszystko. A powinien chyba pojawić się na początku ekran kalibracji itp. Chyba że w tym urządzeniu jest inacej.
Proszę o pomoc bo może coś źle robię.
Pozdrawiam

*

Offline mowso

  • 17
QTEK 9100 problem
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 26, 2006, 18:14:04 »
tak jak robiłeś tylko jeszcze naciśnij prawo/góra i poczekaj na komunikat :) i zastosuj sie do niego :)

*

Offline eplus

  • **
  • 111
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy
QTEK 9100 problem
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 26, 2006, 18:19:01 »
Dzięki wszystk O.K. tyle że teraz mam trójkolorowy ekran i nic!!!

*

Offline daro86

  • ***
  • 257
    • .
QTEK 9100 problem
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 26, 2006, 19:27:04 »
hehehe...nie tak. Najpierw wcisnij reset i jak pojawi Ci sie czarny ekran wcisnij szybko Voice i Comm. Po ukazaniu sie komunikatu nacisnij Send(zielona sluchawka).

*

Offline eplus

  • **
  • 111
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy
QTEK 9100 problem
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 26, 2006, 19:37:40 »
daro86  Wielkie dzięki!!! O to właśnie mi chodziło.
Pozdrawiam[/b][/u]

*

Offline daro86

  • ***
  • 257
    • .
QTEK 9100 problem
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 26, 2006, 20:33:17 »
nie ma problemu! W koncu po to jest to forum abysmy pomagali sobie na wzajem :lol:

*

Offline evad

  • ***
  • 465
  • Płeć: Mężczyzna
  • Avatars are for wimps
    • http://adl.pl
  • Sprzęt: Nokia N900, E72 i kilka innych...
QTEK 9100 problem
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 26, 2006, 20:57:28 »
Cytat: "daro86"
hehehe...nie tak. Najpierw wcisnij reset i jak pojawi Ci sie czarny ekran wcisnij szybko Voice i Comm. Po ukazaniu sie komunikatu nacisnij Send(zielona sluchawka).


prościej to po prostu cały czas trzymać voice i comm, także po naciśnięciu reset rysikiem...

*

Offline Donia

  • *
  • 64
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: hx 4700, Q9100, Mio Moov 500, Desire Z
QTEK 9100 problem
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 26, 2006, 21:40:39 »
Cytat: "evad"

prościej to po prostu cały czas trzymać voice i comm, także po naciśnięciu reset rysikiem...


tak jest napisane w instrukcji, ale u mnie nie działało  :shock:

pzdrv
donia

*

Offline mowso

  • 17
QTEK 9100 problem
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 26, 2006, 22:37:06 »
hmm a u mnie daje jeszcze prawo/góra i wtedy dopiero sie robi hard :)

*

Offline eplus

  • **
  • 111
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy
QTEK 9100 problem
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 26, 2006, 22:50:44 »
Tak naprawdę to powinna być jedna metoda, wynika jednak z waszych odpowiedzi że tak nie jest. Ale to już wina pewnie oprogramowania lub urządzenia. Tak czy tak jeszcze raz wszystkim dzięki za podpowiedzi.
Pozdrawiam

*

Offline mim99

  • 45
QTEK 9100 problem
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 27, 2006, 08:55:49 »
przy ładowaniu ROM nową wersją aWizard-V1_3beta1 zgłasza się komunikat opisujący trzy metody HR w Qteku 9100 :-)), ciekawe, że u mnie nie działa ta opisana w instrukcji użytkowanika - czyżby nie byli swiadomi co sprzedają?